طرح های اسپیس فریم نمایشگاهی طرح های اسپیس فریم


طرح های اسپیس فریم نمایشگاهی طرح های اسپیس فریم . ایجاد طرح های اسپیس فریم در انواع مختلف میسر است. ایجاد طرح های اسپیس فریم مختلف به خاطر ویژگی های خاص اسپیس است که قابلیت ایجاد اتصال قطعات کوچک در آن به وسیله بست اسپیس وجود دارد.

طرح های اسپیس فریم نمایشگاهی

طرح های مختلفی می توان برای اسپیس فریم ساخت و از این لحاظ نمی توان برای اسپیس فریم محدودیتی لحاظ کرد. ایجاد سازه با ابعاد بزرگ و ایجاد سازه های کوچک با استحکام بالا با اسپیس فریم امکان پذیر است. اسپیس فریم ها هم قابلیت نصب آسان داشته و هم دارای قابیلت جمع آوری آسان را دارند.

طرح های اسپیس فریم

طرح های اسپیس فریم منحنی یا اسپیس فریم کرو

این نوع اسپیس فریم بصورت خمیده بوده و برای کاربردهای خاص خود بسیار مفید است. براحتی این اسپیس فریم را می توان بخصوص در ورودی ها یا خروجی ها استفاده کرد. طرح اسپیس فریم با استفاده از نقشه قبلی تهیه شده و بایستی نصب طرح اسپیس فریم با شکل پیچیده توسط نصاب مجرب انجام شود.

ایجاد شکل های پیچیده و دارای شکل های خاص با اسپیس فریم میسر است. مزیت اسپیس فریم در آن است که هم قابلیت جمع آوری آسان داشته و هم دارای قابلیت آسان دارد. اسپیس فریم نصب شده دارای استحکام بالا بوده و از این نظر محدودیتی ندارد. در مقایسه با سایر روش های ساخت سازه های نمایشگاهی ، ساخت سازه با اسپیس فریم بسیار مقرون به صرفه تر است. شما می توانید برای ساخت انواع سازه های نمایشگاهی مورد نیازتان اقدام به خریداری و یا اجاره اسپیس فریم نمایید و سازه دلخواه خودتان را بسازید. اجاره اسپیس فریم برای کارهای موقت و خریداری اسپیس برای استفاده جهت کارهای متعدد و پی در پی توصیه می شود.

برچسب ها :

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟