بررسی ویژگی های آچار آلن


تجهیزات مورد استفاده برای نصب اسپیس فریم

در نصب اسپیس فریم نیاز به استفاده از بست اسپیس فریم است. بست برای اتصال قسمت های مختلف اسپیس فریم استفاده می شود. در استفاده از بست اسپیس از پیچ آلن استفاده شده که نیاز به استفاده ازآچار آلن برای این پیچ ها می باشد. با استفاده از آچار آلن در اتصال اسپیس فریم و استفاده از بست اسپیس امکان نصب و طراحی ابعاد مختلف سازه مهیا شده است. اسپس فریم ها و اسپیس های نمایشگاهی همگی شاخه های اسپیس هستند که با استفاده از بست اسپیس به یکدیگر متصل شده اند. برای باز یا بسته کردن بست های اسپیس نیز از پیچ آلن استفاده می شود. برای باز و بسته کردن این پیچ ها خاص از آچار خاصی به نام  آچار الن استفاده می شود.مجموعه اسپیس سازان کوثر در کنار فروش اسپیس و اجاره اسپیس نمایشگاهی بست اسپیس و آچار الن را نیز در مجموعه خدمات خود ارائه می کند. شما می توانید برای سفارش اسپیس و اسپیس نمایشگاهی و همچنین خرید بست و آچار آلن با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

کاربرد آچار آلن  

آچار آلن به شکل L بوده که سطح مقطع آن شش ضلعی می باشد. با آچار آلن واستفاده ازآن برای شل و سفت کردن پیچ های آلن تغییرات ابعادی در سازه بسیار آسان گشته است. پیچ آلن نیز دارای حفره ی شش ضلعی است که با گیر افتادگی آچار پیچ را می توان حرکت داد.

آچار آلن برای بست اسپیس

کاربرد آچار آلن برای بست اسپیس

آچار آلن ته گرد دارای سری گرد و توپر است که استفاده خاص خود را دارد. بکارگیری تجهیزات اسپیس فریم نظیر بست و امثال آن نیاز به تخصص و تجربه دارد که نصب اسپیس از تخصص های نصاب اسپیس فریم است. نصاب اسپیس با بکارگیری بهترین تجهیزات و اندازه گیری دقیق توزین وزن چهار چوپ مناسب مشتری را بسته به نیاز کاربری تعبیه کرده و سازه ای مطمئن و امن برای مشتری ایجاد می کند. اسپیس سازان کوثر با تکیه به متخصصان مجرب خود انواع اسپیس فریم را ارایه می کند و نصب اسپیس با تجهیزات مناسب و با کیفیت را بااستفاده از نصاب اسپیس فریم فراهم می کند.
اسپیس سازان کوثر اسپیس فریم با کیفیت و با درجه استحکام بالا را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این مرکز هم قابلیت اجاره اسپیس فریم و هم فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در تناژ بالا و در سریعترین زمان ممکن را دارد. جهت عملیات نصب اسپیس فریم بهتر است از نصاب اسپیس که دارای تجربه و تخصص کافی است بهره ببرید. برای اطلاعات بیشتر و اجاره اسپیس فریم های با کیفیت نمایشگاهی و یا سازه های نمایشگاهی با این مجموعه تماس بگیرید. 

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

سلام، چطور میتونم کمک کنم؟