اسپیس فریم نمایشگاهی چیست ؟


آیا تا به حال اصطلاح اسپیس فریم نمایشگاهی به گوش شما خورده است ؟ با انواع سازه های نمایشگاهی و کاربردهای آن ها آشنایی دارید ؟ می دانید که اسپیس فریم ها چه نقشی در ساخت غرفه نمایشگاهی دارد ؟ قصد داریم به تمام این سوالات در این مقاله پاسخ دهیم. پس اگر قصد راه اندازی یک غرفه دارید این اموزش راهنمای مناسبی برای کار شماست.

 اسپیس فریم نمایشگاهی 



اسپیس فریم

 اسپیس فریم نمایشگاهی دسته ای از سازه های نمایشگاهی است . شکل بالا نمای کلی از این سازه را نشان می دهد. مطابق شکل فرم های هندسی به طور منظم در کنار هم قرار گرفته اند و تشکیل سازه اسپیس فریم را داده اند.

بیشتر بخوانید: جنس چادرهای نمایشگاهی در انتخاب نهایی تا چه اندازه تاثیرگذار است؟

 اسپیس فریم نمایشگاهی در اسپیس سازان کوثر

 اسپیس هایی که ما در اسپیس سازان کوثر اجاره و یا برای خرید  ارائه می دهیم :
جنس اسپیس ها معمولا آهن آبکاری شده است، تا از آنها در برابر زنگ زدگی محافظت کند. مشتریان ما معمولا اسپیس ها را از ما اجاره می کنند. هزینه مناسب اجاره اسپیس باعث شده مشتریان تمایل بیشتری به اجاره اسپیس ها داشته باشند. در صورت درخواست مشتری در اسپیس سازان کوثر افرادی برای نصب غرفه هستند. مشتریان ما معمولا اسپیس ها را برای :

 قاب بنر

قاب بنر و ویژگی های آن

 استیج


 

ساخت غرفه ( غرفه های مناسبتی مانند محرم و اعیاد، غرفه های لوازم التحریر و ..)

ساخت غرفه های نمایشگاهی اسپیس سازان

و.....
از ما اجاره می کنند.
 اندازه اسپیس ها به طور معمول :
 (هدر 5 ) 2 در2 ، 3 در 3 ، 2 در 3 ، 3 در 4 ، 3 در 5 به طور کلی اسپیس فریم ها مزیت هایی نسبت به داربست دارند. تفاوت های آنها باعث تمایل استفاده از اسپیس فریم به جای داربست شده است . همانطور که در شکل مشخص است اسپیس فریم شباهت زیادی با داربست دارد.

 ویژگی های اسپیس فریم نمایشگاهی مناسب

 در اسپیس با کیفیت یکی از ویژگی های کلیدی مقدار جوش به کار رفته در اسپیس مورد نظر است. توجه به کیفیت اجزا از جمله قطر لوله و مفتول ها اهمیت بالایی دارد. اسپیس فریم ها باید در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم بوده و دچار زنگ زدگی نشوند. در نتیجه نوع پوشش دهی به کار رفته در آن بسیار اهمیت دارد. خوشبختانه اسپیس سازان کوثر با بهره گیری از امکانات و نیرو های متخصص تمام این موارد را رعایت کرده است.

 تفاوت اسپیس فریم ها با داربست

 انعطاف پذیری اسپیس فریم نسبت به داربست یک مزیت برای این سازه محسوب می شود. داربست ها معمولا بعد از مدتی ماندن در فضای آزاد دچار زنگ زدگی می شوند. حمل و نقل آسان و نصب سریع اسپیس نسبت به داربست مزیت دیگر آن است. وزن کم این سازه نسب به سازه های دیگر از جمله داربست متنوع بودن اسپیس ظاهری زیبا برای غرفه ها ( غرفه های نمایشگاهی ، مناسبتی و... ) می سازد.

 بست

خصوصیات و ویژگی های بست

 در سازه اسپیس فریم استفاده از بست یک جز مهم به شمار می آید. از بست برای اتصال لوله ها در اسپیس فریم استفاده می شود. شکل بالا گواه این مدعاست.

همچنین بخوانید: چرا استفاده از اسپیس نمایشگاهی فراگیر شده است؟

 ویژگی های بست اسپیس فریم

 جنس بست یک ورق 3 میلی می باشد و ضخامت آن بالا است. ضخامت بالا در بست باعث افزایش مقاومت آن می شود. بست از 2 ورق به طول های 5 در 17 ساخته شده است . پوشش به کار رفته در بست آبکاری گالوانیزه است. این ویژگی آن از آن در برابر زنگ زدگی محافظت می کند. به طور کلی پیچ آلن ، آچار آلن ، دو ورق به طول های یکسان برای ساخت یک بست به کار می روند. شکل بالا توضیحات ما را برایتان روشن تر می کند.

 کاربرد بست

کاربرد های بست

 بست ها نقش مهمی در استحکام اسپیس دارند. برای اتصال لوله اسپیس فریم در هر نقطه حداقل دو عدد بست مورد نیاز است.

 آچار آلن
ویژگی های آچار آلن

 در اسپیس فریم نمایشگاهی همانطور که گفتیم از بست برای اتصال قسمت های مختلف اسپیس استفاده می شود. برای استفاده از بست ها باید از پیچ آلن استفاده کرد. شکل زیر پیچ های آلن به کار رفته در بست را نشان می دهد . پیچ آلن شکل شش ضلعی دارد. در داخل حفره شش ضلعی این پیچ آچار آلن قرار می گیرد. در واقع از آچار آلن برای شل و سفت کردن پیچ آلن و تغییر در آن استفاده می شود. شکل بالا به وضوح آچار آلن را نشان می دهد. همانطور که در شکل مشخص است ، آچار آلن ته گرد دارای سری گرد و توپر است

 فروش و اجاره چادر

یکی از خدماتی که در بیشتر مناسب ها به مشتریاان ارائه می دهیم، اجاره چادر است. خیلی از مشتریان اسپیس فریم و تجهیزات وابسته به آن و چادر را از ما کرایه می کنند. می توان از چادر برای ساخت غرفه استفاده کرد. استفاده از چادر و اسپیس نگرانی شما بابت ایجاد یک غرفه سریع را از بین می برد. البته که چادر به کار رفته متناسب با کاربردهای مختلفی جنس های مختلفی دارد. مثلا در فضای آزاد آ باید در هنگام باران آب درچادر نفوذ نکند. تخصص تیم اسپیس سازان کوثر ارائه چادر با کیفیت و متناسب با فشای مورد نظر است. این بستگی دارد که مشتری چادر را برای چه می خواهد. برای غرفه های تبلیغاتی ، نمایشگاهی، مناسبتی ( مانند ایام محرم ) و ... چادرهای مختلفی وجود دارد. کارشناسان چاپ کوثر به شما در این زمینه مشاوره می دهند.

بیشتر بخوانید: سازه های نمایشگاهی و کاربرد اصلی آن ها

 جمع بندی نهایی ما در اسپیس سازان کوثر در تلاشیم تا نیاز مشتری به بهترین شکل پاسخ داده شود. اگر هر گونه سوال در زمینه اسپیس و سایر سازه های نمایشگاهی دارید ، با ما تماس بگیرید. سابقه درخشان اسپیس سازان در خدمت دهی به مشتری گواه این است که مشتری از ما راضی بوده است. پس اگر نیاز به دریافت هر گونه خدمت در این زمینه ها دارید، سفارش دهید. بدون شک بعد از یک بار دریافت خدمت از ما مشتری دائمی و همیشکی اسپیس سازان می شوید. 
اسپیس سازان کوثر اسپیس فریم با کیفیت و با درجه استحکام بالا را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این مرکز هم قابلیت اجاره اسپیس فریم و هم فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در تناژ بالا و در سریعترین زمان ممکن را دارد. جهت عملیات نصب اسپیس فریم بهتر است از نصاب اسپیس که دارای تجربه و تخصص کافی است بهره ببرید. برای اطلاعات بیشتر و سفارش اسپیس فریم های با کیفیت نمایشگاهی با این مجموعه تماس بگیرید. 


با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟