چگونگی ساخت اسپیس فریم


تولید اسپیس فریم  به چه صورت است ؟ 

اسپیس فریم سازه مورد نیاز متقاضی را به بهترین نحو فراهم می نماید. این سازه با بست مخصوص اسپیس به هم متصل شده و لوله های فلزی و مفتول ها در کنار یکدیگر قرار میگیرند. قطر مفتول فلزی اسپیس فریم 15.1 میلیمتر و 50 میلیمتر و.. است. اسپیس فریم را در کارخانجات مخصوص ساخت اسپیس فریم میسازند. در این کارخانجات توسط قالب های دقیق مفتول ها بصورت منظم تولید شده و در ابعاد استاندارد اسپیس فریم تولید میشود.

عملیات جوشکاری اسپیس فریم 

مفتول های تولید شده در مرحله قبل به خط جوشکاری منتقل شده و اپراتور جوشکار ، عملیات جوشکاری روی اسپیس فریم را انجام میدهد. جوش مورد استفاده برای اسپیس فریم co2 بوده که جوش حاصل دارای استاندارد مناسب و مقاومت خوبی را برای اسپیس فریم فراهم می نماید. محصول عملیات جوشکاری ، اسپیس فریم یکدست و منظم است. اسپیس فریم پس از جوشکاری نباید دارای پستی و بلندی باشد. جوش حاصله باید بصورت پیوسته باشد و عمق نفوذ جوش در اسپیس فریم یکسان باشد. پس از جوشکاری دقیق عملیات آبکاری صورت می گیرد. توجه شود که آبکاری مناسب مشکلات احتمالی جوشکاری مشکل دار را کاهش می دهد.

جوشکاری اسپیس فریم

آبکاری و اسیدشویی اسپیس

پس از جوشکاری نوبت به آبکاری و اسیدشویی می رسد. در هنگام جوشکاری معمولا یک لایه سیاه رنگ بر روی سطح در موضع جوش در اسپیس فریم ایجاد می شود ، که نیاز به آبکاری و اسیدشویی را لازم می دارد. حتی این مواضع سیاه در اسپیس فریم پس از آبکاری نیز باقی مانده که نشان از جوش و جوشکار ضعیف است.

اسپیس فریم ها نیازمند عملیات برشکاری و خم صحیح مفتول نیز بوده که از این نظر چه این عملیات توسط اپراتور صورت گیرد و چه توسط دستگاه خمکاری اسپیس فریم صورت گیرد. اسپیس فریم تولیدی باید یکدست و با یک زاویه یکسان بدست آید.

پوشش کاری و رنگ کاری اسپیس فریم 

پس از ساخت اسپیس فریم عملیات زیباسازی و پوشش کاری اسپیس شروع می شود. ابتدا بایستی آلودگی های سطحی اسپیس فریم از بین برود برای این امر از محلولی به نام فروکلین استفاده میشود. بدین ترتیب سطحی صاف، تمیز و بدون هرگونه چربی و کثیفی بدست می آید.

 

پس از تمیز شدن سطح اسپیس فریم ، مرحله آبکاری اسپیس فریم صورت گرفته و اسپیس وارد محلول گالوانیزه سیانوری غوطه ور میشوند. با گالوانیزه شدن سطح اسپیس فریم سطحی زیبا و مقاوم ساخته میشود که عمر اسپیس را افزایش داده و کارفرمایان و استفاده کنندگان اسپیس فریم را مطمئن میسازد که سازه ای مقاوم و ایمن و دارای زیبایی را خریداری مینماید. اسپیس فریم مطلوب نیازمند ساخت مناسب و رعایت اصول مهندسی است. 
اسپیس سازان کوثر خدمات ساخت اسپیس فریم را در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت فراهم کرده است. شما می توانید برای بهره مندی از این خدمات با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

 



با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟