کاربرد اسپیس فریم در برگزاری نمایشگاه ها


برگزاری غرفه های نمایشگاهی با اسپیس فریم

اسپیس فریم ، جهت ارائه خدمات نمایشگاهی و ایجاد سازه مناسب برای ایجاد غرفه های نمایشگاهی چه در فضای باز و چه در فضای بسته بسیار مناسب است. این سازه نمایشگاهی ، اجرا و ارائه ی انواع غرفه های نمایشگاهی را برای غرفه داران تسهیل کرده است.

برای اجاره غرفه نمایشگاهی کافیست با اسپیس سازان کوثر تماس بگیرید. 

در نمایشگاه ها تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات اقدام به ارایه و عرضه محصولات خود می نمایند. ایجاد فضای مناسب با اسپیس نمایشگاهی بخوبی قابل انجام است. در فضای بسته معمولا محدودیت مکان وجود دارد که با استفاده از اسپیس فریم این محدودیت از بین می رود زیرا قابلیت ساخت غرفه با اسپیس فریم در ابعاد مختلف قابل انجام است. در ضمن در فضای باز نیز اسپیس فریم قادر به ساخت سازه ها در ابعاد مختلف وجود دارد.

برپایی نمایشگاه بوسیله اسپیس

استفاده از اسپیس فریم برای برپایی نمایشگاه

برپایی نمایشگاه ها باعث رونق کسب و کار افراد می شود که برپایی همراه با نمایش زیبا کالا و خدمات در اثربخشی بر روی مخاطبان اثر بیشتری دارد. اسپیس فریم به واسطه مقاومت در برابر عوامل محیطی هم مکان مناسب را برای نمایشگاه ها ایجاد کرده هم بخوبی مکانی امن برای کالا و خدمات ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: طراحی غرفه نمایشگاهی با اسپیس فریم 

قابلیت ساخت غرفه در اشکال مختلف از خصوصیات بارز اسپیس نمایشگاهی است. با اسپیس فریم صرفا با اتصال قطعات به یکدیگر امکان ساخت غرفه به هر شکل و ابعاد دلخواه قابل دسترسی است. ایجاد غرفه ها با طول و عرض مختلف از امتیازات اسپیس نمایشگاهی است.

اسپیس سازان کوثر امکان اجاره اسپیس فریم و فروش اسپیس فریم برای کلیه خدمات نمایشگاهی و غیر نمایشگاهی را دارد.شما می توانید برای گرفتن مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسپیس و اسپیس فریم های نمایشگاهی با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.




با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟