فروش اسپیس فریم نمایشگاهی


فروش اسپیس فریم از آنجایی که به لحاظ قیمت ارزان آن نسبت به سایر سازه های فضایی بسیار مقرون به صرفه است. اسپیس فریم سازه ای محکم و سبک وزن است که می توان سازه های فضایی را بر مبنای الگوی هندسی بوسیله اسپیس فریم ساخت.

اسپیس فریم سازه ای محکم و با دوام بوده که می توان از آن برای ایجاد مکان های موقت و غیر موقت بهره جست. اسپیس فریم از سازه های پر طرفدار نمایشگاهی محسوب می شود. این سازه دارای تنوع در اندازه و اشکال مختلف بوده که آن را برای ایجاد غرفه های نمایشگاهی و سایر اماکن مسقف مناسب ساخته است.

فروش اسپیس فریم و کاربردهای آن

علاوه بر پرپایی نمایشگا ها بوسیله اسپیس فریم امکان ساخت مکان های مسقف دیگری نظیر پارکینگ و سالن های دائم و موقت از مزایا و کاربردهای اسپیس فریم است. ایجاد سوله ها و ایجاد سالن ها برای برگزاری کنسرت ها و همایش ها و.. از دیگر کاربردهای اسپیس فریم است. قابلیت ایجاد مکان های مسقف برای انبارداری کالا و خدمات از دیگر مزایای اسپیس فریم است.

مزایای اسپیس فریم

اسپیس فریم را می توان بخوبی و سهولت نصب کرد و کار چندانی نصب آن ندارد . همچنین سازه ساخته شده بر مبنای اسپیس فریم مقاومت خوبی داشته و مکانی ایمن را برای کاربردهای مختلف میسر می سازد. امکان و سهولت استفاده از امکانات برقی و حرارتی در اسپیس فریم از دیگر مزایای اسپیس فریم است. ایجاد طرح های مختلف برای سازه های فضایی ویژگی منحصر به فرد اسپیس فریم است. حمل و نقل آسان بواسطه وزن پایین سازه ازدیگر مزایای اسپیس فریم است.

اسپیس سازان کوثر امکان اجاره اسپیس فریم و فروش اسپیس فریم با بهترین کیفیت را دارد.

برچسب ها :

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟