ویژگی های اسپیس فریم با کیفیت


راه های تشخیص اسپیس فریم با کیفیت

 اسپیس فریم های مختلفی با درجه کیفیت های متفاوت در بازار موجود است. حال سوالی که مخاطبان با آن روبرو هستند، این است که اسپیس فریم های با کیفیت را چگونه تشخیص بدهند؟

اجاره اسپیس

برای تشخیص اسپیس فریم مرغوب بایستی به نکات زیر توجه کرد:

 جوش مورد استفاده برای اسپیس فریم 

برای تشخیص اسپیس نمایشگاهی با کیفیت باید به نکاتی توجه کرد ، که یکی از این موارد نحوه جوش مورد استفاده برای لوله اسپیس فریم است. بایستی دقت شود جوش های بکار برده برای اسپیس فریم دارای عمق کافی باشد. 


 ضخامت مفتول مورد استفاده برای اسپیس فریم

یکی دیگر از مواردی که بایستی به آن توجه لازم داشت قطر و ضخامت مفتول مورد استفاده برای اسپیس فریم است. اسپیس فریم ها با قطرهای مختلف دارای کاربری و استحکام متفاوت هستند لذا بایستی توجه کرد از چه اسپیس فریمی برای چه کاربری استفاده کرد. 

 روش پوشش کاری اسپیس نمایشگاهی

یکی دیگر از مواردی که بر روی کیفیت اسپیس فریم تاثیر فراوان دارد نوع و روش پوشش کاری اسپیس نمایشگاهی است. می توان اسپیس فریم را آبکاری کرد و یا از رنگ برای پوشش کاری آن استفاده کرد. هر دو روش باعث بهبود مقاومت نسبت به رطوبت و همچنین زیبایی بیشتر اسپیس نمایشگاهی می شود.

بیشتر بخوانید: ابعاد اسپیس فریم چگونه تعیین میشود؟

اسپیس سازان کوثر آمادگی لازم جهت اجاره اسپیس فریم و فروش اسپیس فریم با بالاترین کیفیت و سریعترین زمان ممکن را دارد.
مجموعه اسپیس سازان کوثر امکان اجاره اسپیس فریم و فروش اسپیس فریم با بالاترین کیفیت و سریعترین زمان ممکن دارد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با این مجموعه تماس بگیرید. 
با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟