معرفی کاربردهای مختلف اسپیس فریم


کاربردهای اسپیس فریم
اسپیس فریم به واسطه فرم هندسی خاص خوبی که دارد بخوبی قابلیت ساخت انواع سازه را جهت امور مختلف دارد. ساخت انواع محصولات اسپیس فریم ، نظیر انواع غرفه ها و قاب بنر و سن و استیج و انواع سالن ها از کاربردهای رایج اسپیس فریم است.
محصولات اسپیس فریم این قابلیت را بوجود آورده اند که بتوان سازه های موقت را ایجاد کرد و پس از استفاده با باز کردن اتصالات دوباره سازه ی دیگر را بنا کرد. قابلیت جابجایی آسان و انتقال آسان اسپیس نمایشگاهی به محل سازه ویژگی منحصر به فرد اسپیس نمایشگاهی است.

برای اجاره و خرید اسپیس نمایشگاهی به لینک زیر مراجعه کنید. 

احداث  فضاهای مسقف پارکینگی با اسپیس فریم

احداث سازه ها و فضاهای مسقف پارکینگی یکی از کاربردهای اسپیس فریم است. ایجاد پارکینگ های مسقف با اسپیس فریم بسیار ارزان و مناسب است. زیرا چهارچوب لازم را با اسپیس فریم به آسانی می توان ایجاد کرد و با چادر های مخصوص اسپیس فریم اقدام به ایجاد پوشش برای پارکینگ کرد.
با اسپیس فریم بخوبی می توان انبار های مسقف را ایجاد کرد و اقدام به نگهداری و حفظ اقلام و کالاهای مختلف کرد.


ایجاد استیج و سن برای برگزاری جشن ها

 ایجاد سن و استیج برای برگزاری جشن ها و مراسم های مختلف یا برگزاری همایش ها یا کنفرانس ها و یا استفاده از اسپیس فریم برای ایجاد طاق نصرت تنها گوشه ای از کاربردهای اسپیس فریم است.اسپیس سازان کوثر امکان اجاره اسپیس فریم و فروش اسپیس فریم با بالاترین کیفیت و در سریعترین زمان ممکن فراهم می نماید.

همچنین بخوانید: کاربرد سازه های نمایشگاهی


مجموعه اسپیس سازان کوثر امکان اجاره اسپیس فریم و فروش اسپیس فریم با بالاترین کیفیت و سریعترین زمان ممکن دارد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با این مجموعه تماس بگیرید. 


با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

سلام، چطور میتونم کمک کنم؟