مراحل تولید اسپیس فریم نمایشگاهی


کاربرد اسپیس فریم نمایشگاهی 

امروزه اسپیس فریم ، کاربرد فراوان در ایجاد سازه های نمایشگاهی و غیر نمایشگاهی پیدا کرده است. اسپیس فریم ها هم استحکام خوبی برای سازه ایجاد می کند و هم دارای زیبایی مناسب برای ایجاد سازه های نمایشگاهی است.

متریال مصرفی برای ساخت اسپیس فریم مفتول های آهنی است. قطر این مفتول ها متفاوت بوده و بنا به کاربردهای مختلف دارای قطر و ضخامت مختلف است. در طی عملیات تولید اسپیس فریم مراحل مختلف را باید طی کرد ، که در ادامه بیان شده اند.

ابتدایی ترین مرحله برای ساخت عملیات خم کاری است و ایجاد چهارچوب های هندسی و منظم در این مرحله انجام می شود.


عملیات تکمیلی جوشکاری است ، که برای ایجاد اتصالات جوش مناسب بایستی جوشکار با تجربه جوش لازم را برای اسپیس نمایشگاهی فراهم نماید. در واقع باید ، هم جوش طول و عمق کافی را داشته باشد. برای عملیات جوشکاری بایستی فرد متخصص جوشکاری را انجام دهد تا جوش مناسب برای اسپیس فریم ایجاد کرد. جوش co2 اسپیس فریم برای جوشکاری اسپیس فریم استفاده می شود. اگر جوشکاری دقیق انجام نشود اسپیس فریم ساخته شده استحکام کافی نخواهد داشت. انتخاب سیم جوش مناسب هم برای رسیدن به موفقیت در این امر بسیار مهم و ضروری است. 

مجموعه اسپیس سازان کوثر امکان اجاره اسپیس فریم و فروش اسپیس فریم با بالاترین کیفیت و سریعترین زمان ممکن دارد. برای اطلاعات بیشتر در زمینه اسپیس فریم میتوانید با این مجموعه تماس بگیرید. 



با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

سلام، چطور میتونم کمک کنم؟