معرفی اسپیس فریم نمایشگاهی


اسپیس فریم ابزاری مفید جهت ساخت انواع سازه های نمایشگاهی است. اسپیس فریم دارای فرم هندسی و قابلیت ساخت اشکال مختلف سازه های نمایشگاهی است. اسپیس نمایشگاهی محکم و سبک وزن بوده و با بست می توان اتصالات بین قطعات اسپیس فریم را فراهم کرد.

اسپیس فریم یکی از سازه های پر طرفدار برای غرفه های نمایشگاهی و کاربردهای فراوان غیر نمایشگاهی دیگر است. اسپیس فریم دارای تنوع در اندازه و سایز بوده که این مورد تناسب بالایی با مورد استفاده اسپیس فریم است. یکی از ویزگی های منحصر به فرد اسپیس فریم ارزان قیمت بودن اسپیس نمایشگاهی است که این امر اسپیس فریم را یکی از پرطرفدار ترین سازه های نمایشگاهی تبدیل کرده است.

ویژگی منحصر به فرد دیگر اسپیس فریم قابلیت نصب آسان و سادگی ساخت سازه های نمایشگاهی و غیر نمایشگاهی بر مبنای اسپیس فریم است. البته جهت ساخت سازه ها با شکل ها و طرح های خاص و ابعاد بزرگ نیاز به نصاب اسپیس فریم است.

جنس اسپیس فریم آهنی است که بروش آبکاری یا رنگ کردن مقاومت اسپیس را در برابر رطوبت را بالا می برند و با ایجاد زیبایی در آن زیبایی سازه ساخته بر مبنای آن را افزایش می دهند.

اسپیس سازان کوثر اجاره اسپیس فریم و فروش اسپیس فریم با بالاترین کیفیت و در تنوع طرح و در سریعترین زمان ممکن را فراهم می کند.

برچسب ها :

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟