لیست قیمت

اسپیس فریم
.
فروش
۳۱۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۸۰,۰۰۰
تومان

اجاره اسپیس نمایشگاهی در اسپیس سازان کوثر


برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول میتوانید با شماره (91014000_021) تماس بگیرید.

پس از برپایی
سازه های نمایشگاهی بر مبنای اسپیس فریم نیاز به چادر نمایشگاهی جهت این سازه ها استجنس و کیفیت بالای چادر نمایشگاهی بایستی به نحوی باشد که توانایی مقاومت در برابر عوامل محیطی نظیر باران و نور خورشید را داشته باشد. جنس مناسب چادر نمایشگاهی عمر بالاتری دارد و از سازه و امکانات موجود در سازه حفاظت می نماید.

با اجاره چادر نمایشگاهی به راحتی می توان برای سازه اسپیس فریم و داربست سرپناه مناسب ایجاد کرد. اجاره کردن چادرهای نمایشگاهی از لحاظ قیمت بسیار مناسب است. صرفا با اجاره چادر نمایشگاهی می توان براحتی و در سریع ترین زمان ممکن سازه را پوشند و سریع جمع آوری کرد. سبکی چادرهای نمایشگاهی این قابلیت را فراهم می کند که براحتی انتقال به مکان های مختلف را انجام داد.

چادر  و اجاره چادر نمایشگاهی در انواع مختلف صورت می گیرد و نقطه مشترک همه ی آنها، کیفیت بالا و خاصیت ضد آب انواع مختلف آن است. چادر های لمینت و یک رو ترانزیتی و دو رو کره ای از انواع چادرهای نمایشگاهی است که دارای کیفیت بالایی هستند.

ابعاد چادر نمایشگاهی برای سازه نمایشگاهی بایستی به نحوی باشد که بتواند به خوبی قابلیت پوشاندن سازه را در برابر عوامل محیطی را داشته باشد. چادر های متناسب با سازه یک حسن به حساب می آید. اجاره انواع چادر نمایشگاهی برای سازه های ساخته شده بر مبنای اسپیس فریم در گروه کوثر انجام می شود.


با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟