ویژگی های فنی سقف اسپیس فریم نمایشگاهی


کاربرد اصلی سقف اسپیس فریم 

 برای ایجاد سقف برای مکان های مختلف ، سقف اسپیس فریم و سقف اسپیس فریم نمایشگاهی بسیار مناسب است. ایجاد سقف اسپیس فریم و سقف اسپیس فریم برای ایجاد مکان مسقف به سادگی و با قیمت مناسب امکان پذیر است.

برای سفارش آنلاین لوازم نمایشگاهی همین الان با مجموعه کوثر تماس بگیرید.   

قیمت سقف اسپیس فریم

از آنجایی که سقف ساخته شده با اسپیس فریم بر مبنای قطعات جدا از هم و بر مبنای قطع و وصل کردن قطعات اسپیس استوار است و از آنجایی که اسپیس فریم از سازه های ارزان قیمت محسوب می شود لذا قیمت ایجاد سقف با اسپیس فریم ارزان و مقرون به صرفه تمام می شود.

اجاره اسپیس فریم 

برای ایجاد سقف مکان های موقت یکی از راه حل های مناسب اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی است. این راه حل هم مقرون به صرفه است و هم به خاطر اینکه با اتصال بین قطعات می توان برای سقف ها با ابعاد و اشکال مختلف سقف اسپیس فریم ایجاد کرد بسیار مناسب است.


اجاره اسپیس فریم


مکان های دائمی کاندیدای مناسبی برای ایجاد  سقف اسپیس فرم است که با فروش و خریداری اسپیس فریم می توانید براحتی سازه مورد نظرتان را ایجاد کنید.


با ایجاد سقف با اسپیس فریم می توانید مکانی امن و مناسب برای را جهت استفاده ایجاد کنید. استفاده از چادرهای نمایشگاهی برای تکمیل سقف اسپیس فریم ، بسیار مناسب است. اسپیس سازان کوثر، قادر به ایجاد انواع سقف های اسپیس فریمی و تامین چادرهای نمایشگاهی است. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با اسپیس سازان کوثر تماس بگیرید. 


با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟