اسپیس فریم در معماری


 
 
 
 
 

کاربرد اسپیس فریم در معماری

اسپیس فریم در معماری اسپیس نمایشگاهی یکی از ابزارالات مناسب برای ساخت سازه اسپیس فریم است. با اسپیس فریم در معماری می توان انواع سازه های نمایشگاهی و غیر نمایشگاهی را ساخت. اسپیس فریم قابلیت ساخت انواع سازه های نمایشگاهی با اشکال پیچیده و مختلف را دارد.
اسپیس فریم بخوبی قابلیت استفاده در معماری را دارد و بوسیله اسپیس فریم می توان انواع سازه های فضایی را با اشکال پیچیده و مختلف ساخت. با اسپیس فریم می توان اشکال فرم های هندسی را بصورت منظم و یک پارچه ساخت. در اسپیس فریم، قطعات بصورت منظم در کنار هم قرار می گیرد و سازه ی دلخواه برای مخاطبان ساخته می شود. اسپیس فریم سبک وزن بوده و این امر جابجایی آن را آسان ساخته است. اسپیس فریم با استفاده از اتصالات نیرو را به صورت منظم تقسیم کرده و استحکام مناسب را ایجاد می کند.
اسپیس نمایشگاهی قابلیت استفاده در انواع سازه های نمایشگاهی و غیر نمایشگاهی را دارد. ایجاد شکل و ساختار هندسی مناسب از قابلیت های اسپیس فریم نمایشگاهی است. بست اسپیس فریم در سازه اتصالات را برقرار کرده و سازه ای زیبا و محکم مطابق با اصول معماری برای مخاطبان ایجاد می کند. اسپیس فریم قابلیت استفاده در امور مختلف را داشته و تنوع کاربری دارد.
 

 

 
اسپیس فریم سبک وزن بوده و قابلیت جابجایی آسان از مزایای این سازه نمایشگاهی است. از لحاظ قیمت اجاره اسپیس فریم بسیار مقرون به صرفه است.
 در اسپیس فریم می توان انواع امکانات برودتی و حرارتی و تجهیزات برقی را بالاترین دقت استفاده کرد. اسپیس فریم را به آسانی می توان برای ساخت غرفه نمایشگاهی استفاده کرد. این اسپیس ها به وسیله بست اسپیس به هم متصل میشن.
 
خواندن این مقاله خالی از لطف نیستآموزش مرحله به مرحله از طراحی تا تولید اسپیس 

 این سازه سبک وزن بوده و قابلیت حمل و نقل آسان دارد. اسپیس فریم را می توان در انواع فضاهای داخل سالن و فضای بیرونی استفاده کرد زیرا امکان استفاده اسپیس نمایشگاهی در شرایط نمایشگاهی مختلف را دارد. مزیت اسپیس فریم برای ساخت سازه در آسانی برای ساخت سازه است که براحتی می تواند در سریعترین زمان ممکن با آن سازه را ساخت. اسپیس فریم دارای درجه ایمنی بالا بوده و اتصالات محکم در آن استفاده شده است. جوش استفاده شده در تولید اسپیس فریم دارای درجه کیفیت بالا و اتصال محکمی است. اسپیس فریم قابلیت استفاده در فضا های خارجی را داشته و می توان براحتی برای آن سقف تهیه کرد. از این سازه می توان برای غرفه آرایی و نورپردازی استفاده کرد.
سخن پایانی آنکه :
 اسپیس سازان کوثر امکان اجاره اسپیس فریم و فروش اسپیس فریم را در سریعترین زمان ممکن را دارد. تولید اسپیس فریم با کیفیت در این مرکز انجام می شود.
اسپیس سازان کوثر اسپیس فریم با کیفیت و با درجه استحکام بالا را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این مرکز هم قابلیت اجاره اسپیس فریم و هم فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در تناژ بالا و در سریعترین زمان ممکن را دارد. جهت عملیات نصب اسپیس فریم بهتر است از نصاب اسپیس که دارای تجربه و تخصص کافی است بهره ببرید. برای اطلاعات بیشتر و اجاره اسپیس فریم های با کیفیت نمایشگاهی و یا سازه های نمایشگاهی با این مجموعه تماس بگیرید. 
 
 
 
با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟