لیست قیمت

غرفه 2*3 بدون چادر
.
فروش
۱۳,۱۴۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۳,۵۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 2*4 بدون چادر
.
فروش
۱۳,۳۲۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۳,۵۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 2*5 بدون چادر
.
فروش
۱۵,۳۳۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۳,۷۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 2*6 بدون چادر
.
فروش
۱۵,۳۳۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۳,۷۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 2*7 بدون چادر
.
فروش
۲۲,۳۵۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۳,۷۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 2*8 بدون چادر
.
فروش
۲۳,۴۶۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۴,۰۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 2*9 بدون چادر
.
فروش
۲۵,۲۶۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۴,۰۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 2*10 بدون چادر
.
فروش
۲۷,۰۶۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۴,۵۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 3*3 بدون چادر
.
فروش
۱۳,۶۲۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۳,۶۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 3*4 بدون چادر
.
فروش
۱۶,۶۲۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۳,۶۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 3*5 بدون چادر
.
فروش
۱۸,۰۳۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۳,۶۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 3*6 بدون چادر
.
فروش
۲۰,۱۳۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۳,۹۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 3*7 بدون چادر
.
فروش
۲۵,۰۵۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۳,۹۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 3*8 بدون چادر
.
فروش
۲۷,۳۶۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۳,۹۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 3*9 بدون چادر
.
فروش
۲۹,۴۶۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۴,۵۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 3*10 بدون چادر
.
فروش
۳۱,۵۶۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۴,۵۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 4*4 بدون چادر
.
فروش
۱۸,۱۲۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۴,۵۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 4*5 بدون چادر
.
فروش
۲۰,۷۳۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۴,۵۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 4*6 بدون چادر
.
فروش
۲۳,۱۳۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۵,۰۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 4*7 بدون چادر
.
فروش
۲۵,۴۷۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۵,۵۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 4*8 بدون چادر
.
فروش
۲۶,۸۸۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۶,۰۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 4*9 بدون چادر
.
فروش
۳۰,۴۸۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۶,۵۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 4*10 بدون چادر
.
فروش
۳۲,۸۸۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۷,۰۰۰,۰۰۰
تومان

غرفه اسپیس


غرفه اسپیس چیست؟

آیا شما نیز به دنبال اصلی ترین و مهمترین مزیت های استفاده از غرفه اسپیس در نمایشگاه های مختلف هستید؟ آیا می دانید که ماندگاری و کیفیت استفاده از غرفه های نمایشگاهی چقدر می باشد؟ پیشنهاد میکنیم جهت آشنایی با غرفه های نمایشگاهی و استفاده از اسپیس فریم برای طراحی و نصب آنها مطلب زیر را دنبال کنید.

 غرفه اسپیس به سازه ای گفته می شود که امروزه برای تهیه انواع محصولات مختلف اعم از قاب بنر، تابلوهای بنر، غرفه های نمایشگاهی، استیج و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه شما شرکت ها و برندهای بسیار زیادی را می توانید در کشورمان مشاهده نمایید که هر یک از آنها به دنبال طراحی و ساخت باکیفیت ترین انواع این محصولات هستند که از این طریق توجه بسیاری از مشتریان را به سوی خود جذب کنند.

داربست ها از لحاظ قیمت، ابعاد و کیفیت با یک دیگر تفاوت دارند و شما می توانید با توجه به نیاز خود، یکی از مناسب ترین و بهترین این محصولات را تهیه و خریداری کنید. همچنین امروزه طراحان حاضر در شرکت ما می توانند با بهره مندی از دانش روز جهانی، داربست ها را به اشکال و طرح های مختلف در آورده و از این طریق نیاز بسیاری از خریداران خود را برطرف ساخته و رضایتمندی آنها را به دست آورد.هم چنین میتوانید با ارائه طرح مورد نظر خودتون به همکاران ما داربست مورد نظر خودتون را تهیه کنید.

غرفه نمایشگاهی چه مزایایی دارد؟

  • غرفه های نمایشگاهی بهترین گزینه برای غرفه آرایی و نورپردازی هستند
  • نصب و اجرای بسیار راحتی دارند
  • بارگیری و حمل غرفه های نمایشگاهی بسیار راحت و آسان می باشد
  • بسیار مقرون به صرفه و ارزان قیمت می باشند
  • مسیردهی امکانات برقی و حرارتی در غرفه های نمایشگاهی بسیار راحت می باشد
  • وزن غرفه های نمایشگاهی بسیار کم است
  • مناسب برای استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف می باشد
  • سرعت بسیار بالا در تولید غرفه ها
  • داشتن تنوع بسیار بالا در ساخت غرفه ها
  • ایمنی بسیار بالا این مدل از سازه ها
  • مناسب برای نصب در هر یک از مکان های جغرافیایی

حال شما نیز می توانید با توجه به مزیت های ارائه شده، اقدام به خرید و استفاده از بهترین و بی نظیرترین غرفه ها داشته و از این مزیت ها بهره مند شوید.

استفاده مناسب از غرفه اسپیس

غرفه های نمایشگاهی از پرفروش ترین و پرکاربردترین سازه ها و محصولات موجود در بازار می باشند که در سال های اخیر استفاده گسترده ای در زمینه نمایشگاه و فضاسازی داشته اند. استفاده از غرفه اسپیس علاوه بر مزیت های فراوانی که دارد نیازمند رعایت برخی نکات نیز می باشد. از مهمترین و اصلی ترین نکاتی که بایستی در استفاده از اسپیس فریم به آنها توجه کرد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حتما نصب و اجرای غرفه های نمایشگاهی را به دست افراد کاربلد در این زمینه بسپارید.
  • برخورد ضربه های شدید به غرفه اسپیس میتواند آسیب جدی به افراد و غرفه شما وارد کند.
  • حتما از با کیفیت ترین و مقاوم ترین انواع غرفه های نمایشگاهی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

غرفه سازی با داربست چگونه انجام می شود؟

امروزه غرفه های نمایشگاهی از پرفروش ترین سازه های مورد استفاده در بسیاری از کشورهای جهان می باشد که شما نیز می توانید در بسیاری از نمایشگاه های برگزار شده، شاهد استفاده بسیار گسترده ی این سازه های بی نظیر باشید. بهترین و مناسب ترین راه برای استفاده از غرفه های نمایشگاهی انتخاب تیم اجرایی ماهر می باشد. در مجموعه ما غرفه های نمایشگاهی توسط یک تیم بسیار مجرب و حرفه ای طراحی و سپس اجرا می شود. برای ساخت این سازه ها از بست ها و پیچ های بسیار محکم و با کیفیتی استفاده می شود که بتوانند این سازه را با مقاومت بسیار بالایی طراحی و عرضه کنند.

البته همکاران ما برای ساخت بهترین غرفه های نمایشگاهی نیازمند یک سری اطلاعات از غرفه مورد نظر شما هستند که از مهمترین و اصلی ترین این اطلاعات می توان به ابعاد غرفه، نوع محصولات، نوع پوششی که در غرفه های نمایشگاهی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و غیره اشاره کرد. همچنین شما می توانید طرح مورد نظرتان را در ساخت غرفه های نمایشگاهی ارائه دهید و سازه مد نظرتان را در اختیار داشته باشید.

معایب غرفه سازی با داربست چیست؟

در نظر داشته باشید که استفاده از این غرفه ها در کنار مزیت های خود، می تواند معایبی را نیز به دنبال داشته باشد. البته باید در نظر داشته باشید این معایب جدی نبوده و نمی توانند مانع استفاده از این سازه ها باشد. از بارزترین معایب می توان به جای گیر بودن مراحل ساخت و نصب غرفه ها اشاره کرد. همکاران ما برای طراحی این سازه نیاز به فضای بیشتری دارند تا به بهترین شکل آن را طراحی و اجرا نمایند.

اگر به دنبال اجاره استیج هستید و نمیدانید باید چه کار کنید، به شما پیشنهاد میکنیم در ابتدا بر روی اجاره استیج کلیک کنید.

ماندگاری غرفه اسپیس نمایشگاهی چقدر است؟

یکی از مهمترین و اصلی ترین سوال ها و نگرانی های افرادی که قصد استفاده از غرفه اسپیس را دارند، میزان ماندگاری و مقاومت این سازه ها می باشد. لازم است بدانید که داربست ها دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی هستند. ماندگاری غرفه های نمایشگاهی بسیار بالا بوده و همین موضوع باعث شده که غرفه داران بتوانند از این سازه ها به مدت طولانی برای برپایی غرفه ی مورد نظر خود استفاده کنند.

حال که با میزان ماندگاری غرفه های نمایشگاهی از نزدیک آشنا شدید، می توانید با خیال راحت و بدون داشتن هرگونه نگرانی، اقدامات مربوط به خرید و استفاده از این محصولات را از فروشگاه ما داشته باشید.

غرفه نمایشگاهی برای چه کاری مناسب است؟

غرفه اسپیس همانطور که از نام آن مشخص است، برای ساخت و طراحی غرفه در نمایشگاه های مختلف مناسب می باشد و شما می توانید برای برگزاری یکی از بهترین غرفه ها در نمایشگاه های مورد نظر خود، هم اکنون اقدام به سفارش و خرید غرفه اسپیس مورد نظر خود داشته باشید. همچنین در نظر داشته باشید که غرفه نمایشگاهی قابلیت جداسازی داشته و شما می توانید داربست خریداری شده را انبار کرده و برای شرکت در دیگر نمایشگاه های دیگر، از آنها استفاده لازم را داشته باشید.

بیشتر بدانید: بهترین خدمات اجاره اسپیس نمایشگاهی

شرکت اسپیس سازان کوثر با توجه به تجربه و سابقه ی بسیار طولانی و بی نظیر در این زمینه توانسته است به یکی از معتبرترین و مشهورترین شرکت ها در زمینه فروش غرفه نمایشگاهی تبدیل شود و شما نیز می توانید با خیال راحت و بدون داشتن هرگونه نگرانی، بهترین و مناسب ترین این سازه ها را از همین شرکت تهیه و خریداری کنید.

همچنین شما می توانید در خصوص قیمت های عرضه شده برای غرفه نمایشگاهی نیز اطلاعات مورد نیاز را از وب سایت اینترنتی ما به دست آورید. لازم است بدانید که قیمت های عرضه شده در وب سایت ما، بسیار مناسب و اقتصادی بوده و شما می توانید این قیمت ها را با سایر قیمت های موجود در دیگر فروشگاه ها مورد بررسی و مقایسه قرار دهید و به ارزان تر بودن سازه های ما پی ببرید. همکاران ما سعی بر آن دارند تا بهترین و کاربردی ترین اطلاعات را در خصوص راهنمای خرید و استفاده از غرفه های نمایشگاهی در اختیار شما قرار دهند و شما نیز می توانید با توجه به نیاز خود، تماس لازم را با همکاران ما داشته باشید. 

 

سوالات متداول

غرفه اسپیس چیست؟

غرفه اسپیس سازه نمایشگاهی هست که برای تهیه قاب بنر، استیج و غرفه های نمایشگاهی به کار میرود.

قیمت غرفه اسپیس چقدر است ؟

قیمت این سازه نمایشگاهی با توجه به مجموعه ایی که سفارش می دهید و نوع آن متفاوت است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 
با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟