استیج ایجادی با اسپیس فریم نمایشگاهی


استیج ایجادی با اسپیس فریم نمایشگاهی

در این مقاله قصد داریم تا توضیح مختصری در خصوص استیج ایجادی با اسپیس فریم نمایشگاهی برای شما ارائه دهیم.  استیج ، در واقع در حکم سکوی اجرای سالن همایش، کنسرت ، مراسمات مختلف است. جهت ساخت استیج متریال مربوط به ساخت استیج ، یعنی اسپیس فریم استفاده می شود. زیرا اسپیس فریم برای استیج توان تحمل وزن تا حد بالا را داراست؛ در هر سالنی، اعم از سرپوشیده یا سرباز اسپیس فریم برای استیج قابل اجرا بوده که می توان آن را در ارتفاع گوناگون طراحی و نصب نمود.

برای اجاره اسپیس نمایشگاهی کافیست با این مجموعه تماس بگیرید. 

استیج را می توان طوری طراحی نمود که در ۴ جهت از قسمت بیرونی آن دارای قاب بنر بوده و درمورد موضوع مراسم روی آن بنر تبلیغاتی نصب نمود. همچنین استیج اسپیس فریمی این قابلیت را دارد که در کف سازی آن نیز از اسپیس فریم استفاده کرده که روی آن را توسط MDF یا نئوپان پوشاند که از فرش یا موکت برای پوشش کف استیج استفاده میشود.

اسپیس فریم

با استفاده از اسپیس فریم می توان سن و استیج با دوام و زیبا رامتناسب با کاربری ایجاد کرد. سادگی اتصالات اسپیس فریم منجر به تسریع ساخت سن و استیج میشود. با بست اسپیس فریم میتوان قطعات اسپیس نمایشگاهی رادرکنار هم قرار داد و سن استیج مورد نیاز را ایجاد کرد. استیج در برگزاری مطلوب مراسم ها و جشنها موثر می باشد.

این مقاله را هم بخوانید : مرور چند مدل سازه نمایشگاهی منحصر به فرد

اسپیس سازان کوثر اسپیس فریم با کیفیت و با درجه استحکام بالا را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این مرکز هم قابلیت اجاره اسپیس فریم و هم فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در تناژ بالا و در سریعترین زمان ممکن را دارد. جهت عملیات نصب اسپیس فریم بهتر است از نصاب اسپیس که دارای تجربه و تخصص کافی است بهره ببرید. برای اطلاعات بیشتر و اجاره اسپیس فریم های با کیفیت نمایشگاهی و یا سازه های نمایشگاهی با این مجموعه تماس بگیرید. 


با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟