همه چیز در مورد طاق نصرت و اسپیس


اطلاعاتی کاربردی در مورد طاق نصرت

طاق نصرت همان طاق پیروزی است که بعنوان نماد پیروزی شناخته می شود.در گذشته به بستن طاق "خوازه بستن" نیز گفته می شد که زمان پیروزی در جنگ از آن استفاده می کردند تا لشکر پیروز از زیر آن عبور کنند.
این طاق می تواند بحالت مختلف بسته شود دارای جنس مختلف بوده که بوسیله متریال مختلفی همچون چوب، فلز ، اسپیس فریم ساخته شود. طاق نصرت ساخته شده از اسپیس نمایشگاهی بسیار متنوع زیبا است.

طاق نصرت با اسپیس بنر نمایشگاهی

از این طاق که یک سازه نمادین می باشد می توان در جشن و مراسمات مختلف، بمنزله ورودی به محل، استفاده کرد؛ بوسیله تزیین روی آن بصورت گوناگون، جلوه ای زیبا به آن بخشید. همچنین از دیگر کاربردهای این طاق اسپیس فریمی، در ابتدا (start) و انتها (finish) مسابقات مختلف ورزشی مثل دو و میدانی، دوچرخه سواری ... می باشد. 
 می توان در مراسمات مختلف به منزله ی ورودی به محل استفاده کرد.  خصوصا در جشن ها از جمله جشن های ایام شعبانیه کاربرد فراوان دارد. با اجاره طاق نصرت می توان به برگزاری مراسمات به نحو احسن اقدام نمود. اسپیس فریم بواسطه بکارگیری اجزایی همچون بست اسپیس فریم استحکام و مقاومت کافی جهت ایجاد طاق فراهم می کند. اسپیس سازان کوثر متناسب با کاربری مختلف و متناسب با نیاز مشتریان انواع طاق را ارایه می دهد.

بیشتر بخوانید: نصب استیج در چه فضاهایی مورد استفاده است؟

اسپیس سازان کوثر اسپیس فریم با کیفیت و با درجه استحکام بالا را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این مرکز هم قابلیت اجاره اسپیس فریم و هم فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در تناژ بالا و در سریعترین زمان ممکن را دارد. جهت عملیات نصب اسپیس فریم بهتر است از نصاب اسپیس که دارای تجربه و تخصص کافی است بهره ببرید. برای اطلاعات بیشتر و اجاره اسپیس فریم های با کیفیت نمایشگاهی و یا سازه های نمایشگاهی با این مجموعه تماس بگیرید. 
با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

سلام، چطور میتونم کمک کنم؟