ساخت غرفه با اجاره اسپیس فریم


ساخت غرفه در فضای باز با اسپیس فریم

با استفاده از اسپیس فریم می توان غرفه ای زیبا و مستحکم در فضای باز ایجاد نمود. غرفه نمایشگاهی ساخته شده از اسپیس نمایشگاهی در فضای باز، دارای قابلیت مسقف شدن بوده که می توان آنها را توسط چادر و دیگر پوشاننده های ضدآب (مثل ورقه فلزی) که توانایی جلوگیری از نفوذ آب بداخل غرفه را دارند، پوشاند.

برگزاری نمایشگاه با اسپیس فریم در فضای باز ویژگی های خاص خود را دارد و غرفه داران باید به نکاتی توجه کنند از جمله این که در فضای باز محدودیت ها و مزایای وجود دارد. از مزایای ساخت غرفه سازی فضای باز میتوان بیشتر بودن فضای کاری رابرشمرد ولی از معایب آن نیز می توان محدودیت های برودتی یا امنیتی را نام برد. غرفه ساز با توجه به موارد مختلف اقدام به ساخت غرفه با اجاره اسپیس فریم در فضای باز برای مشتری می پردازد. رعایت نکات جهت جلوگیری از ورود آب به داخل غرفه در هنگام بارندگی یکی از مواردی است که غرفه ساز درنظر می گیرد.

اسپیس در فضای باز

البته بهتر است اسپیس فریم مسقف، دارای سقف شیبدار باشند که هنگام بارندگی، آب بداخل نفوذ نکند. غرفه نمایشگاهی همچنین باید به حدی مستحکم باشند که توان مقاومت در برابر باد و باران را داشته باشند. اجاره و فروش اسپیس فریم و ساخت غرفه های زیبای نمایشگاهی اسپیس سازان کوثر خدمات طراحی غرفه نمایشگاهی چه غرفه فضای باز و چه غرفه داخل سالن را ارایه می دهد.


اسپیس سازان کوثر اسپیس فریم با کیفیت و با درجه استحکام بالا را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این مرکز هم قابلیت اجاره اسپیس فریم و هم فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در تناژ بالا و در سریعترین زمان ممکن را دارد. جهت عملیات نصب اسپیس فریم بهتر است از نصاب اسپیس که دارای تجربه و تخصص کافی است بهره ببرید. برای اطلاعات بیشتر و اجاره اسپیس فریم های با کیفیت نمایشگاهی و یا سازه های نمایشگاهی با این مجموعه تماس بگیرید. 


با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟