لیست قیمت

چادر نمایشگاهی
.
فروش
۱۴۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۵۰,۰۰۰
تومان

فروش چادر و اجاره چادر


 

فروش چادر و اجاره چادر نمایشگاهی

اسپیس فریم سازه ای مناسب برای فضای های باز میباشد با خرید و یا اجاره اسپیس فریم میتوان سازه ی مناسب در موقعیت دلخواه را تعبیه کرد وبا پوشش چادر فضای امنی را فراهم کرد. با اسپیس واستفاده از چادر میتوان فضای باز را دربرابر باران وغیره پوشاند. چادر های اسپیس فریم را معمولا برای غرفه ها در جهت محافظت در برابر برف و باران و نور شدی |آفتاب استفاده می شود. همچنین شما می توانید با استفاده از اسپیس و چادر فضا های مسقف را به طور کامل اجرا و پیاده سازی کنید.همچنین شما می توانید برای کاهش هزینه های اقدام به اجاره چادر نمایشگاهی کنید.
 
برای اجاره چادر نمایشگاهی میتوانید با کارشناسان فنی تیم تماس بگیرید. 


مجموعه اسپیس سازان کوثر هم در زمینه فروش چادر های با کیفیت و هم در زمینه اجاره چادر های ارزان خدمات مناسبی را به شما عزیزان ارئه می کند. شما می توانید جهت خرید و اجاره چادر و همچنین مشاوره در این زمینه با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و مناسب ترین محصول را با بهترین کیفیت و در عین حال با کمترین قیمت ممکن تهیه فرمائید. با فروش چادر و فروش چادر  نمایشگاهی  استفاده از اسپیس دیگر نگرانی ازبابت سرعت درساخت فضای امن ومطلوب مورد نظر نیست. چادر مورد استفاده باید خاصیت ضد آب وبرودت داشته باشد. بدلیل استفاده چند باره چادر درموقعیت های مختلف برای اسپیس فریم، چادر باید پس ازهر بار استفاده مورد بررسی قرار گیرد که شرکت اسپیس سازان کوثر این امر را دقیقا بررسی میکند.

برای مشاهده انواع اسپیس میتونید بر روی لینک کلیک کنید.

 

 
چادر نمایشگاهی

در نمایشگاه ها استفاده از چادر نمایشگاهی بسیار لازم است ونیاز به انتخاب چادر باکیفیت درکنار درنظر گرفتن زیبایی ومتناسب بودن چادر بافضای نمایشگاهی است که این امر نیاز به تجربه و تخصص دارد. بنا به مراسمات دینی ومذهبی وجشن ها نیز استفاده از اسپیس فریم و چادر جهت ایجاد فضای مناسب ایده آل است چرا که این مراسم ها موقتی است وبدین ترتیب هم میتوان بنحو امن و احسن مراسم را برگزار کرد واز طرف دیگر امنیت لازم رانیز فراهم کرد.
گاهی دربرخی ازمراکز محدودیت جا ومکان جهت انبار کردن وجود دارد که استفاده از اسپیس فریم و چادر سرپوش میتواند مشکل انبارداری را باایجاد انبارهای امن ومطمئن برای دوره زمانی فراهم کند. اسپیس سازان کوثر سازه های عظیم چادری را جهت استفاده در مکان هایی نظیر مراسم و تشریفات و اماکن تفریحی نظامی دولتی خصوصی و....را ارایه میدهد.
مطلب پیشنهادی: اجاره استیج 
اسپیس سازان کوثر اسپیس فریم با کیفیت و با درجه استحکام بالا را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این مرکز هم قابلیت اجاره اسپیس فریم و هم فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در تناژ بالا و در سریعترین زمان ممکن را دارد. جهت عملیات نصب اسپیس فریم بهتر است از نصاب اسپیس که دارای تجربه و تخصص کافی است بهره ببرید. برای اطلاعات بیشتر و اجاره اسپیس فریم های با کیفیت نمایشگاهی و یا سازه های نمایشگاهی با این مجموعه تماسبگیرید. 
 
با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟