قاب بنر با سازه اسپیس فریم


قاب بنر یکی از سازه های نمایشگاهی پرکاربرد

قاب  بنر یکی از مشتقات اسپیس فریم  می باشد که برای نگه داشتن و نمایش کوچکترین بنر ها تا بنر های چند ده متری مورد استفاده قرار می گیرد. اسپیس نمایشگاهی در ساخت قاب بنر، پوستر، تابلو تبلیغاتی و به طور کلی تبلیغات محیطی کاربرد دارد. در ساخت قاب بنر و استفاده اسپیس و بنر توجه به ابعاد بنر مورد استفاده برای قاب بنر بسیار مهم است که می توان با ابعاد مختلف اسپیس فریم قاب بنر مطلوب را ساخت. با قاب بنر می توان تبلیغ را به شکل مناسب در معرض دید مخاطبان قرار داد. قاب بنر مورد استفاده برای مراکز مختلف نظیر فروشگاهها، کلیه نهادهای دولتی و خصوصی و... می باشد. قاب بنر در فضای باز و بسته هر دو قابل استفاده است. قابلیت استفاده در مکانهای مختلف بخاطر انواع سایزهای آن از سایز کوچک گرفته تا سایز بزرگ است. 

  


قاب بنر با اسپیس فریم نمایشگاهی برای تبلیغات

قاب بنر یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات بوده که در صورتی به شکل صحیح نصب شود، هم از لحاظ اقتصادی بسیار بصرفه بوده و هم تاثیر زیادی بر روی مخاطبان دارد.
به منظور ایستایی قاب بنر، از اسپیس فریم منحنی و یا اصطلاحا "اسپیس فریم کرو" نیز استفاده می شود. این نوع اسپیس فریم منحنی شکل بوده و قابلیت برش خوردن و ساخت در ابعاد مختلف را دارد. قاب بنر اسپیس فریمی، قاب مستحکم و چارچوب زیبا برای بنر، پوستر تبلیغاتی بوجود می آورد. تنوع در طراحی، سرعت بالای نصب از ویژگی های مهم این نوع قاب بنر هاست. قاب بنر اسپیس فریمی، قاب مستحکم و چارچوب زیبا برای بنر ، پوستر تبلیغاتی بوجود می آورد. تنوع در طراحی ، سرعت بالای نصب از ویژگی های مهم این نوع قاب بنر هاست.
 قاب بنر ابزاری مناسب جهت قرارگیری در مکانهای تبلیغاتی جهت اطلاع رسانی و مناسب برای استفاده در فضاهای باز و بسته میباشد. پشت استیج نیز قاب بنر استفاده فراوان دارد.
اسپیس سازان کوثر انواع قاب بنر را ارایه می دهد و توانایی ساخت انواع قاب بنر در سایزهای مختلف را داراست. کیفیت بالای قطعات مورد استفاده از مزایای اسپیس سازان کوثر است.
اسپیس سازان کوثر اسپیس فریم با کیفیت و با درجه استحکام بالا را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این مرکز هم قابلیت اجاره اسپیس فریم و هم فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در تناژ بالا و در سریعترین زمان ممکن را دارد. جهت عملیات نصب اسپیس فریم بهتر است از نصاب اسپیس که دارای تجربه و تخصص کافی است بهره ببرید. برای اطلاعات بیشتر و خرید اسپیس فریم های با کیفیت نمایشگاهی و یا سازه های نمایشگاهی با این مجموعه تماس بگیرید. 

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟