پیش از اجاره اسپیس فریم به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟



نگاهی به اجاره اسپیس فریم


اسپیس فریم ها تجهیزاتی هستند که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. به تبع این امر اصلا دور از ذهن نیست که یک کسب و کار در طول حیات خود قصد داشته باشد با استفاده از این تجهیزات، سازه ای موقت بنا سازد و برند خود را تبلیغ کند. در این فضا، همواره نیاز یا بودجه به قدری نیست که برای برپایی غرفه نمایشگاهی یا سایر پروژه ها، المان های مشخصی از اسپیس فریم ها خریداری شود و مساله اجاره اسپیس فریم پیش می آید. اگر قصد دارید اسپیس فریم اجاره کنید، توصیه های مختصر پیش رو را در نظر داشته باشید. 


شما می توانید برای اجاره اسپیس فریم های با کیفیت از طریق لینک زیر اقدام نمایید

مقدمه؛ آشنایی کلی با اسپیس فریم


اسپیس فریم ها قطعاتی کوچک، سبک اما مستحکم هستند که قابلیت اتصال به یکدیگر را پیدا می کنند. با اتکا به این مساله، می توانند از یک استیج کوچک و دیواری کاذب تا سازه ای بزرگ و سوله مانند را برپا سازند. به همین خاطر، هر کسب و کاری با هر بودجه یا ظرفیتی برای پیشبرد اهداف خود به خصوص در مقاصد نمایشگاهی، سراغ اسپیس فریم را می گیرد. به بیانی می توان گفت که این تجهیزات داربست های مدرن هستند که وزنی کم تر دارند و راحت تر نصب می شوند، اما زیباتر، ظریف تر و کاربردی تر طراحی و ساخته شده اند. 

اسپیس فریم کجا به کار می رود؟

نکات ضروری در زمان اجاره اسپیس فریم


در صورتی که بررسی های خود را انجام داده اید و مشخص شده نیاز شما از نظر تعدد آن قدر نیست که خرید اسپیس فریم را اقتصادی جلوه دهد و قصد دارید اسپیس فریم اجاره کنید، نکات ساده زیر را در نظر داشته باشید.

  • پیش از آن که اقدام به سفارش کنید، نیازهای خود را روی کاغذ مکتوب کنید و تمامی آن ها را به پیمانکار انتقال دهید. مثلا شاید شما نیاز به بخشی منحنی داشته باشید اما اسپیس فریم اجاره ای شما فاقد این قابلیت باشد؛
  • پیش از اجاره اسپیس فریم حتما شرکت مقابل خود را بشناسید و اطمینان حاصل کنید آن ها بهترین گزینه هستند. منظور این است که توان تجهیزاتی و پشتیبانی تیم مقابل را در نظر داشته باشید. زیرا گاهی در طول پروژه به صورت غیر قابل پیشبینی به قطعه یا تجهیزاتی خاص نیاز پیدا می کنید و با مراجعه به شرکت متوجه می شوید که آن ها قطعه مورد نظر را در اختیار ندارند. به همین خاطر بهتر است پیش از همکاری از توان طرف مقابل آگاهی کامل داشته باشید؛
  • جنس و طراحی قطعات اسپیس فریم یک موضوع است و قدرت برپایی آن ها مساله ای است متفاوت. پیش از اجاره اطمینان حاصل کنید شرکت مورد نظر شما اپراتورهای اجرایی قدرتمندی در این زمینه ارائه می دهد.

جمع بندی

مانند همیشه باید تاکید کنیم، که در صورتی که نکات ارائه شده در سطرهای بالا تمامی دلمشغولی های شما را برطرف نمی سازد، کافی است با کارشناسان ما حاضر در اسپیس سازان کوثر، تماس بگیرید تا بهترین و دقیق ترین راهنمایی ها را دریافت کنید.

 

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

سلام، چطور میتونم کمک کنم؟