آموزش مرحله به مرحله از طراحی تا تولید اسپیس



تولید یک اسپیس، پیش نیاز هایی دارد که در این مقاله سعی شده است تا حد امکان به بررسی این موارد پرداخته شده. پس اگر علاقه مند به این مبحث هستید، پیشنهاد میکنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشد. 
برای تولید یک اسپیس، لوله مورد نظر ار کارخانه خریداری میشود. در ادامه به بررسی ویژگی های فنی قطر لوله پرداخته شده است. 

برای سفارش اینترنتی اسپیس فریم به لینک زیر مراجعه کنید .

ویژگی های قطر لوله اسپیس 


به طور معمول قطر لوله16 ، 1 متر و6 میلی متر میباشد. در حالی که تعیین گوشت وابسته به نظر مشتریان است. در واقع با توجه به اینکه سفارش مشتری چه چیزی باشد و چه گوشتی سفارش دهد، تعیین میشود. گوشت لوله 8. ، 6.، 1، 1.15، 1.30، است و این گوشت در وزن اسپیس تاثیر گذار است. 
به عبارتی یک شاخه 6 متری، در حدود 3 کیلو وزن دارد  و وزن لوله 9/. در حدود 2 کیلو و دویست گرم میباشد. در نتیجه وزن لوله ، یکی از عواملی است که به طور مستقیم بر روی قیمت نهایی لوله اسپیس مورد نظر تاثیرگذار است. 
به این ترتیب ، گوشت لوله از کارخانه های مورد نظر خریداری شده و مراحل تولید اسپیس در کارگاه های تولید اسپیس آغاز میشود. 

سایز اسپیس فریم

سایز لوله اسپیس 

لوله های سفارش داده شده معمولا ، 6 متری هستند. زمانی که لوله مورد نظر به کارگاه ارسال میشود،  با توجه به ابعادی که مورد نیاز آنهاست، آن را برش میزنند.

 در واقع با توجه به سایز لوله ( لوله 6 متری) ، میتوان لوله 12 متری ساخت. که این کار با استفاده از جوش دادن دو لوله 6 متری  ایجاد میشود. 

نکته کلیدی : برش لوله ها باید به گونه ای انجام شود، که کمترین پرت ممکن را داشته باشد. به عنوان مثال، یک شاخه 6 متری به سه شاخه 2 متری تبدیل شود. یا آنکه شاخه ها به گونه ای برش بخورند که بتوان دو شاخه :



1 متر و 70 

2 متر 30 

ایجاد کرد. در انتهای کار ممکن است، نیم متر تا 1 متر از کار پرت شود، که میشود از مقدار پرتی کار استفاده کرد. ولی ممکن است مقادار مورد نظر باقی مانده از کار ، خرد شود، و باعث بالا رفتن بهای تمام شده کار شود. 


بیشتر بخوانید: چند نکته مفید و کاربردی  پیش از خرید اسپیس 

مراحل ساخت اسپیس در کارگاه ها 

1.  تحویل لوله مورد نظر از کارخانه و برش روی آن 


2. برش لوله 

2. کلاف کردن 

در ابتدا لوله ها به هم کلاف شده ( یعنی اسکلت اسپیس ساخته میشود ). 


3. مسوار  لوله اسپیس فریم
 
در این مرحله داخل لوله های اصلی جوش داده میشود. 

4. پر کردن 

5. آبکاری اسپیس فریم 


برای اجاره غرفه های نمایشگاهی میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید. 

جمع بندی 

در این مقاله سعی شد، تا  مختصری در رابطه با ساخت اسپیس به صورت گام به گام توضیح داده شود. در آموزش های بعدی هر یک از مراحل ساخت اسپیس به طور کامل توضیح داده میشوند. پس برای اطلاعات بیشتر به سایت اسپیس سازان کوثر ، مراجعه فرمایید. همچنین میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. 











با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟