آشنایی با دو نمونه از تجهیزات نمایشگاهی مهم و کلیدی



در این آموزش قصد داریم، تا به بررسی دو مورد از مهمترین تجهیزات نمایشگاهی بپردازیم. اگر علاقه مند با این حوزه هستید، پیشنهاد میکنیم که تا پایان این آموزش همراه ما بمانید.  
 
برای سفارش اینترنتی اسپیس فریم به لینک زیر مراجعه کنید .
 

شما میتونید با مطالعه صفحه فروش اسپیس فریم در این باره اطلاعات بسیاری کسب کنید. 

 
 
 
انواع اسپیس فریم

اسپیس فریم، یکی از سازه های نمایشگاهی مهم به شمار می آید، که امروزه در ساخت غرفه های نمایشگاهی، پرکاربرد است. همانطور که در شکل زیر میبینید، فرم های هندسی به طور منظم در کنار یکدیگر قرار گرفته و این سازه را تشکیل داده اند. 
سوالی که اینجا مطرح است ، تفاوت بین سازه نو و دست دوم میباشد؟
 در پاسخ میتوان گفت، یکی از دلایل تفاوت بین نو و دست دوم ، آبکاری به کاررفته در آن هاست.  به طور معمول خاصیت آبکاری در اسپیس فریم دست دو ، به مرور از بین رفته است. 

دلایلی مانند مشکل مالی و.... باعث خرید سازه دست دو توسط مشتریان میباشد. از نظر کاربردی نیز، سازه نو برای فروش و دست دو ، برای اجاره به کار میرود. به عبارتی، با مرور زمان و کارکردآنها، رنگ آن افت پیدا میکند.
 البته ذکر  این نکته در اینجا مهم است، که تجهیزات نمایشگاهی با توجه به موقعیت و شرایط مختلف تعیین کننده هستند. اسپیس سازان کوثر، به طور عمده تجهیزات نمایشگاهی که به مشتریان میدهد ، تجهیزات نو است .


بیشتر بخوانید: نصب اسپیس فریم
 

چادر نمایشگاهی ازجمله تجهیزات نمایشگاهی 


این محصول یکی  دیگر از تجهیزات نمایشگاهی مهم به شمار می آید، که انواع مختلفی را شامل میشود.
جنس به کار رفته در این چادرها : 

برزنت 
لمینت 
مشمایی  

و.... 
است. 
تفاوتی که چادر های برزنت و لمینت دارند، باعث شده که در جاهای متفاوتی کاربرد داشته باشند.
 به طور معمول، چادر لمینت : ضد آب، سبک، قابل حمل است.
همین ویژگی ها موجب شده تا از آن ها به عنوان چادرهای جداکننده استفاده شود. به عنوان مثال، چادرهای جداکننده بین غرفه ها یا سوله ها ، ازجنس لمینت میباشند. در حالی که، چادرهای برزنتی، معمولا سنگین هستند، به این ترتیب برای کارهای بزرگ استفاده میشوند. یکی از ویژگی های اصلی چادرهای برزنتی مقاومت در برار باد ، طوفان،  باران و .... است. به همین دلیل از این چادرها، برای ساخت خود غرفه ها ، سوله ها و.... استفاده میشوند. 

 

 

 

 

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

سلام، چطور میتونم کمک کنم؟