مراحل ساخت اسپیس فریم از کارخانه تا کارگاه های تولیدی



اسپیس فریم چیست ؟ 


اسپیس فریم ها سازه هایی هستند که می توان با استفاده از آن ها از یک سکوی کوچک گرفته، تا استیج کنسرت، سقف ورزشگاه و نماهای غول پیکر را پدید آورد. درست به خاطر همین تنوع کاربری و سادگی استفاده است که امروزه تجهیزاتی محبوب به حساب می آیند و هر کسب و کاری می کوشد در هر سطح نیاز، آن ها را به کار گرفته و از ظرفیت بی نظیرشان بهره گیری کند. در این نوشته، کمی روی مسائل فنی دقیق می شویم و مراحل ساخت اسپیس فریم از کارخانه تا کارگاه های تولیدی را برخواهیم شمرد. مطالعه سطرهای پیش رو برای افراد دست اندرکار ارائه خدمات اسپیس فریم، صاحبان کسب و کارهای فنی، برندهایی که قصد شرکت در نمایشگاه های منطقه، ملی و بین المللی را دارند مفید به فایده خواهد بود. 


برای سفارش اینترنتی اسپیس فریم به لینک زیر مراجعه کنید .

اسپیس فریم ها چگونه ساخته می شوند؟

 

از آن جا که بیشترین استفاده از اسپیس فریم ها در فضای داخلی برپایی سازه نمایشگاهی است، شناخت افراد از این تجهیزات خیلی عمیق، تخصصی و علمی نیست. به بیان دیگر، ما همواره اسپیس فریم ها را جایگزین ظریف، سبک، مقاوم، زیبا و اقتصادی داربست ها معرفی کرده ایم. حال آن که جالب است بدانید در پروژه های بزرگ، همین قطعات به ظاهر ساده، نقش های حیاتی را بازی می کنند و سقف، بستر و اسکلت سازه های عظیم را به وجود می آورند.

روند کلی و علمی ساخت اسپیس فریم ها به طور کلی مراحل زیر را طی می کند:

  • مشاوره؛ همان طور که برای ساخت یک سازه بتنی یا فلزی نیاز به شرکت مشاور داریم، برای در اختیار داشتن اسپیس فریمی مناسب نیز گام اول، انتخاب شرکت مشاور است. ما نیازهای خود را بیان می کنیم (به عنوان مثال می گوییم اسپیس فریم مورد نظر قرار است سقف ورزشگاه باشد، یا وظیفه برپایی استیج را به عهده دارد و مسائلی از این دست) و آن ها مطابق با آن ها تیم اجرایی خود را بسیج می کنند؛

  • طراحی؛ گام بعدی طراحی اولیه است. در این مرحله، همان طور که یک بنا توسط معمار طراحی می شود، قطعات کوچک و بزرگ اسپیس فریم نیز توسط طراحان کارکشته در نرم افزارهای مخصوص آفریده می شوند؛

  • مهندسی؛ حالا نوبت به مهندسان سازه و مکانیک است که وارد کار شوند و الزامات فنی، تکنیکی و علمی طرح های آفریده شده توسط مهندسان مرحله قبل را محاسبه کنند؛

  • تولید اولیه؛ در این مرحله، قطعات کوچک اسپیس فریم به صورت جداگانه در کارخانه تولید می شوند (اسپیس فریم از قطعات کوچکی که به هم می پیوندند تولید می شود. تولید اولیه یعنی آماده سازی انفرادی قطعات و تجهیزات اتصال)؛

  • سرهم سازی کارگاهی؛ حال بسته به نوع سفارش و در خواست کارفرما، می توان قطعات را در کارگاه سرهم ساخت و در محل پروژه اجرا کرد، یا اینکه سرهم سازی را پس از انتقال، در سایت انجام داد.

آن چه تحت عنوان تولید اسپیس فریم بیان شده است، به طور کلی مراحل بالا را شامل می شود.

نکات فنی ساخت اسپیس فریم

 


نکات فنی درباره ساخت اسپیس فریم


پس از بیان مراحل بالا می توان اینگونه گفت که شما برای در اختیار گیری اسپیس فریم دو راه کلی دارید؛

  • یا اینکه از صفر تا صد پروژه را به طور اختصاصی سفارش دهید؛

  • یا اینکه به کارگاه یا مجموعه های ارائه اسپیس فریم مراجعه کنید.

در سطرهای پیش رو تفاوت این دو مورد را بیان می کنیم.

درصورتیکه قصد خرید یا اجاره اسپیس فریم مناسب و ارزان را دارید به لینک زیر مراجعه نمایید. 
سفارش اینترنتی اسپیس فریم



اسپیس فریم، صفر تا صد به طور کامل

 

زمانی که طرحی خاص مد نظر دارید و قرار است با استفاده از اسپیس فریم خود سازه ای محسور کننده بیافرینید، متقاضی این نوع اسپیس فریم هستید. در این شرایط، تمامی مراحل مشاوره، طراحی، مهندسی و غیره به طور انحصاری برای سفارش شما طی می شود و هر قطعه، مهندسی شده، به طور مخصوص تولید می شود و آماده سرهم سازی می گردد. باید توجه داشت، طراحی و تولید اختصاصی اگرچه کمی هزینه بر است، اما نتیجه ای فوق العاده در پی خواهد داشت و شرایط مارکتینگ برند یا سازه را در سطحی فوق العاده بالا قرار می دهد.


اسپیس فریم کارگاهی


اسپیس فریم ها سازه هایی موقت هستند که از سرهم سازی یکدیگر به دست می آیند. زمانی که نوع کارگاهی و آماده آن ها را طلب می کنید، یعنی در حال قطعات پیش ساخته هستید که قرار است از کنار هم، طرح کلی شما را پدید آورند. به بیان تمثیل، شما لوگویی را خریداری کرده اید که قرار است مناسب و اصولی چیده شود و نتیجه ای مناسب را ارائه دهد.

این روش هزینه کمتری دارد و در بازار داخل اکثرا همین شیوه پی گرفته می شود.


بیشتر بخوانید: معرفی چند نمونه از سازه های نمایشگاهی  مهم و پرکاربرد 


اسپیس سازان و تولید اسپیس فریم

 

در آخر لازم است تاکید کنیم که مجموعه اسپیس سازان نه یک واسطه ارائه اسپیس فریم، که تولید کننده ای است که صفر تا صد پروژه را خود به شکل اختصاصی انجام می دهد. در نتیجه، آمادگی ارائه هر نوع خدمات، با هر قدر تنوع و شرایط تخصصی را داراست. شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

سلام، چطور میتونم کمک کنم؟