مراحل سفارش در اسپیس سازان کوثر
مشاوره
استعلام قیمت
طراحی سه بعدی
پرداخت هزینه
ارسال

خدمات اسپیس سازان کوثر

فروش اسپیس فریم

شرکت اسپیس سازان کوثر با تولید و فروش سازه های نمایشگاهی از قبیل اسپیس و ... آماده توزیع اسپیس فریم در تمامی کشور می باشد. فروش اسپیس فریم در شرکت اسپیس سازان بر حسب متر طول و تعداد شاخه اسپیس انجام میگردد. 

انواع مختلف اسپیس فریم

از جمله مهم ترین نکاتی که ذهن کسانی که نیاز به خرید و فروش اسپیس فریم فریم دارند را درگیر خودش میکند آن است که آیا اسپیس فریم انواع مختلفی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم که بله، اسپیس فریم انواع مختلفی دارد که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم. 

از مهمترین و اصلی ترین آن ها میشه به انواع زیر اشاره کرد:

  • ASTRALITE3
  • XU30D
  • E20D/ E20V TRUSS
  • H20LB
  • X30 SERIES

نکته قابل توجه در خرید و فروش اسپیس فریم، تنوع ابعاد، ضخامت، قیمت و کاربرد آن می باشد و شما می توانید با توجه به مکانی که قصد استفاده از این محصولات را دارید، یکی از مناسب ترین و بهترین این سازه ها را تهیه و آن را مورد استفاده قرار بدید.

اسپیس فریم با داشتن تنوع اندازه و قیمت کم دارای کاربرد زیادی در صنعت غرفه سازی میباشد. همچنین میتوان در صنایع تولیدی و خدماتی جهت امور تبلیغات و نمایشگاه و یا ساخت سوله نیز از آنها استفاده کرد. اسپیس فریم مانند قطعات پازل به یکدیگر وصل میشود در حقیقت می توان گفت این سازه ها طبق سازه فضایی ساخته میشوند و برای نصب آن باید از بست استفاده کرد.

قیمت اسپیس 

قیمت اسپیس فریم با توجه به مقدار مواد اولیه به کار رفته در آ« متفاوت خواهد بود، برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم می توانید با ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما به صورت 24 ساعته آماده مشاوره به شما عزیزان می باشند.

اسپیس نمایشگاهی

اگر تمایل دارید با هزینه کمتر در تمامی نمایشگاه ها حضور داشته باشید پس توصیه میکنیم از اسپیس فریم های نمایشگاهی استفاده کنید. شما می توانید از طریق وب سایت ما اسپیس فریم نمایشگاهی که یکی از مهمترین و اصلی ترین سازه های نمایشگاهی میباشد را تهیه کنید. امروزه بسیاری از افراد برای طراحی شیک ترین و بهترین غرفه های نمایشگاهی به دنبال خرید اسپیس فریم می باشند.

اسپیس فریم ها سازه هایی هستند که قادرند فضاهایی در انواع و اقسام اشکال مختلف و هندسی بسازند. این سازه ها از قسمت های جدا از هم تشکیل شده و اتصالات بین تمامی این قسمت ها برقرار می شود. در واقع با تغییر این اتصالات می توان اشکال متنوعی ایجاد کرد. از جمله مزایای فروش اسپیس فریم نمایشگاهی نسبت به تمامی مواد و مصالح دیگر برای ساخت فضا، غرفه نمایشگاهی، پارکینگ، سن و استیج، میز دیجی، سقف استخر، آلاچیق، غرفه سازی، کف سازی، ساخت انباری در پشت بام، ساخت سوله موقت و دائمی و... می توان به قیمت ارزان و مناسب آنها اشاره کرد. فریم‌ها استحکام بالایی دارند و از ظاهر مدرن و زیبایی بصری فوق العاده ای نیز برخوردارند. همچنین در مقابل شرایط جوی و آب و هوایی دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی‌شوند.

دسته بندی غرفه های نمایشگاهی

اسپیس فریم ها انواع مختلفی دارند که در ادامه به شرح برخی از آنها می پردازیم.

  •  نمایشگاهی خطی:

این نوع از اسپیس فریم ها به صورت خطی و در کنار یکدیگر قرار می گیرند. معمولا آنها رو به فضای اصلی نمایشگاه بوده و هزینه و زمان ساخت آنها بسیار کم  می باشد.

  • جزیره ای:

جایگاه های جزیره ای به گونه ای طراحی و پیاده سازی میشوند که از زوایای مختلف قابل رویت باشند. اگر نیازمند تبلیغات گسترده در سطح نمایشگاه هستید میتونید از آنها استفاده کنید چرا که در معرض دید عموم قرا دارند.

  • شبه جزیره ای:

جایگاه های شبه جزیره ای از یک سمت باز بوده و در معرض عموم هستند.

  •  نبشی:

این جایگاه ها از دو سمت باز هستند و هزینه ساخت آنها به نسبت جایگاه های خطی بالاتر می باشد.

اجاره اسپیس فریم با کیفیت

اجاره اسپیس فریم یکی از معضلاتی هست که امروزه مردم با آن مواجه هستند. طراحی و ساخت سازه های باکیفیت و مرغوب در کنار قیمت پایین مهم ترین معیار خریداران اسپیس فریم می باشد. برای اجاره و خرید باکیفیت ترین و بهترین سازه ها البته با قیمت بسیار ارزان تر توصیه می کنیم از وب سایت ما دیدن کنید و با مشاوران ما در ارتباط باشید. ما این تضمین را به شما میدهیم که با کیفیت ترین و بهترین محصولات را با بهترین و اقتصادی ترین قیمت در اختیار شما قرار بدهیم.

مطالب مرتبط: اجاره استیج

نصب و فروش اسپیس فریم

یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی که باعث شده است که بسیاری از افراد از خرید اسپیس فریم صرف نظر کنند، شیوه نصب آن است. در صورتیکه می توان گفت اسپیس فریم ها نسبت به سایر سازه های نمایشگاهی مزایای بسیار بیشتری دارند از جمله:

  • سهولت در نصب 
  • حمل و نقل راحت
  • وزن بسیار سبک
  • امکان اجرا در اشکال مختلف

آموزش نحوه نصب اسپیس فریم فرایندی بسیار ساده می باشد به طور خلاصه میتوان مهم ترین مراحل نصب را به شرح زیر عنوان کرد:

  • داربست مورد نیاز را به کمک بست به هم متصل میکنیم.
  • برای اتصالات از پیچ های مختلف کمک بگیرید و سازه ی مورد نظر خود را تهیه نمایید.
  • به کمک سیم، طناب یا کنف امنیت اسپیس را افزایش داده و آن را بر روی یک دیگر نصب کنید.

غرفه اسپیس

این سازه به سازه ای گفته میشود که امروزه به وسیله آن به تهیه محصولات مختلف اعم از قاب بنر، تابلوهای بنر، غرفه های نمایشگاهی، استیج و غیره میپردازند. این غرفه ها یکی از پرکاربردترین محصولات مورد استفاده در نمایشگاه ها می باشند و همین امر نیز باعث می شود تا بسیاری از افراد و غرفه داران به دنبال تهیه و خرید یکی از باکیفیت ترین این محصولات باشند.

 

 

مقالات منتخب

اجاره اسپیس فریم در مشهد، مازندران و شیراز


استفاده از اسپیس فریم محدود به تهران نیست. در هر نقطه از این جهان خاکی که نمایشگاه برگزار شود و برندی قصد ارائه خود را داشته باشد؛ این اسپیس فریم‌ها هستند که به ...

اسپیس فریم تهران و اسپیس سازان کوثر


تهران به عنوان پایتخت ایران و یکی از مهم‌ترین شهرهای کل دنیا، سالانه میزبان نمایشگاه، همایش، اجلاس و رویدادهای بیشماری است. برای حضور در این همایشات نیاز به تجه ...

بهترین خدمات اجاره تجهیزات نمایشگاهی


برای برگزاری نمایشگاه و همایش پیش از هرکاری نیازمند ایجاد تجهیزات نمایشگاهی هستیم در این مقاله بیشتر این موضوعات بررسی میکنیم.

قیمت اجاره سازه در تهران


چندی است که سازه نمایشگاهی با جا گذاشتن داربست، به مهمترین سازه‌های موقت ایران و تهران تبدیل شده‌اند.

همه آنچه باید درباره اجاره سازه های نمایشگاهی باید بدونیم


برند و کسب‌وکارهای مختلف با استفاده از سازه ها و فریم ها برای خود غرفه‌های نمایشگاهی برپا می‌کنند و در مواردی،فریم‌ها در کسوت سازه موقت، برای اسکان افراد مورد ب ...

اجاره غرفه نمایشگاهی


هر برندی برای پروموت خود نیاز به حضور در جشنواره، همایش و گردهمایی‌های عمومی و تخصصی دارد. اما این مهم تنها از طریق در اختیار داشتن غرفه نمایشگاهی محقق می‌شود و ...

سلام، چطور میتونم کمک کنم؟