10 مورد از بهترین خدمات مجموعه اسپیس سازان کوثر



معرفی خدمات دهگانه اسپیس سازان کوثر


  

از برپایی اسپیس فریم تا تجهیز و نورپردازی


در این نوشته به مجموعه خدمات منحصربه فردی که در مجموعه اسپیس سازان کوثر ارائه می شود اشاره خواهیم داشت. به طور دقیق، در سطرهای پیش رو مجموعه ای مولفه یا المان زیر تیغ نقد قرار می گیرند که با تکیه به آن ها می توان خدمات مربوط به سازه نمایشگاهی، تجهیزات برپایی غرفه، ملزومات اجاره اسپیس فریم و مطالبی از این دست را در بالاترین سطح ممکن اختیار کرد. به خصوص در صورتی که کسب و کار شما با حضور در نمایشگاه، همایش، رویداد و اجتماعات مختلف گره خورده است، سطرهای پیش رو را از دست ندهید.
 
اگر قصد خرید اسپیس و یا اجاره اسپیس فریم را دارید از طریق لینک زیر اقدام نمایید. 
خرید اسپیس - اجاره اسپیس

بهترین سازه های نمایشگاهی


مقدمه؛ آشنایی با اسپیس سازان کوثر


همان طور که از نام مجموعه برمی آید، در اسپیس سازان کوثر خدمات حولِ اسپیس فریم شکل می گیرد و مرحله به مرحله گسترده می شود. در سطحی ترین حد امکان، شما به عنوان کارفرما مراجعه می کنید و یک غرفه نمایشگاهی سفارش می دهید. حال کارشناسان ما با دریافت ملزومات کسب و کار یا هویت برند شما، طرح اولیه را طراحی کرده و متناسب با آن، قطعات اسپیس نمایشگاهی (اعم از بست های اسپیس فریم و غیره) را در اختیار قرار می دهند. بسته به این که نیاز شما چه ماهیتی داشته باشد، امکان ارائه تجهیزات تخصصی و گسترده یا تغییر شکلِ دراختیار گیری وسایل وجود دارد. یعنی شما می توانید سازه نمایشگاهی نو را خریداری کنید، اسپیس فریم را اجاره کرده و یا غرفه نمایشگاهی دست دوم یا کارکرده اختیار کنید.

اگر قصد اجاره تجهیزات نمایشگاهی را دارید از طریق لینک زیر وارد شوید.
معرفی خدمات ده‌گانه اسپیس سازان کوثر


1. غرفه های نمایشگاهی اسپیس سازان کوثر


همان طور که در مقدمه بیان شد، غرفه های نمایشگاهی بخش اول خدمات هستند. بسته به اینکه نمایشگاه شما در فضای باز برگزار می شود یا در فضاهای داخلی قرار دارد، خدمات غرفه نمایشگاهی اسپیس سازان کوثر نیز متفاوت خواهد بود. هرچند که مجال تشریح تخصصی بحث وجود ندارد، اما همین اندازه بدانید که اسپیس فریم نمایشگاهی فضای باز از نظر انعطاف و استقامت قطعات، با اسپیس فریم غرفه نمایشگاهی فضای داخلی، تفاوت های قابل توجهی دارد.

2. سازه نمایشگاهی اسپیس سازان کوثر


پس از غرفه های نمایشگاهی، نوبت به سازه های نمایشگاهی می رسد. به طور عمومی و در مفهوم کلی، سازه نمایشگاهی با غرفه نمایشگاهی تفاوت چندانی ندارد. اما از منظر تخصصی، ویژگی و تمایزاتی وجود دارد که آن ها را متمایز می سازد. به بیان عامیانه، سازه های نمایشگاهی تجهیزات بیشتری دارند و زیبا، جلوه گر و فریبنده طراحی می شوند. زمانی که قصد حضور در نمایشگاهی بین المللی را داشته باشید به سازه نمایشگاهی احتیاج دارید و به هنگام حضور در همایش های داخلی، غرفه های نمایشگاهی پاسخگوی شما خواهند بود.


3. سوله یا سالن اسپیس فریم با اسپیس سازان کوثر


سوله یا سالن های اسپیس فریم، دیگر تجهیزاتی هستند که به طور عمده مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه با سر به فلک کشیدن هزینه تجهیزات آهنی و البته گرانی هزینه های نیروی انسانی، بسیار مهم است که یک سوله یا سالن، در کمترین زمان و اقتصادی ترین شرایط برپا شود. خبر خوش اینکه اسپیس فریم ها قابلیت مذکور را تمام و کمال دارا هستند.


4. طاق نصرت، طاق رومی، سن و استیج با اسپیس سازان کوثر


برای استفاده از ظرفیت اسپیس فریم حتما نیازی نیست که یک سازه یا غرفه نمایشگاهی کامل را مد نظر داشته باشیم. گاهی می توان با استفاده از مجموعه ای محدود از تجهیزات و چند بست ساده، طاق نصرت، طاق رومی، سن و استیج پدید آورد.


5. سقف و کف سازی نمایشگاهی با اسپیس سازان کوثر


اگر در سازه خود (چه مسکونی، چه تجاری و چه صنعتی) نیاز به سقف و کف کاذب (غیرباربر) دارید، به راحتی می توانید نیاز خود را با استفاده از اسپیس فریم برآورده سازید. تنها نکته اینکه ظرفیت باربری قطعات و شیوه اتصال آن ها کمی متفاوت خواهد بود.

6. تونل و چادر با اسپیس سازان کوثر


بسیاری از نمایشگاه ها، مراسمات جشن و شادی، یا همایش های هنری و تاریخی در بستر تونل و چادر شکل می گیرند. این تونل و چادرهای اسپیس فریمی در بسیاری موارد قیمت بالایی ندارند اما می توانند با ظاهر متفاوت خود توجه طیف وسیعی از بازدیدکنندگان را به خود جلب کنند.


7. قاب بنر با اسپیس سازان کوثر


بسیاری از سازه های نمایشگاهی برای نمایش برند خود در میان خیل بازدیدکنندگان، به بستری نیاز دارند که توانایی نمایش بنر را داشته باشد. به همین خاطر روی به بهره برداری از قاب بنر می کنند. این قاب های بنر استثنایی قسمتی ساده از یک اسپیس فریم هستند و در بین خدمات ما با کمترین قیمت قابلیت ارائه دارند.


8. تجهیزات داخلی و نورپردازی با اسپیس سازان کوثر


به این دلیل که اسپیس سازان کوثر با مجموعه های معتبری نظیر چاپ کوثر ارتباط دارد، زمانی که یک سازه نمایشگاهی، غرفه یا هر اسپیس فریم دیگری را در اختیار شما قرار می دهد، این ظرفیت را داراست که صفر تا صدِ تجهیزات و تبلیغات چاپی آن را به شکل یک پکیج با قیمتی نازل تر از بازار به مخاطب خود عرضه کند. به همین خاطر، اگر قصد دریافت تجهیزات مرتبط را دارید، بد نیست که به پیشنهادات ما درباره تجهیز و نورپردازی اسپیس فریم هم نگاهی دقیق بیاندازید.


9. ارائه تجهیزات جانبی برپایی و تعمیر اسپیس فریم


در صورتی که برای برپایی اسپیس فریم خود به آچارهای مخصوص (نظیر آچار جغجغه‌ای) احتیاج دارید، یا اینکه قسمتی از تجهیزات شما از بین رفته و برای تعمیر آن ها قطعات لازم (نظیر بست اسپیس فریم) را طلب می کنید، باز هم می توانید خدمات مربوط را از ما دریافت کنید.


10. اسپیس فریم نو، دست دوم و اجاره‌ای با اسپیس سازان کوثر


در آخر باید تاکید دوباره ای داشته باشیم روی این موضوع که ما امکان طراحی و ساخت اسپیس فریم نو و اختصاصی، خرید و فروش اسپیس فریم های کارکرده یا دست دوم و البته، اجاره اسپیس فریم های گوناگون را داریم.

بیشتر بخوانید: چه فضا هایی را با استفاده از اسپیس فریم میسازیم ؟

جمع‌بندی نهایی مقاله

 

در این نوشته خدمات ده‌گانه مجموعه اسپیس سازان کوثر را ارائه کردیم. تنها نکته اینکه، همواره می توانید برای مقایسه قیمت و کیفیت خدمات، با ما ارتباط بگیرید و به فرض دریافت حداکثر رضایت با ما وارد همکاری شوید. منتظر تماس شما هستیم.
شما می توانید جهت بهره مندی از خدمات مجموعه اسپیس سازان کوثر در زمینه اسپیس و اسپیس فریم های نمایشگاهی با کیفیت و مقرون به صرفه و همچنین انواع سازه های نمایشگاهی موقت مانند پاپ آپ و استند های بنر با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته در زمینه مورد نظر خود مشاوره دریافت کنید.
 

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟