اجاره اسپیس فریم حرفه ای نمایشگاهی


اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی



امکانات حرفه‌ای را اجاره کنید


تمامی امکاناتی که با استفاده از اسپیس فریم ساخته می شوند، اعم از غرفه نمایشگاهی، قاب بنر، ایستگاه صلواتی، غرفه با چادر، سن و استیج و حتی سوله، توسط مجموعه اسپیس سازان کوثر به صورت اجاره‌ای در دسترس مخاطبان قرار می گیرند. امکان اجاره اسپیس فریم و سایر مشتقات این سازه به این دلیل فراهم آمده تا سازمان هایی که نیاز آن ها مداومت ندارد و در طول سال، انگشت شمار سراغ این تجهیزات می آیند، قادر باشند با صرف هزینه ای اقتصادی، مقاصد و نیازهای نمایشگاهی خود را برآورده کنند.


اگر قصد خرید اسپیس و یا اجاره اسپیس فریم را دارید از طریق لینک زیر اقدام نمایید 


مراحل دریافت اسپیس فریم اجاره‌ای


اجاره اسپیس فریم با مذاکره کارفرما (شما) و پیمانکار (اسپیس سازان کوثر) آغاز می شود. به این صورت که شما خواسته ها، الزامات و نیازهای نمایشگاهی خود را مطرح می کنید و ما متناسب با نیاز شما اسپیس فریم اجاره‌ای را ساخته و پرداخته می کنیم. اجاره اسپیس فریم دو مزیت اصلی دارد، اول اینکه شما به عنوان پیمانکار پس از اتمام پروژه نمایشگاهی نیازی به انبار تجهیزات نخواهید داشت و دوم اینکه، هزینه ای که می پردازید، قابل مقایسه با مبلغ مورد نیاز برای خرید اسپیس فریم نمایشگاهی نیست. مزیت های استفاده از اسپیس فریم اجاره‌ای زمانی بیشتر می شود که بدانید، مجموعه اسپیس سازان کوثر، گاهی متناسب با نیاز کارفرما، از ابتدا کار ساخت قطعات را در کارگاه خود آغاز می کند و با این تکنیک، سازه ای که به دست مخاطب می رسد، کاملا جدید و اختصاصی است. 

اگر قصد اجاره تجهیزات نمایشگاهی را دارید از طریق لینک زیر وارد شوید.

اسپیس فریم و قاب بنر حرفه ای


اجاره اسپیس فریم برای چه مجموعه هایی مناسب است؟


همان طور که در بالا ذکر شد، اگر شما امکان انبار کردن اسپیس و تجهیزات مربوط به آن را نداشته باشید، گزینه مورد نظر اجاره اسپیس فریم خواهد بود. حالت دوم عدم نیاز متناوب به اسپیس و غرفه نمایشگاهی است. در صورتی که مجموعه شما سالانه یک یا دوبار در همایش و نمایشگاه های مختلف شرکت می کند، اجاره اسپیس کار عاقلانه تری نسبت به خرید آن است. اما عامل سومی هم وجود دارد و آن، نیاز به برپایی سریع اسپیس فریم است. شاید اگر نیاز شما به غرفه نمایشگاهی، قاب بنر، طاق نصرت، استیج و تجهیزات مشابه فوری باشد، امکان ساخت طرح مورد نظر شما در کوتاه مدت فراهم نیاید، اما یک شرکت ساخت تجهیزات نمایشگاهی همواره این قابلیت را دارد که در لحظه، نسبت به اجاره تجهیزات خود اقدام کند. 


اجاره اسپیس به صورت دائم یا موقت


در پاره ای مواقع، حتی برای مصارف دائمی، اجاره اسپیس فریم صرفه اقتصادی دارد. به عنوان مثال، اگر قصد برپایی یک نمایشگاه دائمی، در فضای بیرونی، برای اتومبیل های کلاسیک را داشته باشید، با توجه به حجم تجهیزات مورد نظر، اجاره نسبت به خرید اسپیس فریم صرفه اقتصادی بیشتری خواهد داشت. به این شکل که به جای پرداخت مبلغ خرید، ماهانه مبلغی ناچیز برای در اختیار داشتن اسپیس فریم، سوله یا مجموعه غرفه های نمایشگاهی پرداخت می کنید و پس اتمام نمایشگاه (از یک ماه تا یک سال)، شرکت مربوطه خود نسبت به جمع آوری تجهیزات اقدام خواهد کرد.
 


جمع بندی نهایی مقاله


در این نوشته سراغ اجاره اسپیس نمایشگاهی رفتیم و متوجه شدیم تمامی تجهیزات مرتبط با اسپیس فریم ها، اعم از قاب بنر، استیج، طاق نصرت، غرفه و سایر وسایل، به صورت اجاره ای در دسترس مخاطب قرار می گیرند. در گام بعدی مشخص شد که در مصارف کوتاه مدت، اجاره اسپیس نسبت به خرید آن اولویت اقتصادی دارد. حال، در صورتی که درباره شرایط اجاره اسپیس فریم سوالی دارید، خوشحال می شویم که پاسخگوی شما باشیم. همین حالا با ما تماس بگیرید.
مجموعه بزرگ اسپیس سازان کوثر ارائه دهنده دهنده انواع خدمات اسپیس نمایشگاهی و اسپیس فریم از جمله مشاوره ، اجاره و فروش اسپیس می باشد. شما میتوانید جهت اجاره اسپیس با کیفیت و ارزان قیمت و یا خرید اسپیس نمایشگاهی و همچنین اجاره لوازم نمایشگاهی مانند استند و پاپ آپ های نمایشگاهی با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و بعد از گرفتن مشاوره و اطلاعات لازم اقدام به تهیه محصول مورد نیاز خود بکنید.


با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

سلام، چطور میتونم کمک کنم؟