نگاهی تخصصی به اسپیس فریم


 به خصوص در صورتی که در شرف حضور در یک همایش، نمایشگاه یا رویدادی خاص هستید، این مقاله به کار شما خواهد آمد. همچنین، برای مجموعه هایی که قصد مارکتینگ یا برندینگ دارند، آشنایی با اسپیس فریم و تجهیزات مشابه می تواند امتیازی مثبت تلقی شود. با ما همراه باشید. 

اجاره اسپیس

اسپیس فریم چیست و چه کاربردی دارد ؟ 

اسپیس فریم ها نوعی سازه موقت هستند که شبیه قطعات لوگو کنار هم قرار می گیرند و غرفه های نمایشگاهی، قاب بنر، طاق نصرت، استیج، سن و سوله پدید می آورند. این تجهیزات به دلیل زیبایی، دوام، ماندگاری، وزن پایین و مجموعه ای دیگر از مزایا، به طور کامل جایگزین داربست شده اند و در سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرند. برگ برنده اصلی اسپیس فریم، انعطاف قطعات و اشکال ظاهری است. همین امر باعث می شود تا انتخاب اول هر مجموعه برای برپایی سازه نمایشگاهی، اسپیس فریم باشد.

خرید و فروش اسپیس فریم

 

اسپیس فریم ها در حکم کالاهایی لوکس و البته کاربردی، با شدت و حدت بالایی خرید و فروش می شوند. در اختیار داشتن اسپیس فریم مانند در اختیار داشتن سرمایه ای است با قابلیت برپایی سازه مورد نظر. همان طور که در بالا اشاره شد، شما می توانید با قطعات اسپیس فریم، هر نقشه و طرحی که در ذهن دارید را پیاده سازی کنید. در نتیجه، کالا یا تجهیزاتی با این تنوع کاربرد، به سهولت خرید و فروش می شود و مجموعه هایی نظیر اسپیس سازان کوثر به طور فعال در این زمینه فعالیت دارد. اگر در بازار دقیق شوید، متوجه این امر خواهید شد که نه تنها اسپیس فریم ها نو و دست اول، که اسپیس های نمایشگاهی کارکرده و دست دوم نیز در حجم بالا خرید و فروش می شوند. 

 

اسپیس با کیفیت و ارزان


 

تولید اسپیس فریم در کارگاه

اسپیس فریم ها در کارگاه ها تولید می شوند. ماده اولیه آن ها بسیار سبک است و شکل فلزی و استوانه‌ای دارد. در گام ابتدایی، طراحان میزان مقاومت هر قطعه را مشخص کرده و سپس اپراتورهای جوش و برشکار، قطعات را در مقیاس های مشخص شده (بین سی الی چهارصد سانتی متر) آماده می کنند. به بیان تخصصی، هر قطعه آماده شده یک خرپای کوچک است که در نهایت، توسط یک سری بست مخصوص به هم متصل می شود و سازه ای واحد را شکل می دهد. نکته ای که کیفیت نهایی اسپیس فریم را مشخص می کند، انتخاب ماده اولیه با کیفیت و استاندارد، به کارگیری سامانه جوش دقیق و علمی و به کارگیری اپراتورهای کارکشته و باتجربه خواهد بود. باید در نظر داشت که در همین مرحله می توان نسبت به طراحی اسپیس فریم های منحنی (Curve) یا قوس دار اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش اسپیس فریم های نمایشگاهی

قاب بنر و اسپیس

اجاره اسپیس فریم

در بسیاری موارد، سازمان ها بودجه کافی برای خرید اسپیس فریم را ندارند. یا به هر صورت، از نظر اقتصادی برایشان صرفه ندارد که سراغ خرید اسپیس فریم باشند. در این شرایط، می توان سراغ گزینه اجاره اسپیس فریم بود. مجموعه هایی نظیر اسپیس سازان کوثر، با در اختیار داشتن طیف وسیعی از ساختارهای اسپیس فریمی نظیر قاب بنر، غرفه نمایشگاهی، سوله، سن و استیج، این قابلیت را دارند که متناسب با نیاز هر روزه مخاطب، تجهیزات مد نظر را اجاره دهند. 

شرایط خرید اسپیس فریم

نسبت به اینکه سفارش شما چه مقیاسی داشته باشد، نحوه پرداخت مبلغ مورد نیاز برای اسپیس فریم متغیر است. اما آن چه که مرسوم است، دریافت پنجاه درصد مبلغ سفارش به هنگام ثبت قرارداد و پرداخت الباقی به هنگام دریافت سفارش اسپیس فریم است. البته این معادله به هنگام خرید اسپیس فریم های دست دوم یا کارکرده تفاوت دارد و از آن جا که محصول و تجهیزات مورد نیاز کاملا آماده تحویل هستند، امکان خرید و فروش نقدی وجود دارد. 

اسپیس فریم نمایشگاهی


اسپیس فریم چه مزیت هایی دارد؟

اسپیس فریم ها از نظر کارکرد و مزیت، ویژگی های منحصر به فردی دارند. درست به همین خاطر است که بیش از هر محصول دیگر مورد استفاده و اقبال قرار می گیرند. در این قسمت به بعضی از مزیت های این تجهیزات اشاره کرده ایم:

  • قابلیت نصب و جمع آوری ساده، راحت و سریع؛
  • حمل ساده به دلیل حجم و وزن کم؛
  • انعطاف عمل کرد و توانایی ایجاد هرگونه شکل و سازه؛
  • زیبایی فوق العاده چشم نواز؛
  • هزینه احداث فوق العاده پایین و اقتصادی؛
  • مقاومت بالا در برابر عوامل مخرب محیطی.

کاربردهای متنوع اسپیس فریم

اسپیس فریم ها کاربری های مختلفی را ارائه می دهند. در بندهای زیر به بعضی از آن ها اشاره کرده ایم:

  • برپایی غرفه های مختلف و متنوع نمایشگاهی در فضاهای داخلی و خارجی؛
  • ساخت سوله، سالن، تونل و به طور کلی سازه های موقت عظیم؛
  • ساخت قاب بنر؛ استیج و سن؛
  • ساخت طاق نصرت و تمامی المان های مذهبی نظیر ایستگاه های صلواتی؛
  • ایجاد پارکینگ، انبار یا انباری های موقت؛
  • استفاده از اسپیس فریم در ایجاد نمای سازه های موقت.

جمع بندی مقاله

 

در این نوشته به طور جامع به تمامی جنبه های کارکردی و ساختاری اسپیس فریم پرداختیم. مانند همیشه، در صورتی که درباره بخشی از مطالب مطرح شده سوال یا پرسشی مشخص ذهن شما را به خود مشغول کرده است، کافی است همین حالا با ما تماس بگیرید.  
مجموعه اسپیس سازان کوثر انواع اسپیس های نمایشگاهی با کیفیت و ارزان را برای مشتریان فراهم آورده است. همچنین شما می توانید برای خرید یا اجاره لوازم نمایشگاهی و انواع سازه های نمایشگاهی با کیفیت و مقرون به صرفه با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

 

 

 


با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

سلام، چطور میتونم کمک کنم؟