لیست قیمت

غرفه 2*3 بدون چادر
.
فروش
۱۳,۱۴۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۳,۵۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 2*4 بدون چادر
.
فروش
۱۳,۳۲۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۳,۵۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 2*5 بدون چادر
.
فروش
۱۵,۳۳۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۳,۷۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 2*6 بدون چادر
.
فروش
۱۵,۳۳۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۳,۷۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 2*7 بدون چادر
.
فروش
۲۲,۳۵۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۳,۷۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 2*8 بدون چادر
.
فروش
۲۳,۴۶۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۴,۰۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 2*9 بدون چادر
.
فروش
۲۵,۲۶۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۴,۰۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 2*10 بدون چادر
.
فروش
۲۷,۰۶۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۴,۵۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 3*3 بدون چادر
.
فروش
۱۳,۶۲۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۳,۶۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 3*4 بدون چادر
.
فروش
۱۶,۶۲۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۳,۶۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 3*5 بدون چادر
.
فروش
۱۸,۰۳۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۳,۶۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 3*6 بدون چادر
.
فروش
۲۰,۱۳۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۳,۹۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 3*7 بدون چادر
.
فروش
۲۵,۰۵۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۳,۹۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 3*8 بدون چادر
.
فروش
۲۷,۳۶۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۳,۹۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 3*9 بدون چادر
.
فروش
۲۹,۴۶۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۴,۵۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 3*10 بدون چادر
.
فروش
۳۱,۵۶۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۴,۵۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 4*4 بدون چادر
.
فروش
۱۸,۱۲۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۴,۵۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 4*5 بدون چادر
.
فروش
۲۰,۷۳۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۴,۵۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 4*6 بدون چادر
.
فروش
۲۳,۱۳۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۵,۰۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 4*7 بدون چادر
.
فروش
۲۵,۴۷۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۵,۵۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 4*8 بدون چادر
.
فروش
۲۶,۸۸۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۶,۰۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 4*9 بدون چادر
.
فروش
۳۰,۴۸۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۶,۵۰۰,۰۰۰
تومان
غرفه 4*10 بدون چادر
.
فروش
۳۲,۸۸۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۷,۰۰۰,۰۰۰
تومان

فروش غرفه نمایشگاهی


آشنایی مختصر  با غرفه های نمایشگاهی

در صورتی که مطالب سایت ما یا مجموعه های مشابه را دنبال کرده باشید، فراوان درباره آپشن های فروش، اجاره و ساختار غرفه نمایشگاهی خوانده اید، اما نکته ای که در اکثریت قریب به اتفاق مواقع مغفول می ماند، نکات فنی و تکنیکی در راستای خریدی هوشمندانه، پربازده و رضایت بخش است. در این نوشته، چکیده تجربه فعالیت حرفه ای خود را به رشته تحریر درآورده ایم. در نتیجه، اگر قصد سفارش و خرید غرفه نمایشگاهی دارید، بد نیست پیش از دست به جیب شدن، ما را تا انتهای سطرهای پیش رو همراهی کنید. 

برای اجاره انواع غرفه های نمایشگاهی کافیست با این مجموعه تماس بگیرید. 

غرفه نمایشگاهی خلاقانه

 

غرفه نمایشگاهی سازه ای است موقت که علاوه بر فراهم آوردن مکان گردهمایی در رویدادی خاص، اهداف مارکتینگ، برندینگ و توسعه بازار را پیش می برد. بسته به هویت کسب و کار، قدمت مجموعه، وسعت سازمان، تعداد دفعات شرکت در همایش، ملی یا محلی بودن نمایشگاه و مسائلی از این دست، انتخاب غرفه تفاوت های تکنیکی دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم، اما مطلبی که ذکر آن در انتهای این مقدمه ضروری است، شباهت خرید غرفه نمایشگاهی با سرمایه گذاری روی کسب و کار شخصی است.

غرفه نمایشگاهی دارایی و سرمایه مجموعه شما خواهد بود

توجه داشته باشید که غرفه نمایشگاهی همانند محل دفتر، کارخانه، تجهیزات و حتی نیروی کار، بازتاب دهنده ارزش ها، پرستیژ و اصول سازمانی مجموعه شما است. در نتیجه، نسبت به انتخاب آن بی تفاوت نباشید و هدفمند کار خود را پیش ببرید. دلیل تاکید مکرر بر این امر، ماندگاری غرفه نمایشگاهی های امروزی است. به بیان خودمانی، شما یک بار غرفه می خرید و حداقل یک یا دو سال در نمایشگاه های مختلف، با همان غرفه حاضر خواهید شد. در این مدت زمان، بسیاری از فعالین حوزه کاری خود را برای اولین بار در همان غرفه نمایشگاهی ملاقات خواهید کرد، حال بسته به اینکه تا چه اندازه هدفمند و دقیق انتخاب کرده باشید، نرخ تبدیل مشتری بالقوه به بالفعل متغیر خواهد بود. 

اسپیس و غرفه نمایشگاهی


اولین نکته فنی درباره خرید غرفه نمایشگاهی

پس از بیان مقدمات، حالا زمان پرداختن به مسائل کلیدی است. اولین نکته فنی که درباره خرید غرفه نمایشگاهی معرفی می کنیم این است که شما دو انتخاب کلی دارید؛
  1. غرفه نمایشگاهی را به صورت تخصصی و انحصاری سفارش داده و مطابق با پلان اولیه تحویل می گیرید؛
  2. غرفه نمایشگاهی را از بین مدل های آماده انتخاب کرده و خریداری می کنید.

غرفه نمایشگاهی

بسته به اینکه شرایط پروژه شما چگونه است، انتخاب گزینه های بالا تفاوت دارد. اگر قصد دارید برای اولین، محصولی ویژه را در نمایشگاه معرفی کنید، یا برای معرفی برند خود در نمایشگاهی ویژه برنامه ریخته اید، حتما به فکر طراحی سفارشی یک غرفه نمایشگاهی باشید. اما اگر شهرت مجموعه و محصول شما به اندازه ای هست که به شکل سنتی توجه مورد نیاز را دریافت کند، می توانید غرفه خود را متناسب با نیاز، از بین محصولات موجود در فروشگاه های آنلاین همانند اسپیس سازان کوثر انتخاب کنید.

دومین نکته فنی درباره خرید غرفه نمایشگاهی

کبوتری که پرواز نکند عجیب است، گربه ای که موش نگیرد گربه نیست و زنبوری که عسل ندهد بی استفاده تلقی می شود. مشابه همین ضرب المثل ها برای غرفه ای که در نمایشگاه جلب توجه نمی کند صادق است. توصیه می کنیم پیش از خرید و سفارش غرفه نمایشگاهی خود را جای مخاطب قرار دهید. درباره هر پلان یا محصولی که در ذهن دارید آغاز به پرسشگری کنید. آیا آن غرفه جلب توجه می کند؟ آیا در اتمسفر آن نمایشگاه شلوغ و پر انتخاب، دلایل کافی برای گام برداشتن به سمت آن وجود دارد؟

 

اجاره غرفه در نمایشگاه


سومین نکته فنی درباره خرید غرفه نمایشگاهی

نکته سوم درباره خرید غرفه نمایشگاهی، دوام و قوام قطعات سازه است. اگر مقاله را از ابتدا مطالعه کرده باشید در نوشته های مقدماتی فراوان تاکید کردیم که غرفه نمایشگاهی سرمایه گذاری و دارایی مجموعه شما است. در این شرایط سخت اقتصادی سازه ای انتخاب کنید که بیشترین بهره وری را در اختیار شما قرار دهد و بتوانید از آن به صورت حداکثری در نمایشگاه های مختلف به صورت متوالی بهره کشی کنید.

چهارمین نکته فنی درباره خرید غرفه نمایشگاهی

نکته چهارمی که درباره خرید غرفه نمایشگاهی مطرح می شود، وجود انعطاف در بدنه و قطعات مختلف سازه است. به بیان دقیق تر، شما در مدت زمانی که غرفه نمایشگاهی را در اختیار دارید، در مجالس و گردهمایی های مختلفی شرکت خواهید کرد، از این رو، نیازهای متفاوتی دارید و در نتیجه، غرفه نمایشگاهی باید توانایی تطبیق با شرایط گوناگون را ارائه دهد. این نکته فوق العاده تکنیکی و حیاتی است.

ریشه انعطاف پذیری غرفه نمایشگاهی در تنوع اتصال قطعات مختلف به هم خواهد بود و پیشنهاد ما این است که برای اطمینان از حصول این شرایط، حتما پیش از ثبت نهایی سفارش، با کارشناسان کارکشته حوزه اسپیس و سازه های موقت مشورت داشته باشید. 

اسپیس فریم نمایشگاهی


مجموعه نکاتی کلیدی درباره خرید غرفه نمایشگاهی

پیش از این، مطالبی را تحت عنوان نکات فنی بیان کردیم. آن ها چهار اصل حیاتی بودند و حالا، نکات کلیدی را ذیل آن ها، به عنوان مکمل ارائه می دهیم.

  • غرفه نمایشگاهی باید ساختاری هارمونیک داشته باشد و تمامی قطعات آن، در سازگاری حداکثری با هم کار کنند؛
  • غرفه نمایشگاهی شما باید متناسب با هویت برند شما جذابیت داشته باشد. به بیان دقیق تر، یک غرفه نمایشگاهی فانتزی با جذابیت کامل، گرهی از کار کسب و کاری رسمی باز نخواهد کرد؛
  • پیش از سفارش غرفه با مدیر فروش و نیروی انسانی خود مشورت کنید، آن ها درون غرفه قرار می گیرند و اگر با پلان آن ارتباط برقرار نکنند، ماموریت فروش و بازاریابی پیش نخواهد رفت؛
  • حدالامکان غرفه را طوری تهیه کنید که در فضای داخلی خود پارتیشن هایی مجزا ارائه دهد و این قسمت ها قابلیت تغییر مساحت داشته باشند.

جمع بندی نهایی

در این نوشته، به صورت فشرده سرفصل های کلی خرید موفق غرفه نمایشگاهی را ارائه دادیم. اما به خاطر داشته باشید، یک غرفه نمایشگاهی شش دانگ و بی نقص چیزی فراتر از اینهاست. مبلمان، المان های تزیینی، پذیرایی، محل قرارگیری غرفه در نمایشگاه، همخوانی رنگ غرفه با رنگ سازمانی، نورپردازی و بسیاری دیگر از مولفه ها روی کارکرد غرفه نمایشگاهی شما تاثیر خود را خواهند داشت.

متاسفانه در این مقاله مجال پرداختن به تمامی نکات مطرح شده وجود نداشت، اما در سایر نوشته ها و به تدریج آن ها را بررسی خواهیم کرد. تا آن زمان، کارشناسان ما در مجموعه اسپیس سازان کوثر، مشتاقانه آماده گفت و گو با شما خواهند بود، همین حالا با ما تماس بگیرید.


با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟