بهترین شرایط فروش و اجاره قاب بنر


برای تقویت هر نمایشگاه، همایش یا رویداد، نیاز به بنر و قاب بنر است. ما در مجموعه اسپیس سازان کوثر بهترین شرایط فروش و اجاره قاب بنر را فراهم آورده‌ایم. به خصوص در صورتی که قصد تقویت برنامه‌های مارکتینگ و برندینگ کسب و کار خود را دارید، مطالعه این نوشته را از دست ندهید.

 

اجاره و فروش قاب بنر

می توانید با تماس با شماره (91014000-021) ، قاب بنر خود را سفارش داده و در سریعترین زمان ممکن محصول خود را دریافت نمایید. 


آشنایی با قاب بنر

قاب بنر نوعی سازه موقت است که برپایه قطعات اسپیس فریم بنا می‌شود. همانطور که می‌دانید، بنرها یا به صورت انفرادی روی دیوارها قرار می‌گیرند، یا اینکه در بستر رول آپ، استند و پاپ آپ در فضاهای نمایشگاهی مورد استفاده هستند. اما راه دیگر به خصوص برای فضاهای بیرونی و در ابعاد بزرگ این است که برای بنر خود یک قاب مشخص و اختصاصی سفارش دهیم و از آنجا که استفاده از بنر در تمامی روزهای سال ثابت نیست، معمولا اجاره قاب بنر از خرید آن متقاضی بیشتری دارد.



بهترین شرایط فروش و اجاره قاب بنر کدام است؟

پس از بیان مسائل مقدماتی، حالا زمان پرداختن به ویژگی های بهترین شرایط فروش و اجاره قاب بنر است. ما در بندهای زیر به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم.

  • سعی کنید خرید خود را از مجموعه‌ای انجام دهید که خود تولید کننده باشد. این مساله علاوه بر کیفیت قطعات و محصول روی قیمت نیز اثرگذاری بالایی دارد؛

  • شرکت طرف حساب شما خود باید توانایی نصب، تعمیر و نگهداری و پشتیبانی از قاب بنر را داشته باشد؛

  • مجموعه‌ای که بتواند تمامی ساختارهای اسپیس فریمی را ارائه دهد (اعم از استیج، غرفه نمایشگاهی و غیره) برای دریافت خدمات بهتر است. زیرا شاید در روز مبادا سرویس‌های دیگری مورد نیاز شما باشد؛


انواع قاب بنر ارزان

  • معمولا قاب بنر به همراه خود بنر سفارش داده می‌شود. در نتیجه، توانایی چاپ و ساخت قاب ملاکی است که باید در انتخاب خود لحاظ کنید.

با در نظر داشتن همین چهار بند ساده، قاب بنری که دریافت می‌کنید بهترین شرایط ممکن را خواهد داشت. زیرا تمامی ابعاد مالی و کیفی را دربردارد و از نظر آینده اندیشی نیز تمامی مطالب مورد نظر به بهترین نحو پیش خواهند رفت.

انواع قاب بنر

پیش از آنکه سفارش خرید یا اجاره قاب بنر خود را ثبت کنید، توجه داشته باشید از آنجا که قاب بنر نوعی اسپیس فریم است و اسپیس فریم به هر حالتی در می‌آید، در نتیجه محدودیتی برای طرح قاب بنر شما وجود نخواهد داشت. هر شکل، طرح، ابعاد یا مقیاسی در نظر دارید، امکان ارائه و ساخت دارد. اما عمده‌ترین مدل‌های سفارشی قاب بنر به شرح زیر هستند:

  • قاب بنر دیواری؛

  • قاب فنری بنر؛

  • قاب فلزی بنر؛

  • قاب بنر تخت (صاف)؛

  • قاب بنر کرو یا منحنی.


محکم ترین قاب بنر های اجاره ای

اسپیس سازان کوثر و قاب بنر

ما در مجموعه اسپیس سازان کوثر، خدمات مربوط به اسپیس فریم را به طور عام و خرید و اجاره قاب بنر را به شکل خاص در دستور کار داده‌ایم. انواع قاب بنرهای تخت و منحنی، با قابلیت میزبانی از بنرهای قدی و عرضی، به همراه امکان نورپردازی و تمامی آنچه احتیاج دارید، در کارگاه تولید می‌شوند و به همراه اپراتورِ نصب، در محل مد نظر به شما تحویل می‌شوند. در این میان، ضمانت قیمت، کیفیت و خدمات دریافتی را به شما ارائه می‌دهیم.


اجاره و فروش قاب بنر

سخن آخر

در این نوشته کوشیدیم بهترین شرایط خرید و اجاره قاب بنر را تشریح کنیم. اما اگر مساله ای وجود دارد که به آن پاسخ نداده ایم و ذهن شما را به خود مشغول کرده، خوشحال می‌شویم که با ما ارتباط بگیرید و مطلب را در میان بگذارید.کارشناسان مجموعه اسپیس سازان کوثر آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه انواع قاب بنر و همچنین تجهیزات نمایشگاهی می باشند.        


با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟