لیست قیمت

قاب بنر 2*2
.
فروش
۳,۵۰۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۱,۵۰۰,۰۰۰
تومان
قاب بنر 2*3
.
فروش
۴,۱۰۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۱,۵۰۰,۰۰۰
تومان
قاب بنر 2*4
.
فروش
۴,۷۰۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۱,۵۰۰,۰۰۰
تومان
قاب بنر 2*5
.
فروش
۵,۳۰۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۱,۷۰۰,۰۰۰
تومان
قاب بنر 2*6
.
فروش
۵,۹۰۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۱,۷۰۰,۰۰۰
تومان
قاب بنر 2*7
.
فروش
۶,۹۰۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۲,۰۰۰,۰۰۰
تومان
قاب بنر 2*8
.
فروش
۸,۰۰۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۲,۰۰۰,۰۰۰
تومان
قاب بنر 2*9
.
فروش
۸,۹۰۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۲,۰۰۰,۰۰۰
تومان
قاب بنر 2*10
.
فروش
۹,۵۰۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۲,۵۰۰,۰۰۰
تومان
قاب بنر 2.5*2
.
فروش
۳,۸۰۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۱,۶۰۰,۰۰۰
تومان
قاب بنر 2.5*3
.
فروش
۴,۴۰۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۱,۶۰۰,۰۰۰
تومان
قاب بنر 2.5*4
.
فروش
۵,۰۰۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۱,۶۰۰,۰۰۰
تومان
قاب بنر 2.5*5
.
فروش
۶,۳۰۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۱,۸۰۰,۰۰۰
تومان
قاب بنر 2.5*6
.
فروش
۶,۹۰۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۱,۸۰۰,۰۰۰
تومان
قاب بنر 2.5*7
.
فروش
۷,۵۰۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۲,۱۰۰,۰۰۰
تومان
قاب بنر 2.5*8
.
فروش
۸,۸۰۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۲,۱۰۰,۰۰۰
تومان
قاب بنر 2.5*9
.
فروش
۹,۴۰۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۲,۱۰۰,۰۰۰
تومان
قاب بنر 2.5*10
.
فروش
۱۰,۰۰۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۲,۶۰۰,۰۰۰
تومان
قاب بنر 3*3
.
فروش
۴,۶۰۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۱,۷۰۰,۰۰۰
تومان
قاب بنر 3*4
.
فروش
۵,۲۰۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۱,۷۰۰,۰۰۰
تومان
قاب بنر 3*5
.
فروش
۶,۵۰۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۱,۷۰۰,۰۰۰
تومان
قاب بنر 3*6
.
فروش
۷,۱۰۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۱,۹۰۰,۰۰۰
تومان
قاب بنر 3*7
.
فروش
۷,۹۰۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۱,۹۰۰,۰۰۰
تومان
قاب بنر 3*8
.
فروش
۹,۰۰۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۲,۲۰۰,۰۰۰
تومان
قاب بنر 3*9
.
فروش
۱۰,۲۰۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۲,۷۰۰,۰۰۰
تومان
قاب بنر 3*10
.
فروش
۱۰,۸۰۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۲,۷۰۰,۰۰۰
تومان
قاب بنر 4*4
.
فروش
۵,۹۰۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۲,۲۰۰,۰۰۰
تومان
قاب بنر 4*5
.
فروش
۷,۱۰۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۲,۵۰۰,۰۰۰
تومان
قاب بنر 4*6
.
فروش
۷,۷۰۰,۰۰۰
تومان
اجاره
۳,۰۰۰,۰۰۰
تومان

قاب بنر


واحد تماس مشتریان : 91014000 (021)
 

قاب بنر چیست؟

آیا شما نیز به دنبال راهنمای خرید و استفاده از بهترین و با کیفیت ترین قاب بنر هستید؟ آیا می دانید که مزیت ها و فواید استفاده از قاب های بنری در چیست؟ از شما می خواهیم که این مطالب را تا پایان و آخر همراهی کرده و از این طریق جالب ترین و بهترین اطلاعات را به دست آورید.

در سال های اخیر شاهد افزایش برگزاری بسیاری از نمایشگاه های متعدد در کشورمان هستیم که هر یک از نمایشگاه ها نیز موضوعات بسیار متفاوتی را دنبال می کنند و بسیاری از کسب و کارها نیز با توجه به محصولات و خدمات تولیدی خود، اقدام به شرکت در این نمایشگاه ها دارند تا بتوانند محصولات و خدمات خود را به مشتریان بالقوه و بالفعل معرفی کرده و از این طریق سهم قابل توجهی را در میزان فروش محصولات و خدمات مانند فروش اسپیس فریم خود داشته باشند. هر یک از کسب و کارهای برای شرکت در این نمایشگاه ها نیازمند داشتن و طراحی یک غرفه هستند که برای این منظور نیز به دنبال خرید و اجاره انواع داربست و قاب های بنری هستند تا بتوانند ساختمان غرفه ی خود را طراحی و شکل دهند.

اگر شما نیز قصد شرکت در یکی از بهترین و مشهورترین نمایشگاه ها را دارید، می توانید برای تبلیغات محصولات خود و نصب بنر خود از قاب های بنری استفاده کرده و یکی از شیک ترین و تاثیرگذارترین تبلیغات را برای شرکت و محصولات خود به ارمغان آورید.

قاب بنر تبلیغاتی چه مزایایی دارد؟

توجه داشته باشید که استفاده از قاب بنر یک سری از مهمترین و اصلی ترین مزیت ها و فواید را به دنبال دارد که در واقع همین و مزیت ها است که سبب شده امروزه بسیاری از مردم به دنبال راهنمای خرید و اجاره کردن این سازه ها باشند. شما نیز می توانید قبل از هر اقدامی برای خرید این محصول، می توانید در خصوص مزیت های آن اطلاعات مورد نیاز را به دست آورده و سپس با خیال راحت اقدام به ثبت سفارش مورد نظر خود داشته باشید. از مهمترین و اصلی ترین فواید استفاده از بهترین قاب بنر می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • داشتن وزن بسیار سبک
  • برخورداری از کیفیت بسیار فوق العاده
  • نصب و اجرای بسیار آسان و راحت
  • مقرون به صرفه بودن استفاده از این سازه ها
  • ایجاد یک محیط بسیار شیک و حرفه ای جهت تبلیغ
  • داشتن ظاهر بسیار مناسب
  • داشتن ابعاد مختلف
  • مناسب برای استفاده در سایر نمایشگاه های دیگر
  • داشتن امنیت استفاده بسیار بالا

حال شما نیز می توانید با توجه به مزیت ها و فواید گفته شده در فوق، تصمیم خود را برای خرید و استفاده از این سازه ها نهایی کرده و همین حالا از وب سایت پیش روی خود، اقدامات مربوط به خرید یا اجاره کردن این قاب را انجام دهید. همچنین برای نصب و اجرای آن نیز می توانید از همکاران با تجربه و ماهر ما نیز کمک بخواهید و این قاب را به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار دهید. برای خرید اسپیس نمایشگاهی وارد شوید.

قاب بنر دیواری

قاب بنر یکی از پرفروش ترین محصولات موجود در وب سایت ما می باشد چرا که امروزه علاوه بر غرفه داران، بسیاری از نمایشگاه های اتومبیل و لوازم خانگی نیز به دنبال راهنمای خرید و استفاده از این محصول هستند. همچنین قاب پوستر دیواری نیز یکی از بی نظیرترین سازه هایی می باشد که برای نصب و نمایش پوستر بر روی دیوار مورد استفاده قرار می گیرد و می توانید اطلاعات بسیار ارزشمندی را از خدمات و محصولات شما در اختیار مشتریان قرار داده و آنها با برای خرید ترغیب کند. 

قاب بنر دیواری

قاب بنر یکی از پرکاربردترین و بی نظیرترین تجهیزات و ملزومات مورد استفاده در بسیاری از غرفه ها و نمایشگاه ها می باشد. یکی از بی نظیرترین و پرفروش ترین انواع این سازه ها را قاب های بنر دیواری تشکیل داده است که این مدل از قاب ها بر روی دیوار نصب شده و شما می توانید بنر مورد نظر خود را بر روی آن نصب کرده و از این طریق تبلیغ مورد نظرتان را اجرا کنید. اگر شما نیز به دنبال قاب بنر ثابت هستید و قصد حرکت آن را در طول زمان برگزاری نمایشگاه ندارید، می توانید به راحتی از قاب های بنری دیواری استفاده کنید که این مدل از قاب ها نیز دارای ابعاد و اشکال مختلفی هستند و شما نیز یکی از باکیفیت ترین آنها را تهیه و خریداری کنید.

استند بنر 

اگر شما هم قصد دارید تا یکی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین استند را تهیه و خریداری کنید، می توانید در گام اول در مورد انواع آن اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید. انواع استند را براساس ابعاد و متریالی که در جهت ساخت آن استفاده شده است، تقسیم بندی می کنند و شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه ای که در اختیار دارید، یکی از مناسب ترین و بهترین آنها را تهیه و خریداری نمایید. همچنین حمل و جا به جایی استند بسیار راحت و آسان بوده و این امر از مهمترین مزیت های استفاده از استندهای مختلف می باشد. 

استند فنری بنر: قاب بنر

یکی از انواع بسیار پرفروش استندها را، استند فنری بنر تشکیل داده است که از طراحی و اشکال بسیار متفاوت و شیکی برخوردار بوده و شما نیز می توانید بنر مورد نظرتان را به راحتی در این استندها نصب و آن را نمایش بگذارید. لازم است بدانید که وب سایت ما سعی بر آن دارد تا یکی از مقاوم ترین و باکیفیت ترین محصولات را برای شما به ارمغان آورد. شما هم می توانید با خیال راحت خرید مورد نظرتان را از همین وب سایت ما انجام دهید. 

قاب فنری بنر

از دیگر مهمترین و اصلی ترین انواع قاب بنر می توان به قاب فنری بنر اشاره کرد که این مدل از قاب های خاصیت فنری داشته و از یک چارچوب بسیار محکم تهیه و طراحی شده است. یکی از مهمترین آیتم هایی که سبب می شود تا بسیاری از افراد استفاده از این مدل قاب را در اولویت های خود قرار دهند، این است که پوستر یا همان بنر در مرکز چارچوب واقع شده و توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به سوی خود جذب می کند. از مهمترین و بارزترین کاربرد این سازه ها می توان به استفاده در مدارس، ادارات، نمایش چارت سازمانی، نمایش آثار بصری، مناسب برای استفاده در غرفه ها و تبلیغات فروشگاه ها و غیره اشاره کرد.

مواد سازنده قاب بنر چیست؟

همانطور که در قسمت قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، قاب بنر از باکیفیت ترین و مرغوب ترین اسپیس تهیه و طراحی می شود که شما می توانید اشکال بسیار متنوعی از این سازه ها را از همین وب سایت پیش روی خود مورد مشاهده قرار دهید.

در نظر داشته باشید که طراحی و ساخت یک غرفه اسپیس بسیار شیک و بی نظیر در کوتاه ترین و کم ترین زمان ممکن همیشه یک کار بسیار سختی بوده است که دیگر با داربستها این مشکل رفع شده و غرفه داران می توانند با کم ترین هزینه ها و زمان بسیار کمتری، یکی از شیک ترین و مدرن ترین غرفه ها را برای خود طراحی کرده و محصولات خود را به نمایش بگذارند.

انواع قاب بنر

شما می توانید از همین وب سایت پیش روی خود اقدام به بررسی و مشاهده هر یک از انواع متنوع قاب بنر داشته باشید و از این طریق یکی از مناسب ترین و بهترین این محصولات را با خیال راحت تهیه و خریداری کنید. لازم است بدانید که این قاب از انواع و تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و بر اساس آیتم های متعددی نیز تقسیم بندی می شوند که از مهمترین و اصلی ترین این آیتم ها و المان ها می توان به ابعاد و اندازه این قاب ها اشاره کرد. از دیگر المان هایی که در انواع قاب بنر تاثیر گذار می باشد، می توان به محل نصب آن اشاره کرد.

برخی از قاب ها ممکن است بر روی دیوار نصب شوند که در این صورت به آنها قاب های بنر دیواری گفته می شود و برخی دیگر نیز به کمک تکیه گاه در یک فضای آزاد قرار می گیرند. معمولا برای تهیه تکیه گاه نیز ازداربست فریم استفاده می شود. این مدل از قاب ها قابلیت جا به جایی از نقطه ای به نقطه ی دیگر را دارند و از کاربرد بسیار بالایی نیز برخوردار هستند.

پیشنهاد ویژه: بست اسپیس

 

سوالات متداول

قیمت قاب بنر تبلیغاتی چقدر است ؟

قیمت قاب بنر متناسب با اندازه ای که در نظر دارید مشخص میگردد. شما میتوانید به لیست قیمت موجود در سایت مراجعه نمایید.

نحوه نصب قاب بنر به چه صورت است؟

دور تا دور بنر رو  به فاصله 50 سانتی متر پانج کرده و با بست کمربندی نصب رو انجام بدید،در بنر های بزرگ از نصاب حرفه ایی کمک بگیرید.

 

 

 

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

سلام، چطور میتونم کمک کنم؟