لیست قیمت

سن و استیج 2*2
.
فروش
۰
تومان
اجاره
۳,۵۰۰,۰۰۰
تومان
سن و استیج 2*3
.
فروش
۰
تومان
اجاره
۳,۵۰۰,۰۰۰
تومان
سن و استیج 2*4
.
فروش
۰
تومان
اجاره
۳,۵۰۰,۰۰۰
تومان
سن و استیج 2*5
.
فروش
۰
تومان
اجاره
۴,۰۰۰,۰۰۰
تومان
سن و استیج 2*6
.
فروش
۰
تومان
اجاره
۴,۰۰۰,۰۰۰
تومان
سن و استیج 2*7
.
فروش
۰
تومان
اجاره
۴,۵۰۰,۰۰۰
تومان
سن و استیج 2*8
.
فروش
۰
تومان
اجاره
۴,۵۰۰,۰۰۰
تومان
سن و استیج 3*3
.
فروش
۰
تومان
اجاره
۳,۵۰۰,۰۰۰
تومان
سن و استیج 3*4
.
فروش
۰
تومان
اجاره
۳,۵۰۰,۰۰۰
تومان
سن و استیج 3*5
.
فروش
۰
تومان
اجاره
۳,۵۰۰,۰۰۰
تومان
سن و استیج 3*6
.
فروش
۰
تومان
اجاره
۴,۰۰۰,۰۰۰
تومان
سن و استیج 3*7
.
فروش
۰
تومان
اجاره
۴,۵۰۰,۰۰۰
تومان
سن و استیج 3*8
.
فروش
۰
تومان
اجاره
۴,۵۰۰,۰۰۰
تومان
سن و استیج 3*9
.
فروش
۰
تومان
اجاره
۵,۰۰۰,۰۰۰
تومان

اجاره استیج


آیا شما نیز به دنبال معتبرترین شرکت برای خرید یا اجاره استیج و اسپیس نمایشگاهی مورد نظر خود هستید؟ آیا می دانید که برای اجاره کردن استیج مد نظرتان بایستی چقدر هزینه کنید؟ تا پایان این مقاله با ما باشید.

اجاره استیج

استیج به سازه ای گفته می شود که از اسپیس فریم تهیه شده و مناسب برای استفاده در فضاهای بسته و باز می باشد. امروزه بسیاری از افراد به دنبال راهنمای اجاره استیج از شرکت های معتبر هستند که از این طریق بتوانند بهترین و باکیفیت ترین این محصولات و سازه ها را تهیه و آن را در همایش و نمایشگاه خود مورد استفاده قرار دهند. البته در نظر داشته باشید در حال حاضر شرکت های بسیار زیادی هستند که به دنبال ارائه خدمات بی نظیر در زمینه اجاره استیج هستند، ولی شما می توانید مقاوم ترین و ارزان ترین این سازه ها برای مثال غرفه اسپیس را به راحتی از همین وب سایت شرکت اسپس سازان کوثر تهیه و اجاره کنید. شرکت اسپس سازان کوثر نیز فعالیت های بسیار گسترده ای را در اجرای بهترین و با کیفیت ترین انواع استیج ها داشته است و توانسته است با به کارگیری اسپیس های بسیار مقاوم، یکی از بهترین و باکیفیت ترین این سازه ها را تهیه کنند.

استیج ها به فضای تعیین شده ای گفته می شود که مناسب برای نمایش مراسم های مختلف از جمله افتتاحیه و نمایشنامه های متنوع می باشد و امروزه بسیاری از افراد با به کار بردن این سازه ها در مراسم های خود، می توانند شیک ترین و زیباترین استیج یا سن را برای خود به ارمغان آورند.

اجاره سن و استیج با بهترین قیمت

اجاره استیج و سن یکی از مهمترین و اصلی ترین دغدغه ها و نگرانی های افرادی که قصد شرکت در نمایشگاه و یا همایش ها را دارند، می باشد؛ چرا که با شروع فصل جدید، بسیاری از افراد به دنبال برگزاری مراسم های بسیار متنوعی هستند که برای این منظور نیز به دنبال بهترین و معتبرترین شرکت برای اجاره استیج و سن هستند.

هزینه های اجاره و نصب استیج با توجه به شرایط و طراحی غرفه شما متفاوت می باشد. برای آگاهی از هزینه های مورد نیاز در جهت اجاره کردن استیج می توانید از همین وب سایت اقدام کنید و در صورت داشتن هرگونه سوالی راجع به هزینه های مربوط به اجاره کردن استیج نیز با همکاران ما در ارتباط باشید. قیمت های عرضه شده برای اجاره کردن استیج در شرکت ما بسیار مناسب و اقتصادی می باشد و شما می توانید تعرفه های موجود در وب سایت ما را با سایر شرکت های دیگر مورد مقایسه قرار دهید و از این طریق به مناسب بودن قیمت های موجود در وب سایت ما پی ببرید. البته در نظر داشته باشید که آیتم های بسیار زیادی وجود دارد که می توانید در هزینه های نهایی اجاره کردن استیج دخیل باشند و ما نیز در بخش های بعدی راجع به این موضوع بیشتر صحبت خواهیم کرد.

اجاره استیج آماده

همانطور که اشاره شد، استیج ها از مهمترین و ضروری ترین تجهیزات و سازه های مورد نیاز برای برگزاری مراسم ها می باشد و امروزه شما می توانید تنوع بسیار بالایی از این محصولات و سازه ها را در بسیاری از مراسم ها و همایشات مشاهده نمایید.

افرادی که قصد اجاره استیج را دارند، بیشتر دوست دارند تا استیج های آماده را در اولویت های خود قرار دهند تا زمان بسیار کمتری را برای نصب آن صرف کنند. همکاران ما در شرکت اسپیس سازان کوثر سعی بر آن دارند تا با استفاده از باکیفیت ترین لوازم مورد نیاز برای نصب اسپیس فریم، اسپیس فریم های موجود را به یک دیگر متصل کرده و سازه ی مورد نیاز شما را تهیه و طراحی کنند. خرید این سازه ها هزینه های بسیار زیادی را به همراه دارد به همین دلیل افراد اجاره این سازه ها را در اولویت های خود قرار می دهند تا هزینه های بسیار کمتری را صرف کنند. همچنین در نظر داشته باشید که اجاره کردن استیج های آماده زمان بسیار کمتری را برای نصب و اجرا نیاز دارند و شما می توانید صرفه جویی های قابل توجهی را در زمان اجرا و نصب استیج برای خود به ارمغان آورید.

شما می توانید با توجه به مساحت و طراحی فضای خود، یکی از مناسب ترین این سازه ها را اجاره نمایید. همچنین می توانید در صورت نیاز ابعاد مورد نیاز خود را برای اجاره استیج به همکاران ما ارائه داده و از این طریق مناسب ترین استیج را اجاره نمایید. از مهمترین و اصلی ترین مزیت های اجاره استیج نیز می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • داشتن صحنه ای بسیار زیبا برای اجرا
  • مشخص بودن چارچوب محل اجرا
  • ارائه طراحی بسیار فوق العاده به سن
  • وجود نظم در مراسم برگزار شده

حال شما نیز می توانید با توجه به زمانی که می خواهید مراسم رقص خود را اجرا کنید، اقدام به اجاره کردن این سازه داشته باشید. همچنین امروزه بسیاری از تالارهای عروسی نیز علاقه مندی بسیار زیادی را برای اجاره یا خرید این مدل از سازه ها دارند.

چه عواملی بر قیمت خرید و اجاره استیج تاثیر گذار است؟

در قسمت های قبل اشاره کردیم که آیتم ها و المان های بسیار زیادی وجود دارد که می تواند در هزینه های نهایی اجاره استیج موثر باشد. از مهمترین و اصلی ترین آیتم ها و المان های موثر در هزینه های اجاره استیج می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • ابعاد استیج مورد نیاز: از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی که تاثیرگذاری بسیار بالایی را در هزینه های اجاره کردن استیج دارد، ابعاد این سازه می باشد.
  • طراحی و شکل استیج: از دیگر آیتم های موثر در هزینه های اجاره کردن استیج می توان به طرح و اشکال استیج ها اشاره کرد. توجه داشته باشید که هر یک از اشکال مختلف این سازه ها به دلیل داشتن تفاوت های اصلی با یک دیگر، دارای قیمت های بسیار متفاوتی نیز می باشد و شما می توانید طرحی را انتخاب کنید که هزینه های کمتری را برای اجاره یا خرید آن پرداخت کنید. 
  • کیفیت استیج: کیفیت استیج بستگی بسیار زیادی به نوع اسپیس فریم هایی دارد که قرار است در ساخت استیج ها مورد استفاده شود. بی شک برای خرید یا اجاره کردن استیج باکیفیت ترین و مقاوم ترین این سازه ها، هزینه های بیشتری را بایستی پرداخت کرد.

استیج چه کاربرد هایی دارد؟

  • اجاره استیج برای مراسم های تقدیر و تشکر از دانش آموختگان
  • مناسب برای مراسم های رقص
  • مناسب برای مراسم های شعبده بازی
  • مناسب برای تبلیغ و معرفی محصول یا کالای خاص

در صورت نیاز و تمایل برای خرید و یا اجاره استیج میتونید از طریق همین سایت اقدام کنید توجه کنید که اندازه ها را به طور دقیق اندازه بگیرید تا در سریعترین زمان و با دقت کامل محصول مورد نظر شما در اختیارتان قرار بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا اجاره استیج در همه جا قیمت یکسانی داره؟

اجاره استیج به المان های متفاوتی بستگی دارد از جمله فضا، ابعاد و طرح

انواع استیج

استیج رقص، کف ال ای دی، پیست رقص، فول کالر، استیج کف، استیج led

درچه مراسم هایی میتوان از استیج ها استفاده کرد؟

در تمامی مراسم ها از جمله تولد و نامزدی و عروسی و.... میتوان از استیج ها استفاد کرد.

 

 

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟