قیمت اجاره سازه در تهران


 

چندی است که سازه نمایشگاهی با جا گذاشتن داربست، به مهمترین سازههای موقت ایران و تهران تبدیل شده‌اند. ظاهر شیک، وزن پایین، قیمت اقتصادی و مجموعه ویژگی‌های مطلوبی از این دست، همه در کنار هم، اسپیس فریم‌ها را تبدیل به گزینه‌ای محبوب برای ساخت غرفه‌ نمایشگاهی ساخته‌اند. در این نوشته حد و حدودی برای تخمین قیمت اسپیس و اجاره آن ارائه کرده و فضای بازار تهران را زیر ذره بین قرار می‌دهیم. به خصوص در صورتی که قصد دارید غرفه نمایشگاهی، ایستگاه صلواتی و به طور کلی سازه موقت برپا کنید؛ همراهی ما تا انتهای این نوشته خالی از لطف نخواهد بود.

 

برای استعلام قیمت انواع خدمات اجاره اسپیس در تهران و سایر نقاط کشور میتوانید با شماره (91014000-021) تماس بگیرید. 

 

ای سازه ها یک سازه موقت است که از قطعات خرپایی شکل به وجود می‌آید. این قسمت‌های کوچک، با استفاده از بست‌هایی مخصوص به شکل لوگو کنار هم قرار می‌گیرند و بسته به نظر طراح، اشکال گوناگونی پدید می‌آورند. از آنجا که هر بخش یک خرپای آزمایش شده است این سازه ها مقاومت و استحکام بالایی دارد.

سازه نمایشگاهی بخریم یا اجاره کنیم؟

شرکت‌هایی که زیاد نمایشگاه برگزار می‌کنند و فعالیت میدانی آن‌ها بالاست، معمولا سازه های خود را خریداری می‌کنند؛ اما مجموعه‌هایی که سالانه یک یا دوبار برند خود را به نمایش می‌گذارند؛ بیشتر سراغ اجاره سازه می‌روند. به بیان دقیق، خرید یا اجاره تنها بسته به نظر شخصی و اقتصاد مهندسی مجموعه تغییر می‌کند و تفاوت فنی و تکنیکی زیادی ندارد. تنها باید توجه داشت که در موارد اجاره، معمولا شرکت پیمانکار خود حمل و نصب را انجام می‌دهد؛ اما اگر صاحب سازه باشید و خود نیروی فنی نصب را تامین نکنید، برای هربار باز و بسته کردن نیاز به دریافت خدمات دارید.

اجاره اسپیس فریم در تهران چقدر هزینه دارد ؟

معمولا هیچ مجموعه‌ای به طور مستقیم یک عدد برای اجاره اعلام نمی‌کند. به این دلیل که مبلغ حمل، نصب، نوع اسپیس، همراهی چادر، نورپردازی، تامین، تجهیز و اموری از این دست فاکتور نهایی را دستخوش تغییر می‌کنند و بالاتر بودن قیمت اعلامی نسب به سایر شرکت‌ها، باعث بدبینی مشتری می‌شود. اما اگر بخواهیم رقم معمول بازار تهران را بگوییم؛ به ازای ساخت هر متر مربع غرفه، چیزی در حدود بیست هزار تومان (20) دریافت می‌شود.   
 

اجاره اسپیس فریم

پیش از اجاره به چه نکاتی توجه کنیم؟

در زمان اجاره یا حتی خرید تنها نباید نسبت به قیمت حساس باشید. زیرا گاهی نبود یک ویژگی هزینه‌ای چند برابر به شما تحمیل می‌کند. در بندهای زیر به طور خلاصه مجموعه‌ای از نکات فنی اجاره این سازه ها  لیست شده‌اند. با در نظر داشتن آن‌ها، به طور قطع تجربه شما از اجاره محصول دلپذیرتر خواهد بود.  

  • حتما با مجموعه‌ای وارد قرارداد شوید که خود تولیدکننده باشد نه واسطه؛
  • اجاره بدون حمل و پشتیبانی نصب به کار نمی‌آید؛
  • اگر طرف حساب شما تجهیزات (نورپردازی، میز، صندلی، قهوه‌ساز و غیره) را تامین کند در نهایت هزینه‌ای که می‌پردازید اقتصادی‌تر خواهد بود (زیرا با یک نفر وارد معامله شده‌اید)؛
  • حتی در صورتی که قصد دارید یک سازه ساده اجاره کنید؛ حتما توجه داشته باشید شرکت مقابل سبد محصول رنگارنگی داشته باشد (با اینکار تخفیف سفارش‌های آتی خود را تضمین کرده‌اید)؛
  • در آخر اینکه، اگر پیمانکار شما تامین چاپ (پوستر، پاپ آپ، رول آپ و غیره) را نیز به عهده بگیرد، در وقت و هزینه شما صرفه جویی قابل مشاهده‌ای انجام خواهد شد.

اجاره سازه نمایشگاهی

ما در مجموعه کوثر علی رغم کیفیت و تحویل محصولات استاندارد، قیمت اجاره و فروش اقتصادی را در دستور کار قرار داده‌ایم. اگر درباره ویژگیهای فنی یا قیمت محصولات مختلف سوالی دارید؛ کافی است با ما ارتباط بگیرید. علاوه بر این، اگر درباره موضوعات زیر با چالش مواجه شده‌اید؛ مشتاقانه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم.

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   

نظرات

#
افشین خالقی 1401/07/23

قیمت هم لطف میکنید؟

پاسخ
#
مدیریت 1401/07/23

در بخش لیست قیمت لیست قیمت تمامی محصولات و خدمات موجود می باشد

سلام، چطور میتونم کمک کنم؟