ابعاد اسپیس فریم چگونه تعیین می شود ؟


کاربرد اصلی اسپیس فریم 

ابعاد اسپیس فریم جهت ایجاد سازه به نحوی است که می توان انواع سازه را ساخت. از این نظر محدودیتی نداشته و براحتی با ایجاد اتصالات بین قطعات می توان سازه با ابعاد متفاوت را ساخت. این ویژگی بسیار متمایز و ممتاز نسبت به سایر سازه ها است و برای ابعاد اسپیس نمایشگاهی محدودیتی ندارد.

برای اطلاع از ابعاد اسپیس فریم می توانید با کارشناسان فنی تیم تماس بگیرید.  

ابعاد اسپیس فریم از نظر حجمی پایین است و همین امر سبکی و جابجایی راحت آن را میسر ساخته است. اسپیس فریم بر مبنای قطعات جدا از هم ساخته شده و ایجاد اتصال بین قطعات این ویژگی را فراهم ساخته است که بتوان حجم دلخواه از قطعات متناسب با ابعاد سازه را به محل انتقال داد و اقدام به ایجاد سازه نمود.

 

کاربرد اسپیس


ابعاد اسپیس فریم های نمایشگاهی

جهت تعیین ابعاد سازه بایستی به مورد مصرف سازه اسپیس فریم توجه کرد. به عنوان مثال برای ایجاد غرفه های نمایشگاهی نیاز به ابعاد اسپیس فریم متناسب با محل غرفه است. در حالی که غرفه نمایشگاهی  را می توان در فضای باز و یا فضای بسته ساخت. بنابراین حجم و ابعاد اسپیس فریم مورد استفاده متفاوت است. ایجاد فضاهای سرپوشیده برای انبار داری نیاز به حجم متفاوتی از سازه دارد. برای برگزاری مراسمات مختلف نظیر کنفرانس ها و ایجاد سالن های همایش نیز نیاز به ابعاد و حجم مختلفی از اسپیس فریم ها است. 

نکات تعیین کننده در  ابعاد اسپیس فریم

یکی از تعیین کننده ترین نکات در تعیین ابعاد اسپیس فریم کاربری آن است. بنا بر کاربری متفاوت ، ابعاد اسپیس فریم متفاوت است. کیفیت و نوع اسپیس فریم نیز در تعیین وزن و ابعاد اسپیس فریم بسیار تعیین کننده است زیرا اسپیس فریم دارای ضخامت مختلف متناسب با کیفیت آن است. بنابراین با قطر و ضخامت مختلف اسپیس نمایشگاهی وزن نهایی اسپیس فریم متفاوت است.


 برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی اسپیس  فریم های نمایشگاهی میتوانید به سایت اسپیس سازان کوثر مراجعه نمایید و یا با کارشناسان فنی این مجموعه تماس بگیرید. 

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟