سازه های موقت نمایشگاهی


کاربر اصلی سازه های موقت نمایشگاهی  

اسپیس فریم ، یکی از سازه های نمایشگاهی سبک محسوب می شود که قابلیت ساخت انواع سازه های موقت نمایشگاهی و سازه های دائمی از مزایای آن است. با اسپیس فریم انواع سازه را می توان با کیفیت بالا و با درجه کیفیت بالا ساخت.

 
برای اجاره اسپییس فریم میتوانید با اسپیس سازان کوثر  بگیرید. 
اجاره اسپیس فریم

 

ویژگی های اسپیس فریم

سبکی اسپیس فریم مزیتی است که سایر ابزارها برای ساخت انواع سازه های نمایشگاهی ندارند. اسپیس فریم از قطعات کوچکی تشکیل شده است که بوسیله بست اسپیس فریم به هم متصل شده و به همین دلیل حمل و نقل آسان داشته و براحتی به مکان مورد نظر انتقال داده شده و انواع سازه با اشکال مختلف را می توان با آن ساخت.

 

سازه های  موقت نمایشگاهی

 

اسپیس فریم قابلیت نصب و راه اندازی راحت دارد و به همین علت می توان از آن برای ساخت انواع سازه های موقت نمایشگاهی استفاده کرد. 
برای برپایی نمایشگاه های موقت و فصلی اسپیس فریم بسیار مناسب است. براحتی می توان اسپیس فریم را برای ساخت انواع غرفه های نمایشگاهی و غیر نمایشگاهی بکار برد. غرفه های داخل سالن و یا غرفه ها در فضای باز را با اسپیس نمایشگاهی می توان ساخت. 

بیشتر بخوانید:  غرفه اسپیس  

مجموعه اسپیس سازان کوثر اسپیس فریم با کیفیت و با درجه استحکام بالا را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این مرکز هم قابلیت اجاره اسپیس فریم و هم فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در تناژ بالا و در سریعترین زمان ممکن را دارد. جهت عملیات نصب اسپیس فریم بهتر است از نصاب اسپیس که دارای تجربه و تخصص کافی است بهره ببرید. برای اطلاعات بیشتر و سفارش اسپیس فریم های با کیفیت نمایشگاهی با این مجموعه تماس بگیرید. 
 
با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

سلام، چطور میتونم کمک کنم؟