طراحی غرفه نمایشگاهی بوسیله اسپیس نمایشگاهی


طراحی غرفه نمایشگاهی بوسیله اسپیس نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی بوسیله اسپیس نمایشگاهی مناسب اهمیت بالایی در ساخت غرفه نمایشگاهی دارد. با استفاده از اسپیس فریم می توان انواع غرفه نمایشگاهی اعم از غرفه نمایشگاهی داخل سالن و غرفه نمایشگاهی فضای باز را اجرا نمود. غرفه نمایشگاهی داخل سالن که با استفاده از اسپیس فریم ساخته و اجرا میشوند، دارای زیبایی، استحکام ،ایمنی بوده و دارای متراژ ، ابعاد مختلف قابل اجرا می باشند.

برای اجاره غرفه نمایشگاهی کافیست باکارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

طراحی غرفه نمایشگاهی با به کارگیری سازه اسپیس فریم طراحی و ساخت غرفه در کمترین زمان را میسر می کند. یکی از مهمترین خصوصیات یک غرفه نمایشگاهی قابل قبول، میتوان به جذابیت بصری غرفه برای جذب هرچه بیشتر بازدیدکنندگان اشاره کرد. غرفه نمایشگاهی به منزله ویترینی جهت نمایش فعالیتها و خدمات است. با ماندگاری غرفه در ذهن بازدید کننده از ملاک های موفقیت غرفه نمایشگاهی است.



بدیهی است غرفه هایی دارای بازدیدکننده بیشتری هستند که طراحی و دیزاین چشمگیرتری داشته باشند و حرفه ای تر طراحی شده باشند. زیبایی ظاهری غرفه، خواه ناخواه این اطمینان را در ذهن مخاطب ایجاد میکند که این غرفه به لحاظ تخصصی در سطح بالایی قرار دارد که توان ارائه خدمات در سطح مطلوب تری را داراست. از بهترین سازه های برای نورپردازی ، غرفه آرایی می توان به اسپیس فریم اشاره کرد. وزن کم، امکان استفاده در هر شرایط آب و هوایی، قابلیت تحمل بار زیاد همچنین امکان عبور امکانات حرارتی، برقی و.. از فضای اسپیس فریم، از مزیت های مهم این سازه هاست.

بیشتر بخوانید: آشنایی با چند سازه نمایشگاهی مهم و کاربرد آن ها

نکات مورد نیاز در طراحی غرفه نمایشگاهی

ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی متناسب با فضای مورد نظر نمایشگاه توجه به موقعیت مکانی غرفه نمایشگاهی در نمایشگاه همراه رعایت محل های عبور و مرور ... ساخت غرفه متناسب با طرح نقشه غرفه نمایشگاهی متناسب ساختن غرفه نمایشگاهی با نوع خدمت ارائه شدنی و کالای عرضه شده ساخت غرفه نمایشگاهی متناسب با جلب نظر بازدید کنندگان اسپیس سازان کوثر با تکیه بر متخصصین مجرب خود آمادگی طراحی ساخت انواع غرفه نمایشگاهی را دارد.
اسپیس سازان کوثر
 اسپیس فریم با کیفیت و با درجه استحکام بالا را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این مرکز هم قابلیت اجاره اسپیس فریم و هم فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در تناژ بالا و در سریعترین زمان ممکن را دارد. جهت عملیات نصب اسپیس فریم بهتر است از نصاب اسپیس که دارای تجربه و تخصص کافی است بهره ببرید. برای اطلاعات بیشتر و اجاره اسپیس فریم های با کیفیت نمایشگاهی و یا سازه های نمایشگاهی با این مجموعه تماس بگیرید. 

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

سلام، چطور میتونم کمک کنم؟