لیست قیمت

بست اسپیس فریم
.
فروش
۲۱,۰۰۰
تومان
اجاره
۰
تومان

فروش بست اسپیس فریم


فروش بست اسپیس فریم به چه صورت است ؟ 

بست اسپیس قطعه ای است که شاخه ها و قطعه های مختلف را به یکدیگر متصل کرده و در کنار یکدیگر نگه می دارد. در واقع این سازه را نمی توان بدون بست اسپیس فریم استفاده کرد و عملا بدون بست غیر قابل استفاده می باشد. بست ها برای ساخت و پیاده سازی غرفه های نمایشگاهی استفاده می شوند. به طور معمول برای یک میزان معین از شاخه های فریم تعداد معینی بست نیز در نظر گرفته می شود.

پیشنهاد ما: اسپیس فریم

ویژگی های بست اسپیس فریم نمایشگاهی

جنس آنها ورق ۳ میلی است که دارای ضخامت بالا می باشد و همین ضخامت منجر به مقاومت آن گردیده است.این سازه ها از ۲ ورق به طول ۵ در ۱۷ سانتیمتری ساخته شده است که جهت ایجاد سازه در ابعاد استاندارد استفاده می شود. پوشش بست اسپیس آبکاری گالوانیزه است که آن را از زنگ زدگی حفظ می نماید.
 
اجاره اسپیس و بست اسپیس فریم

فروش بست اسپیس فریم نمایشگاهی

استفاده ازاین قلاب ها منجر سهولت جابجایی سازه فریم می شود بطوریکه علاوه بر سهولت در جابجایی و کاهش وزن، سرعت عمل ساخت سازه را نیز افزایش میدهد. علاوه بر این امکان نصب در فضاهای باز و بسته را برای شما فراهم میکند. مجموعه ما برای خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز آماده می باشد. هر گونه سوالی در خصوص فروش و اجاره تجهیزات نمایشگاهی دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
مجموعه اسپیس سازان کوثر یکی از بهترین فروشنده های بست اسپیس می باشد. شما می توانید برای سفارش بست اسپیس ها و یا کلیه سازه های نمایشگاهی با کارشناسان مجموعه کوثر تماس گرفته و مشاوره لازم را در مورد خرید آنها و تعداد مورد نیاز اخذ نمایید.
بست اسپیس تاثیر فراوانی بر استحکام سازه های نمایشگاهی دارد و نقش اساسی در ایجاد ایمنی سازه فضایی ایجاد شده دارد. سهولت استفاده از قلاب از دیگر مزیتهای آن محسوب می شود. جهت اتصال فریم در هر نقطه حداقل به ۲ عدد از این قلاب ها  نیاز است. بست اسپیس فریم بصورت پروانه ای است که قابلیت نصب را آسان گردانده است. استفاده از پیچ آلن و آچار آلن نیز در بدست آمدن شکل مطلوب سازه کمک می کند بطوریکه پیچ مورد استفاده دارای کنیک بوده که بکارگیری آن بسیار مطلوب گشته است.

قیمت بست اسپیس

قیمت بست اسپیس با توجه به کاربرد و نحوه استفاده که دارند، و میزان کیفیت مواد ساخته شده درون آنها متنوع هستند. در واقع اگر بخواهید یک بست با سطح کیفیت بسیار بالا و متریال عالی را خریداری کنید، بایستی در مقابل آن قیمت خوبی را نیز پرداخت کنید. در نتیجه شما با نوسان قیمت در بازار روبرو هستید، که این نوسان فقط به دلیل کیفیت یا درجه استحکام و مقاومت این قطعات نیست، بلکه گاهی این نوسان قیمت ها به دلیل کمبود این قطعات و یا مواد اولیه ای که در ساخت این قطعات استفاده میشود می باشد.

 

سوالات متداول

قیمت بست اسپیس چقدر میباشد؟

قیمت بست اسپیس با توجه به کاربرد و نحوه استفاده و میزان کیفیت مواد متنوع هستند.

انواع بست اسپیس؟

بست اسپیس پروانه ایی یکی از معروف ترین نوع بست اسپیس هاست.
 

 
با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟