اسپیس فریم نو یا دست دوم، کدام یک کاربردی تر است؟



نگاهی به اسپیس فریم  های نو و دست دوم


اسپیس فریم ها،  تجهیزاتی با ظرفیت کاربری بالا هستند. از برپایی غرفه های نمایشگاهی گرفته تا سالن های تونلی، طاق نصرت، استیج، سوله صنعتی یا فضایی موقت برای برپایی کنسرت، دیوار حایل و قاب بنر، همه و همه به وسیله اسپیس فریم ها قابلیت برپایی دارند. در این میان، بازار فعلی گاهی شرایطی ایجاب می کند که فرد ناچار است به جای اسپیس فریم نو، سراغ نمونه های دست دوم برود. ما در سطرهای پیش رو نگاهی به این مساله داشته ایم و شرایط بهینه خرید اسپیس فریم دست دوم و نو را بررسی کرده ایم، با ما همراه باشید.

 برای سفارش اینترنتی اسپیس فریم به لینک زیر مراجعه کنید .

اسپیس فریم چیست؟


اسپیس فریم نوعی داربست مدرن است که علاوه بر زیبایی ظاهر، وزن پایین دارد و به راحتی نصب می شود. فراگیری این وسیله هم به تبع همین ویژگی پدید آمده است. شما می توانید در کمترین زمان یک سازه عظیم برپا کنید و بدون محدودیت زمانی قابل اشاره از آن بهره بگیرید.

شایان ذکر است که اسپیس فریم ها هم در محیط های باز و هم در محیط های بسته به کار گرفته می شوند و محدودیتی از این جهت، متوجه آن ها نمی شود. همچنین، جنس این تجهیزات یا آهن است و یا آلومینیوم، در نتیجه، دوام بالایی عرضه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: در تهیه سازه های نمایشگاهی مناسب باید به چه نکاتی توجه کرد؟

ویژگی های منحصر به فرد اسپیس فریم؟

مقایسه اسپیس فریم نو و دست دو



پیش از آن که تفاوت های اسپیس فریم نو و کارکرده را بیان کنیم، ذیل چند بند مهم ترین ویژگی های اسپیس فریم را لیست شده ارائه می دهیم:

  • اسپیس فریم از قطعاتی زیبا، ظریف و درخشان ساخته می شود؛
  • قطعات اسپیس فریم رنگ یا آبکاری شده اند؛
  • علاوه بر ویژگی های مطلوب ذکر شده، یک اسپیس فریم از نظر قیمتی تنها پانزده تا سی درصد گران تر از داربست تمام می شود که با توجه به زیبایی رقمی عاقلانه و به صرفه محسوب می شود؛
  • حمل، نصب، استفاده و جمع آوری اسپیس فریم با داربست و تجهیزات مشابه غیرقابل مقایسه است؛
  • در مجموع می توان گفت که در حال حاضر اسپیس فریم بهترین وسیله برپایی سازه موقت، غرفه نمایشگاهی و سایر المان های سازه ای است.

برای اجاره غرفه های نمایشگاهی میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید. 

اسپیس فریم  نو یا دست دوم؟


در تهیه اسپیس فریم مانند هر وسیله دیگری باید یک محاسبه اقتصاد مهندسی انجام دهید. آیا هزینه اولیه با درآمد ثانویه جبران شده و به سوددهی می رسد یا خیر. اگر چنین است، سراغ نمونه های نو بروید و اگر اینگونه نیست، شاید بهتر باشد سراغ اجاره اسپیس فریم یا خرید نمونه های دست دوم را بگیرید.

اجازه دهید بحث را تمثیلی پیش ببریم. در صورتی که شما قصد داشته باشید در سال آینده در بیست نمایشگاه داخلی شرکت کنید و همه آن ها در فضای داخلی برقرار می شوند، شاید خرید اسپیس فریم نو گزینه ای مطلوب باشد. اما اگر بنا دارید یک سوله برپا کنید و ظاهر آن خیلی مهم نیست، بدون شک انتخاب مناسب اسپیس فریم دست دوم خواهد بود.

در نتیجه می توان اینگونه گفت که دو عامل در انتخاب تاثیرگذاری دارند، اول مدت زمان استفاده است و دوم، اهمیت ظاهر. در مصارف کوتاه مدت سراغ دست دوم باشید و در موارد بلند مدت اسپیس فریم نو تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: کاربرد اسپیس فریم در برگزاری نمایشگاه ها

جمع بندی

در سطرهای بالا مختصر به اسپیس فریم، کاربرد آن و ساختار ویژه ای که دارد پرداختیم. همچنین، به طور خلاصه درباب خرید اسپیس فریم نو و دست دوم چند سطری نوشتیم. به خاطر داشته باشید همواره برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان اسپیس سازان کوثر تماس گرفته و اطلاعات دقیق تر را دریافت کنید.   


با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

سلام، چطور میتونم کمک کنم؟