مرور چند مدل سازه نمایشگاهی منحصر به فرد


 
خلاقیت در طراحی و اجرای سازه نمایشگاهی
 

سازه های نمایشگاهی همواره مهم ترین رکن مارکتینگ برندهای مختلف در همایش ها به شمار می آیند. از این رو، طراحان و فعالان حوزه تبلیغات و برندینگ می کوشند تا حد امکان خلاقیت را چاشنی کار کرده و زیباترین سازه های نمایشگاهی ممکن را بیافرینند. در صورتی که می خواهید در یک همایش، اجلاس یا نمایشگاه، همچون الماس بدرخشید و چشم تمام بازدیدکنندگان، متوجه نام و نشان برند شما باشد، ما را تا انتهای این نوشته همراهی کنید زیرا مجموعه ای از بهترین سازه نمایشگاهی های طراحی شده در سراسر دنیا را گرداوری کرده ایم.
 

درصورتیکه قصد خرید یا اجاره اسپیس فریم مناسب و ارزان را دارید به لینک زیر مراجعه نمایید. 
اجاره اسپیس فریم

 


مقدمه؛ چرا طراحی سازه نمایشگاهی اهمیت دارد؟

 

زمانی که افراد در فضای یک نمایشگاه قرار می گیرند، قضاوت خود را بر اساس مشاهدات بنا کرده و سپس در فرایندی خودگاه یا ناخودآگاه، صاحب ذهنیت می شوند. مخلص کلام اینکه، ظاهر و شیوه حضور شما در نمایشگاه، به طور مستقیم و غیرمستقیم، هویت برندی که صاحب آن هستید را شکل می دهد. در نتیجه، طراحی سازه نمایشگاهی عنصری است حیاتی و غیرقابل مصالحه.
 

چند مدل سازه نمایشگاهی

 

 


انواع سازه نمایشگاهی

 

هرچند که سازه های نمایشگاهی مصداق های مختلفی دارند، اما تمامی آن ها در دو دسته کلی طبقه بندی می شوند؛

  • دسته اول اطلاحا Modular exhibition نامیده می شوند؛
  • دسته دوم Pop-up exhibition نام دارند.

بیشتر بدانید: غرفه اسپیس چیست؟
  •  
  •  

نوع اول
 

این نوع از سازه های نمایشگاهی قابلیت انعطاف بالایی دارند و می توان آن ها را در نمایشگاه های مختلف، در طرح ها و پلان های مختلفی جای داد. به طور ویژه، می توان در آن ها از قابلیت هایی نظیر نورپردازی بهره گرفت و جلوه هایی منحصر به فرد پدید آورد. این نوع سازه نمایشگاهی ساختاری شبیه به اسپیس فریم دارد و از سرهم شدن قطعاتی مختلف پدید می آید.
 

نوع دوم
 

این دسته از سازه های نمایشگاهی اگر چه قابلیت نصب و جمع آوری دارند، اما نمی توان در ساختار و ظاهر آن ها تفاوتی ایجاد کرد. به بیان دقیق، همواره یک طرح و پلان مشخص را ارائه می دهند و امکان پیاده سازی یا هماهنگی با طرح های ثانویه را ندارند.
 

 

 

بررسی چند مدل سازه نمایشگاهی مختلف

 

در بسیاری موارد اگر کمی خلاقیت چاشنی کار شود می توان با صرف بودجه ای محدود، زیبایی هایی محسورکننده به وجود آورد. به خاطر داشته باشید، قرار است در سازه نمایشگاهی، تمامی هویت و زیبایی های کار خود را در ویترین قرار دهید و مخاطب برای اولین بار در نمایشگاه، برمبنای سازه ای که در اختیار دارید، نسبت به همکاری با شما تصمیم گیری کند. با این ذهنیت، هرکدام از طرح هایی که در پایین معرفی می کنیم را، شخصی سازی کنید و نسبت به ارتقای آن، ایده پردازی داشته باشید، نیازی به تاکید نیست که ما در چاپ کوثر، همواره در کنار شما هستیم، اگر یکی از طرح ها توجه شما را جلب کرد، می توانید برای آفرینش چیزی شبیه به آن، با ما تماس بگیرید.
 

 

طرح یک؛ دو حایل، نور، کانتر و نشیمن

 

شما می توانید با یک پاپ آپ، یک کانتر، میز و صندلی و نورپردازی مناسب، یک سازه نمایشگاهی شیک و درجه یک پدید آورید. تنها کمی سلیقه مورد نیاز است و در اختیار داشتن طراحی کارکشته برای خلق زیبایی. طرح زیر را در نظر داشته باشید، اگرچه خیلی پیچیده نیست، اما در قالبی مینیمال، همه آن چه در یک سازه نمایشگاهی مورد نیاز است را تصویر کرده است.
 

سازه نمایشگاهی پاپ

 

 

مطلب پیشنهادی: قاب بنر چیست؟
 

طرح دو؛ پاپ آپ، کانتر و استند 

 

برای در اختیار داشتن یک سازه نمایشگاهی مناسب حتما نیازی نیست که محلی برای نشستن افراد فراهم کنید. گاهی می توان حداکثر فضا را باز گذاشت و با زیاد کردن تعداد میزهای کانتر، همزمان به مراجعین، به صورت تخصصی خدمات مشاوره ارائه کرد. در این روش، باید اطمینان حاصل کنید پاپ آپ حاوی مقدار قابل توجهی اطلاعات باشد و استند رو به روی سازه، جذابیت کافی را داشته باشد. در گام دوم، فوق العاده حیاتی است که نیروهای انسانی شما نسبت به رفتار مناسب توجیه باشند و فردی بدون توجه از غرفه شما خارج نشود.
 

 

نمایشگاه

 

 


طرح سه؛ خیمه بزنید!

 

به خصوص اگر نمایشگاه در فضای باز برگزار می شود، استفاده از چادر برای ایجاد سازه نمایشگاهی فوق العاده زیبا و کاربردی خواهد بود. در بعضی موارد این تکنیک حتی موجب کاهش هزینه های می شود و افراد می توانند هم در حوزه بهره وری اقتصادی و هم در حوزه آورده تبلیغاتی شرایط بهتری را تجربه کنند.
 

ایجاد سازه نمایشگاهی خیمه

 


طرح چهار؛ استفاده طرح های خلاقانه

 

مدل زیر را نگاه کنید، شما می توانید پلاستیک را طوری طراحی و چاپ کنید که با دمیدن باد درون آن، یک سازه نمایشگاهی منحصر به فرد پدید آید. با این تکنیک چه در نمایشگاه های داخلی و چه در فضاهای خارجی می توان به شکلی ویژه و قابل توجه با مخاطب ارتباط برقرار کرد.
 

استفاده از طرح های خلاقانه در سازه های نمایشگاهی

 


هرچند که در بالا اشاره کردیم، اما در انتهای نوشته، بار دیگر اظهار می کنیم که برای در اختیار داشتن طرح هایی اینچنینی و بسیاری دیگر، کافی است با ما دربگیرید.
اسپیس فریم با کیفیت و با درجه استحکام بالا را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این مرکز هم قابلیت اجاره اسپیس فریم و هم فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در تناژ بالا و در سریعترین زمان ممکن را دارد. جهت عملیات نصب اسپیس فریم بهتر است از نصاب اسپیس که دارای تجربه و تخصص کافی است بهره برید. برای اطلاعات بیشتر در مورد اسپیس فریم های با کیفیت و مقرون به صرفه با این مجموعه بگیرید. 

 

 

 

 

 

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

سلام، چطور میتونم کمک کنم؟