خرید و فروش اسپیس فریم های نمایشگاهی


مجموعه اسپیس سازان کوثر اسپیس فریم های نمایشگاهی را به صورت نو و کهنه به بازار عرضه می کند. در این نوشته، با نحوه تولید این تجهیزات آشنا خواهیم شد و بررسی خواهیم کرد که چه هنگام، خرید اسپیس فریم نمایشگاهی صرفه اقتصادی دارد و در چه زمانی، خرید اسپیس فریم کارکرده یا دست دوم. به خصوص در صورتی که در آینده ای نزدیک قصد خرید اسپیس فریم یا حضور در نمایشگاه و همایش های مقتضی را دارید، با ما در سطرهای پیش رو همراه باشید.

برای خرید و فروش اسپیس نمایشگاهی می توانید با مجموعه اسپیس سازان کوثر تماس ( 91014000-021) بگیرید. 

سازه اسپیس فریم

ویژگی های خرید اسپیس فریم نو

زمانی که اسپیس فریم را به صورت نو خریداری می کنید، یک سری ویژگی های منحصر به فرد دریافت خواهید کرد که در وادی اجاره اسپیس فریم یا خرید اسپیس فریم کارکرده وجود ندارند. در این قسمت، به برخی از آن ها اشاره کرده ایم:

  • اسپیس فریم نو را می توان دقیقا مشابه نیاز، نقشه یا پلان کارفرما تهیه کرد. به این معنی که کارفرما آنچه مد نظر دارد را در اختیار پیمانکار قرار می دهد و او از گام ابتدایی در کارگاه، قطعات کوچک را کنار هم قرار می دهد و کار را پیش می برد. از این طریق، شما می توانید طرح نهایی خود را به شکل منحنی، شکسته و در یک کلام، خلاقانه دریافت کنید؛
  • زمانی که قصد خرید اسپیس فریم نو را دارید، می توان به سادگی روی مراحل ساخت آن نظارت کرد. به بیان دقیق، شما در جریان انتخاب متریال اولیه قرار می گیرید، پروسه جوش را نظارت کرده و در نهایت، چند و چون سرهم سازی قطعات نیز با نظر شما پیش می رود. این ویژگی تنها زمانی در اختیار شما قرار می گیرد که اسپیس فریم نو بخرید؛
  • نکته نهایی درباره ویژگی منحصر به فرد خرید اسپیس فریم نو این است که شما حتی درباره نوع روکاری تجهیزات هم نظر می دهید. یعنی می توانید انتخاب کنید که اسپیس به صورت آبکاری تهیه شود یا از تکنیک کوره ای کرده بهره بگیرد.

ویژگی های خرید اسپیس فریم دست دوم

خرید اسپیس فریم دست دوم یا کارکرده هم ویژگی های مخصوص به خود را دارد. به بیان کلی، زمانی که ظاهر خیلی برای شما مطرح نباشد و بخواهید نمایشگاهی را در فضای باز پشتیبانی کنید، گزینه خرید اسپیس فریم کارکرده اقتصادی به نظر می رسد. مجموعه نکاتی که پیش از خرید اسپیس فریم های کارکرده باید مد نظر داشته باشید عبارتند از:

  • سطح تجهیزات اسپیس فریم خوردگی، زنگ زدگی یا نقص قابل مشاهده نداشته باشند؛
  • تجهیزات اتصالی نظیر بست اسپیس فریم کامل باشد؛
  • طرح اسپیس فریم متناسب با نیاز شما باشد؛
  • و در آخر اینکه، قیمت نمونه دست دوم، به شکلی قابل مشاهده از اسیس فریم های نو کمتر و اقتصادی تر باشد.

جمع بندی 

در این نوشته سراغ خرید اسپیس فریم های نو و کارکرده رفتیم و ملزومات خرید هر یک را به طور اجمالی زیر ذره بین قرار دادیم. به طور خلاصه نتیجه این شد که خرید اسپیس فریم کارکرده یا دست دوم تنها در حالتی توجیه دارد که شما نیاز به طرحی ویژه نداشته باشید، ظاهر تجهیزات برایتان حیاتی نباشد و صد البته اینکه، محدودیت بودجه شما را به خرید نمونه های دست دوم سوق دهد.

در سمت مقابل، خرید اسپیس فریم نو این امکان را به شما می دهد که طرح نهایی غرفه، استیج، قاب بنر، طاق نصرت یا حتی سوله را انتخاب کنید، درباره متریال انتخابی نظر دهید، روی روند جوشکاری و خاموت های قرار گرفته بین میله ها نظارت کرده و در نهایت، طرح نهایی را برپا سازید.

امیدواریم سطرهای محدود بالا تا حد قابل قبولی شما را در راه انتخاب اسپیس فریم مناسب خود یاری داده باشد، اگر اینگونه نیست، خوشحال می شویم برای اطلاعات بیشتر پاسخگوی شما عزیزان باشیم، همین حالا با ما تماس بگیرید.

مجموعه بزرگ اسپیس سازان کوثر ارائه دهنده دهنده انواع خدمات اسپیس نمایشگاهی و اسپیس فریم از جمله مشاوره ، اجاره و فروش اسپیس می باشد. شما میتوانید جهت اجاره اسپیس با کیفیت و ارزان قیمت و یا خرید اسپیس نمایشگاهی و همچنین اجاره لوازم نمایشگاهی مانند استند و پاپ آپ های نمایشگاهی با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و بعد از گرفتن مشاوره و اطلاعات لازم اقدام به تهیه محصول مورد نیاز خود بکنید.
با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟