خرید و اجاره بهترین قاب بنر تهران


قاب بنر ساده‌ترین وسیله تبلیغاتی است که با استفاده از اسپیس فریم ساخته می شود. به دلیل تنوع استفاده (قاب بنر هم در فضاهای داخلی، هم در شرایط خارجی، در ابعاد گوناگون وجود دارد)، قیمت پایین، جذابیت بالا، وزن سبک، استحکام مثال زدنی و بسیاری دیگر از ویژگی های مطلوب، قاب بنرها به طور عمده در تبلیغات میدانی مورد استفاده قرار می گیرند. در سطرهای پیش رو با ارائه یک سری نکته فنی، شما را در مسیر خرید و اجاره بهترین قاب بنرهای حاضر در تهران همراهی خواهیم کرد.

خرید اجاره قاب بنر

 قاب بنر چیست؟

اگر با ساختار اسپیس فریم آشنا باشیم، به خوبی سازمان قاب بنر را درک خواهیم کرد. اسپیس فریم ها سازه هایی خرپایی هستند که مانند لوگو کنار هم قرار می گیرند و اشکال مختلفی، نظیر سازه‌های نمایشگاهی را خلق می کنند. حال اگر با استفاده از این اسپیس فریم ها، یک قاب ایجاد کنیم و با بهره گیری از یک سری بست و فنر، بنری در میانه آن قرار دهیم، یک قاب بنر تبلیغاتی ساخته ایم. در اختیار داشتن این قاب بنر، به خصوص در ابعاد بزرگ و محیط های بیرونی، در روز چشم ها را به خود خیره می کند و در شب، با فراهم آوردن امکان نورپردازی، برند را در جان و جهان مخاطب، تثبیت می کند.


خرید و فروش قاب بنر

 

خرید یا اجاره قاب بنر؟

پیش از آنکه سراغ نکات فنی خرید / اجاره بهترین قاب بنر تهران برویم، باید به این سوال کلیدی پاسخ دهیم که اصولا خرید به صرفه تر است یا اجاره. با رویکردی واقع گرایانه مشخص می شود که برای پرسش مطرح شده پاسخی قطعی وجود ندارد و بسته به شرایط شما، پاسخ متغیر خواهد بود.

  • اجاره؛ اگر برای همایشی موقتی قصد قراردادن بنری تبلیغاتی دارید یا اینکه می خواهید تسلیت و تبریک بگویید، اجاره قاب بنر به صرفه خواهد بود (ضمن اینکه با توجه به رقابت شدید در بازار، روز به روز مدل هایی جدید عرضه می شوند)؛

  • خرید؛ در صورتی که احساس می کنید در آینده ای نزدیک، بیش از سه مرتبه به قاب بنر احتیاج پیدا خواهید کرد، حتما اسپیس فریم کوچک خود را خریداری کنید، زیرا با شرایط فعلی بازار، صرفه با خرید خواهد بود.


بیشتر بخوانید: اسپیس فریم شاخه ای

 

نکات تکنیکی برای خرید و اجاره بهترین قاب بنر

همان طور که تا به اینجا مورد تاکید قرار گرفت، قاب بنر چارچوبی است پدید آمده از اسپیس فریم. در نتیجه تمامی نکاتی که به هنگام

خریدیا اجاره اسپیس در نظر دارید، برای اختیار کردن قاب بنر نیز رعایت کنید. اما اگر بخواهیم به طور اختصاصی، لیستی برای خرید و اجاره قاب بنر ارائه دهیم، کار به شکل زیر پیش می رود.

  • از نظر ابعاد، قاب بنری را انتخاب کنید که متناسب با جمعیت حاضر و محل مورد نظر خود جلوه گری داشته باشد؛

  • قاب بنرها خود انواع گوناگونی دارند و به اشکال متفاوتی بنر را در دل خود قرار می دهند (بست، فنر، گیره و غیره). پیش از خرید یا اجاره، شرایط بنر خود را ارزیابی کنید و بعد از شناخت کامل جزئیات سفارش دهید؛

قاب بنر نمایشگاهی
  • ظاهر قاب بنر خود را متناسب با تجهیزات غرفه نمایشگاهی و المان هایی که در اختیار دارید انتخاب کنید؛

  • توصیه اقتصادی و فنی این است که خرید خود را از مجموعه ای انجام دهید که علاوه بر اسپیس فریم و سازه نمایشگاهی، امکان چاپ بنر را نیز داشته باشد؛

  • و نکته آخر درباره خرید و اجاره بهترین قاب بنر تهران اینکه، با مجموعه ای وارد معامله شوید که خود طراح و تولید کننده باشد. در این صورت علاوه بر اینکه واسطه ها را حذف کرده و شرایط قیمتی بهتری برای خود می سازید، کیفیت بالاتری اختیار خواهید کرد زیرا سازمان مقابل نه یک فروشنده، بلکه صاحب برند است.

جمع بندی 

در این نوشته به طور اختصاصی قاب بنرها را مورد بررسی قرار دادیم. توجه داشته باشید که نکات مطرح شده علاوه بر قاب بنرها، درباره استیج، سوله، غرفه نمایشگاهی و به طور کلی تمامی سازه های ساخته شده با اسپیس فریم صادق است. همچنین، مانند تمامی مطالب ارائه شده در سایت اسپیس سازان کوثر؛ اگر مساله ای ذهن شما را به خود مشغول کرده، کافی است با شماره های موجود تماس بگیرید تا اپراتورها اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهند.

 


با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

سلام، چطور میتونم کمک کنم؟