ایستگاه صلواتی ایام محرم


همواره با نزدیک شدن به ایام محرم، دسته و هیات‌های مختلف به فکر برپایی ایستگاه صلواتی می‌افتند. این امر ریشه در اعتقادات شیعی و ارج بالای نذر و ارائه سرویس به عزاداران اهل بیت دارد. در این نوشته، ذیل چند بند کوتاه اما کاربردی، نکاتی برای ساخت و دراختیارگیری یک ایستگاه صلواتی ویژه ارائه می‌دهیم. اگر شما هم در روز و ماه‌های آتی برای امام حسن علیه السلام سفره‌داری می‌کنید، همراهی ما تا انتهای این نوشته مفید به فایده خواهد بود.

اجاره ایستگاه صلواتی محرم
 

سازه ایستگاه صلواتی

ایستگاه‌های صلواتی ساختاری شبیه به غرفه‌های نمایشگاهی دارند. فراتر از این، تاریخ آن‌ها هم دقیقا متشابه است. زمانی برای برپایی یک فضای موقت که یک، دو یا سه روز الی چندماه استفاده داشته باشد، تنها انتخاب، داربست‌های فلزی و تجهیز آن‌ها با وسایل پوشاننده بود. اما با ورود اسپیس‌فریم‌ها به بازار، حالا می‌توان سازه‌هایی سبک و منعطف در اختیار داشت که پس از استفاده به راحتی جمع‌آوری می‌شوند و می‌توان آن‌ها را به انبار فرستاد.     

خرید اسپیس ایستگاه صلواتی

چرا باید ایستگاه صلواتی خود را از اسپیس‌سازان‌کوثر دریافت کنیم؟

مجموعه اسپیس‌سازان کوثر به طور تخصصی کار طراحی و تولید اسپیس فریم را به عهده دارد. از این رو، دریافت تجهیزات ایستگاه صلواتی از این مجموعه می‌تواند به معنی دراختیار داشتن بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات حاضر در بازار داخلی باشد. چه قصد شما اجاره باشد و چه خرید، به دلایل زیر، ایستگاه صلواتی‌های اسپیس سازان‌کوثر، در اولویت قرار دارند.

  • از آنجا که مجموعه خود تولید کننده است، هزینه تمام شده اجاره و فروش ایستگاه صلواتی در اقتصادی ترین حالت ممکن قرار دارد (واسطه گری و دلالی جایی در خدمات ما ندارد)؛

  • با توجه به تخصص و وسعت مجموعه، برپایی، نگهداری و جمع‌آوری ایستگاه می‌تواند تماما توسط اپراتورهای اجرایی ما انجام شود؛

  • در صورت بروز هرگونه کاستی و مشکل، امکان سرویس‌دهی، تجهیز و تامین قطعات در طول مدت استفاده مقدور است؛

  • به خاطر داشته باشید شما می‌توانید برای اجرای طرح های متنوع، کار را به ما بسپارید. یک غرفه یا ایستگاه صلواتی دقیقا مطابق طرح ذهنی شما برپا خواهیم کرد؛

  • تجهیزات جانبی نظیر وسایل پذیرایی، نورپردازی و غیره را نیز، می‌توانید در قالب یک پکیج جامع، از مجموعه اسپیس سازان کوثر دریافت کنید؛

  • فراتر از ایستگاه صلواتی، اگر برای مراسم عزاداری در هیات و حسینیه به سازه یا المانی خاص احتیاج داشته باشید، کار توسط مجموعه اسپیس‌سازان کوثر انجام خواهد شد.

جمع‌بندی نهایی

نگاه مجموعه اسپیس سازان کوثر به مساله تامین نیاز و تجهیز ایستگاه‌های صلواتی سوددهی صرف نیست. در این ایام، تمامی تلاش ما این خواهد بود که تا حد امکان، هزینه‌ها را کاهش دهیم و در طرف دیگر، کیفیت تجهیزات و سرویس دهی را ارتقا دهیم تا بلکه با این کار، در فعالیت مذهبی و خیرخواهانه شما شریک شویم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره؛ همواره می توانید با کارشناسان مجموعه اسپیس سازان کوثر  ارتباط برقرار کنید.


من تماشای تو می‌کردم و غافل بودم            کز تماشای تو خلقی به تماشای من‌اند


با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

سلام، چطور میتونم کمک کنم؟