بهترین خدمات اجاره تجهیزات نمایشگاهی


 

 معیار انتخاب بهترین خدمات برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی

با مطالعه نوشته‌ای کوتاه همه چیز درباره اسپیس و تجهیزات نمایشگاهی، خرید و اجاره این محصول را بدانید.در سطرهای کوتاه آینده، تمامی نکات فنی درباره اجاره تجهیزات نمایشگاهی به صورت فهرست‌وار گرداوری شده‌اند. با ما همراه باشید.

این سازه یک کالای خدماتی است شبیه به داربست. به بیان دقیق، اگر داربست را کمی شکیل، سبک، کاربردی، مستحکم، بدون لرزش و ساده کنیم، به آن می‌رسیم. در نتیجه، برای انتخاب بهترین خدمات فروش یا اجاره، چاره‌ای نیست جز اینکه به جنبه‌های فنی، جنس، بست‌های آن و اموری از این دست توجه ویژه داشته باشیم.
 

 

 

 

اجاره اسپیس فریم


 شناخت جنبه‌های فنی 

در این قسمت، ذیل چند بند، ساختار تجهیزات نمایشگاهی و نکاتی که پیش از اجاره باید مد نظر قرارداده شوند لیست شده است.

  • این سازه نمایشگاهی یک سازه خرپایی است. در نتیجه پیش از خرید یا اجاره باید به ساختار هندسی، کیفیت جوش و متریال قطعات توجه کرد (بسته به نیاز انتخاب کنید).
  • قطعات آن می‌توانند به عنوان دیوار، کف، سقف و نما استفاده شوند. در نتیجه، پیش از اجاره، طرح خود را در ذهن آورید و بر مبنای آن کار را به شکل ساده یا منحنی سفارش دهید.
  • از آنجا که از نظر استحکام، سبکی، سختی، جلوه‌گری و سایر ویژگی‌ها اول است؛ قیمت آن را با داربست مقایسه نکنید (مخصوصا به هنگام خرید).
  •  بسته به ساختار تک، دو و سه لایه طراحی و ساخته می‌شوند. پیش از سفارش نیاز خود را شناخته و قیمت مد نظر خود را دریافت کنید (نمونه های تک، دو و سه لایه با هم اختلاف قیمت دارند.
  • توجه داشته باشید اگر مورد استفاده ازآن دائمی است (مثلا می‌خواهید خانه باغ بسازید)، می‌توانید به جای بست یا پیچ، از جوش استفاده کنید؛
  • برای نصب و برپایی فریم ها متدهای مختلفی وجود دارد. اطمینان داشته باشید مجموعه طرف حساب شما پیش از این تجهیزات نمایشگاهی برپا کرده است.
  •  
  • مطالعه بیشتر : یک پیشنهاد ویژه برای اجاره اسپیس فریم 
  •  
اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی

برای مطالعه اطلاعات در رابطه با غرفه اسپیس کلیک کنید.
 

چگونه بهترین خدمات را دریافت کنیم؟

توجه به نکات بالا تا حدود زیادی می‌تواند گره گشای کار باشد. اما اگر مضاف بر آن‌ها نیاز به مشاوره دارید؛ توصیه‌های زیر را به کار بگیرید.

  • پیش از ثبت سفارش حتما نمونه کارهای پیمانکار را مشاهده کنید.
  • با قرارداد، مشخص و دقیق، معین کنید که آیا حمل، نصب، پشتیبانی و جمع آوری تجهیزات نمایشگاهی نیز توسط پیمانکار انجام می‌شود یا خیر.
  • طرح ذهنی خود را روی کاغذ آورید، نیازهایی که دارید را با طرف مقابل در میان قرارداده و به درک مشترک برسید.
  • در آخر اینکه، انتخاب‌های خود را محدود نکنید. از فروشگاهی اجاره کنید که این تجهیزات نمایشگاهی و ساده، منحنی، با چادر و غیره را ارائه می‌دهد.

مجموعه کوثر و بهترین تجهیزات نمایشگاهی تهران

این مجموعه یکی از محدود شرکت‌های تولیدی تهران است که خود نسبت به طراحی قطعات و تجهیزات نمایشگاهی اقدام می‌کند و آن‌ها را در کارگاه می‌سازد. از این رو، علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت به هنگام فروش و اجاره این سازه، قابلیت ساخت اسپیس سفارش مبتنی بر نقشه از پیش طراحی شده را داراست. اگر نسبت به نکات فنی یا قیمتی خدمات سوالی دارید؛ کارشناسان ما در اکثر ساعات روز آماده پاسخگویی هستند. درنگ نکنید و همین حالا با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

همه تجهیزات نمایشگاهی در اسپیس سازان کوثر موجوده؟

بله برای تهیه همه تجهیزات میتونید به راحتی از سایت ما اقدام کنید.

اجاره تجهیزات نمایشگاهی به صرفه است یا خرید آن؟

بهترین کار برای نمایشگاه هایی که به صورت موقت برگزار میشوند اجاره تجهیزات نمایشگاهی میباشد.

به جای استفاده از تجهیزات میشه از داربست استفاده کرد؟

خیر بهتره حتما از بهترین نوع نجهیزات استفاده کنید زیرا که سبب تاثیر به سزایی در ذهن مخاطبین شما میشن.

 
 
با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟