بررسی ویژگی استحکام اسپیس فریم نمایشگاهی


آیا اسپیس فریم استحکام قابل قبولی دارد؟


بررسی ویژگی استحکام اسپیس فریم نمایشگاهی


استحکام اسپیس فریم نمایشگاهی ، یکی از مولفه های کلیدی است که در ساخت اسپیس فریم باید رعایت شود. اسپیس فریم بوسیله مفتول های خاص ایجاد شده که هم تحمل بار بالا را داشته و هم خورده نشده و دچار زنگ زدگی نمی شود.

درصورتیکه قصد خرید یا اجاره اسپیس فریم مناسب و ارزان را دارید به لینک زیر مراجعه نمایید. 
سفارش اینترنتی اسپیس فریم


اسپیس فریم بصورت ذاتی استحکام بالایی دارد ولی می توان با استفاده از رکاب های بیشتر در سطح اسپیس و استفاده از متریال های ضخیم تر عمر سازه ساخته شده بر مبنای اسپیس فریم را بالا برد.

استحکام اسپیس نمایشگاهی


علت استحکام اسپیس نمایشگاهی

بست اسپیس فریم در انتقال و توزیع نیرو در سازه ی ساخته شده با اسپیس فریم بسیار موثر است. استحکام بست ها بالا بوده و دچار شکستگی نمی شوند. اسپیس نمایشگاهی بخوبی فضای لازم برای برگزاری غرفه نمایشگاهی را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: بررسی ویژگی اسپیس فریم کرو یا منحنی شکل

 غرفه داران می توانند با اجاره اسپیس نمایشگاهی اقدام به راه اندازی غرفه خود کنند. استفاده از اسپیس فریم جهت برپایی غرفه نمایشگاهی باعث کاهش هزینه غرفه داران می شود. زیرا با برگزاری نمایشگاه می توان با جدا کردن اجزا اسپیس فریم از هم سازه را برداشت و با قابلیت جابجایی و حمل و نقل آسانی که اسپیس فریم دارد به مکان های مختلف جابجا کرد.


برای اجاره غرفه های نمایشگاهی میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید. 

مجموعه اسپیس سازان کوثر با افتخار انواع اسپیس فریم، با بالاترین کیفیت ممکن فراهم می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسپیس فریم و سازه های نمایشگاهی می توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمائید.



با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟