تولید اسپیس فریم


 

 

شرایط تولید اسپیس فریم با متراژبالا 

تولید اسپیس فریم با متراژ بالا و تولید اسپیس فریم مناسب برای کاربردهای مختلف از قابلیت گروه اسپیس سازان کوثر است. اسپیس فریم به دلیل سبکی و قابلیت ایجاد اشکال مختلف سازه ای مناسب برای ایجاد انواع سازه های نمایشگاهی و غیر نمایشگاهی است.پس از تولید و میتونید به راحتی این سازه هارو تهیه کنید و به وسیله بست اسپیس ها بهم متصل کنید.
جهت تولید اسپیس فریم بایستی توجه کرد که تولید اسپیس فریم متناسب با مورد مصرف اسپیس فریم بوده و متناسب با حجم، استحکام مورد نیاز و محیطی که اسپیس قرار است مورد استفاده قرار گیرد، تولید اسپیس فریم صورت می گیرد.
بر اساس سفارش مشتریان تولید اسپیس فریم صورت می گیرد. استحکام اسپیس فریم یکی از مواردی است که در ساخت اسپیس فریم بایستی به آن توجه فراوان کرد. متناسب با استحکام درخواستی قطر مفتول متفاوت برای تولید اسپیس فریم استفاده می شود که قطر بیشتر استحکام بیشتر را در پی دارد. البته مورد دیگر در تعیین استحکام اسپیس فریم تاثیرگذار است نوع جوش و کیفیت جوش مورد استفاده در اتصالات مورد استفاده است. یکی دیگر از مواردیکه در تولید اسپیس فریم مورد توجه فراوان قرار می گیرد توجه به محیط مورد استفاده و توجه به خاصیت ضد زنگ بودن اسپیس فریم است. جهت این امر در روال تولید اسپیس فریم فرایند آبکاری و ضد زنگ شدن اسپیس فریم را لحاظ می کنند که هم ضد زنگ شدن اسپیس را در پی دارد و هم عمر اسپیس فریم را بالا می برد.
 

تولید اسپیس فریم نمایشگاهی

توجه به حقوق مشتریان و تولید اسپیس فریم با کیفیت از وظایف یک واحد تولیدی اسپیس فریم نمایشگاهی است. واحد تولید اسپیس فریم بایستی اسپیس با کیفیت بالا و درجه استحکام بالا و در سریعترین زمان ممکن در اختیار مشتریان
 قرار دهد. قیمت اسپیس فریم تولید شده متناسب با حجم اسپیس فریم تولید شده و با توجه به مراحل و نحوه تولید اسپیس فریم است. اسپیس سازان کوثر امکان ساخت اسپیس فریم با کیفیت متفاوت و بالا و در سریعترین زمان ممکن را دارد. فروش اسپیس فریم و اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی در این مرکز صورت می گیرد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با اسپیس سازان تماس بگیرید.
اسپیس سازان کوثر اسپیس فریم با کیفیت و با درجه استحکام بالا را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این مرکز هم قابلیت اجاره اسپیس فریم و هم فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در تناژ بالا و در سریعترین زمان ممکن را دارد. جهت عملیات نصب اسپیس فریم بهتر است از نصاب اسپیس که دارای تجربه و تخصص کافی است بهره ببرید. برای اطلاعات بیشتر و خرید اسپیس فریم های با کیفیت نمایشگاهی و یا سازه های نمایشگاهی با این مجموعه تماس بگیرید. 
با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟