اسپیس فریم شاخه ای


کاربرد اسپیس شاخه ای

سازه های نمایشگاهی به فرم های هندسی گفته می شوند. این فرم های هندسی به شکل منظم با یکدیگر متصل می شوند. به شکل زیر نگاه کنید، تا مطلب بیشتر در ذهن شما جای بگیرد. همانطور که در شکل مشخص است اسپیس فریم بسیار شبیه به داربست است.



 تفاوت اصلی آن با داربست شکیل تر بودن آن است. پس برای داشتن یک غرفه در یک نمایشگاه نیاز به سازه های نمایشگاهی دارید . اسپیس فریم جز اصلی در ساخت غرفه است. شرکت ما این کار را برای شما انجام می دهد. 
البته هزینه خرید سازه نمایشگاهی اسپیس فریم ممکن است برای شما به صرفه نباشد. پس می توانید این سازه را از ما اجاره کنید. البته که این کار برای شما مزیت هایی به همراه دارد : نصب اسپیس در این حالت سرعت بالاتری نسبت به حالت جوشکاری آن دارد. به دلیل عدم نیاز به جوشکاری سرعت نصب آن بالاتر می رود. هزینه پایین تر اجاره اسپیس فریم از دیگر مزیت هایش است.  حالا که با اسپیس فریم آشنا شده اید، به سراغ توضیح اجاره اسپیس فریم شاخه ای می رویم.
یک تفاوت اصلی بین اجاره اسپیس شاخه ای یا به نوعی اسپیس فریم شاخه ای با اسپیس کلی وجود دارد : 
در اسپیس شاخه ای مشتری حتما اسپیس را برای غرفه ( قاب بنر و.. ) سفارش نمی دهد. ممکن است تنها چند شاخه اسپیس اجاره کند. در اجاره اسپیس فریم شاخه ای سفارش شاخه اسپیس ( معمولا از 0/5 تا 4 متر ) است. تا این جا با تفاوت اجاره اسپیس با اجاره اسپیس شاخه ای آشنا شدید. پیشنهاد ما به شما تماس با مشاوران اسپیس سازان کوثر برای اطلاعات بیشتر است. می توانید برای دیدن خدمات بیشتر از صفحه اصلی سایت دیدن کنید. اسپیس سازان کوثر همواره خدمت دهی به مشتری را در اولویت قرار داده است.

همچنین بخوانید: آبکاری اسپیس فریم به چه شکلی صورت می گیرد ؟

اسپیس سازان کوثر اسپیس فریم با کیفیت و با درجه استحکام بالا را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این مرکز هم قابلیت اجاره اسپیس فریم و هم فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در تناژ بالا و در سریعترین زمان ممکن را دارد. جهت عملیات نصب اسپیس فریم بهتر است از نصاب اسپیس که دارای تجربه و تخصص کافی است بهره ببرید. برای اطلاعات بیشتر و اجاره اسپیس فریم های با کیفیت نمایشگاهی و یا سازه های نمایشگاهی با این مجموعه تماس بگیرید. 
با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

سلام، چطور میتونم کمک کنم؟