اجاره اسپیس نمایشگاهی


نگاهی به اجاره اسپیس نمایشگاهی

 
اسپیس نمایشگاهی یکی از مهم ترین محصولاتی است که در هر همایش، کنفرانس و یا گردهمایی رسمی حضور دارد. از این رو، می توان به سادگی حدس زد که اجاره اسپیس نمایشگاهی خدمات یا سرویسی است پر طرفدار که برای اقشار مختلف درگیر این حوزه، فوق العاده حیاتی تلقی می شود. در این نوشته، به طور دقیق و تخصصی اسپیس های نمایشگاهی را معرفی می کنیم و سپس، به مولفه هایی که در اجاره آن ها نقش حیاتی دارند می پردازیم. اگر شما دست اندرکار برگزاری مراسم نمایشگاهی هستید، یا اینکه به عنوان صاحب کسب و کاری خاص، نیاز به شرکت در همایشی دارید، این نوشته می توان کیفیت فعالیت و حضور شما را ارتقا دهد.
برای تهیه اسپیس فریم میتونید بر روی لینک این کلمه کلیک کنید.
 
اجازه دهید پیش از آن که به طور دقیق به هر بخش ورود کنیم، در ابتدا تصویری کلی از اسپیس های نمایشگاهی و امور مربوط به اجاره آن ها ارائه دهیم. اسپیس های نمایشگاهی در زبان تمثیل، شبیه لوگو هستند. شما قطعاتی کوچک را به هم می چسبانید و سازه ای عظیم و زیبا پدید می آورید.
از آن جا که این کار هزینه، تخصص و زمان زیادی نمی طلبد و در عین حال، به این خاطر که اسپیس های فوق العاده شکیل هستند، خرید و فروش و اجاره آن ها رونق قابل توجهی دارد. از نظر حجم و اندازه، اسپیس های نمایشگاهی می توانند از یک ویترین تا سوله ای عظیم را برپا کنند.
سخن را کوتاه می کنیم و مقدمه را بیش از پیش ادامه نمی دهیم، اسپیس های نمایشگاهی به دلیل زیبایی، وزن کم، قیمت اقتصادی، منعطف بودن و بسیاری دیگر از ویژگی های مثبت، محبوب و پراستفاده هستند. به همین خاطر اجاره اسپیس نمایشگاهی، دنیایی است وسیع با خیل جزئیات.
 
اجاره اسپیس نمایشگاهی
 

بیشتر بدانید: انواع سازه های نمایشگاهی

اسپیس نمایشگاهی دقیقا چیست؟

 
اسپیس نمایشگاهی یا آن چه Space Frame نامیده می شود، سازه ای است سه بعدی که اعضای فلزی و سبک آن به طور مستحکم و قوی به یکدیگر متصل می شوند و ساختاری مشخص را پدید می آورند. این ساختار می تواند از سکونت گاهی موقت تا سازه ای نمایشگاهی را نمایندگی کند.
به بیان دقیق، اسپیس ها از سقف، ستون، دیوار و در بعضی مواقع کف تشکیل می شوند. بسیاری از اماکنی که با عنوان نمایشگاه معرفی می شوند در واقع اسپیس نمایشگاهی هستند.
حال در این قسمت، ذیل چند بند، ویژگی های اسپیس های نمایشگاهی را به طور مشخص بیان می کنیم؛

بیشتر بخوانید: اجاره اسپیس فریم

 
1. برای ساخت پارکینگ، گلخانه، راهرو یا کوریدور، سوله، اتاق، سازه نمایشگاهی، استیج، غرفه، کانتر و بسیاری دیگر از فضاها می توان از اسپیس استفاده کرد؛
2. اسپیس های نمایشگاهی از جنس ها آهن و آلومینیوم تهیه می شوند. به همین خاطر دوام بالایی دارند؛
3. هر واحد اسپیس شماتیک معکب مستطیلی دارد. از نظر ابعاد نیز سطح قاعده 15  در 15 گرفته می شود و ارتفاع آن از نیم متر به بالا عرضه می شود؛
4. شاید اینطور به نظر برسد که می توان به جای خرید یا اجاره اسپیس نمایشگاهی، سراغ گزینه هایی همچون کانکس یا داربست رفت. در این شرایط باید به دو نکته توجه داشت، اول اینکه گزینه های یاد داشته انعطاف طرح و اجرای اسپیس ها را ندارند و دوم اینکه خروجی کار زیبایی لازم را ارائه نمی دهد.
 
اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی
 

چرا اجاره اسپیس نمایشگاهی امر متداولی است؟

 
محصولاتی که کیفیت بالایی دارند، در بسیاری موارد هزینه های قابل توجهی هم به افراد وارد می کنند. به عنوان مثال، اگر شما بخواهید نمایشگاهی را با داربست برپا کنید، تقریبا پانزده درصد هزینه ی پایین تری نسبت به اسپیس نمایشگاهی خواهید پرداخت. اما مشکل اینجاست که پروژه ی شما آن طور که باید، چشم نواز به نظر نمی رسد و خروجی، شباهت چندانی به طرح بلندپروازانه ی ابتدایی شما ندارد.
با این تفاسیر، دلیل اجاره اسپیس نمایشگاهی بدیهی به نظر می رسد. در اختیار داشتن محصولی لوکس در ازای پرداخت مبلغی پایین. حال مساله ای که باید درباره ی آن به جمع بندی رسید این است که دریابیم بر اساس چه مولفه هایی می توان دست بهترین اسپیس نمایشگاهی را اجاره کرد. در بخش زیر به این مهم پرداخته ایم.
 
پیشنهاد اسپیس سازان کوثر: فروش اسپیس فریم

اجاره اسپیس نمایشگاهی بر چه مبنایی صورت می گیرد؟

در حالت کلی، اگر حضور شما در نمایشگاه و همایش سالانه است، اجاره نسبت به خرید در اولیت قرار دارد. زیرا این امر از نظر شرایط اقتصادی صرفه ی بیشتری دارد. همچنین باید توجه داشت به این دلیل که اسپیس های نمایشگاهی به طور همزمان محصول دو حوزه ی معماری و چاپ هستند، لحظه به لحظه مدل های جدیدی از آن ها به بازار می آید و تضمینی نیست نمونه ای که امسال خریداری شده، سال آینده هم به کار آید.
چکیده ی بحث می شود اینکه اگر سالانه یک یا دوبار در همایش و نمایشگاه شرکت می کنید، اجاره، اما اگر به طور ماهانه یا فصلی، در همایشی حضور موثر دارید، اجاره اسپیس نمایشگاهی گزینه مطلوب است.
 
اجاره اسپیس فریم
 
 
 

از چه کسی اسپیس نمایشگاهی اجاره کنیم؟

 
در انتها باید با ارائه یک سری دستورالمعل شما را در مسیر یافتن بهترین مصداق راهنمایی کنیم. توصیه ما این است که حتما از فروشگاهی اجاره کنید که سه ویژگی زیر را داشته باشد؛
1. اول اینکه آن فروشگاه خود متخصص امر اسپیش نمایشگاهی باشد و علاوه بر اجاره دستی بر آتش فروش داشته باشد. دلیل این امر هم ساده است. شما ملزومات کار خود را به او می گویید و او شما را در راه انتخاب بهترین گزینه راهنمایی می کند؛
2. پس از این باید توجه داشته باشید تا از مجموعه ای اسپیس نمایشگاهی خود را تهیه کنید که تمامی لوازم نمایشگاهی را در اختیار داشته باشد. دلیل این توصیه پیش بینی نیازهای غیرقابل پیش بینی است. شاید در میان پروژه نیاز به قطعه ای داشته باشید اما طرف حساب شما آن قطعه را در فروشگاه نداشته باشد و شما ناچار به شخص دوم یا سومی مراجعه می کنید؛
3. در آخر باید ارتباط آن مجموعه با صنایع و کسب و کارهای مرتبط را بسنجید. آیا اگر برای سازه نمایشگاهی خود چند بنر، میزکانتر، پاپ آپ و غیره بخواهید، آن مجموعه توانایی ارائه آن ها را دارد؟ اگر پاسخ مثبت باشد شما در هزینه و وقت صرفه جویی چشمگیری خواهید کرد.
در آخر باید ذکر کنیم برای اجاره اسپیس نمایشگاهی یا هر سرویس مرتبط با چاپ می توانید روی چاپ کوثر، پارادایس دات کام و اسپیس سازان حساب کنید. کافی است با ما تماس بگیرید.


اسپیس سازان کوثر اسپیس فریم با کیفیت و با درجه استحکام بالا را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این مرکز هم قابلیت اجاره اسپیس فریم و هم فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در تناژ بالا و در سریعترین زمان ممکن را دارد. جهت عملیات نصب اسپیس فریم بهتر است از نصاب اسپیس که دارای تجربه و تخصص کافی است بهره ببرید. برای اطلاعات بیشتر و اجاره اسپیس فریم های با کیفیت نمایشگاهی و یا سازه های نمایشگاهی با این مجموعه تماس بگیرید. 
 
 
 
 
 
با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟