اجاره لوازم نمایشگاهی


نگاهی به اجاره لوازم نمایشگاهی



نکات مهم در اجاره تجهیزات نمایشگاهی


لوازم نمایشگاهی طیف وسیعی از انواع محصولات را شامل می شوند. از یک بنر و استند گرفته تا یک سازه نمایشگاهی جامع و کامل. اگر مخاطب ما بوده باشید، پیش از این مقاله درباره ی هر یک، کم و بیش سخن گفته ایم. در این نوشته اما، قصد داریم به اجاره لوازم نمایشگاهی بپردازیم. اینکه چه تجهیزاتی را چگونه در اختیار بگیرید و اصلا اینکه کدام وسایل را می توان اجاره کرد. در صورتی که به هر شکل و طریقی دستی بر آتش برگزاری نمایشگاه و همایش دارید، این نوشته می تواند حاوی اطلاعات مناسبی برای شما باشد.

برای تهیه اسپیس فریم مناسب میتوانید از طریق لینک زیر وارد شده یا با اسپیس سازان کوثر تماس بگیرید. 


اجاره لوازم نمایشگاهی

اجاره لوازم نمایشگاهی در یک نگاه


   پیش از آن که به مباحث قیمتی و بررسی شرایط اجاره لوازم نمایگاهی وارد شویم، لیستی از تجهیزات نمایشگاهی را مرور می کنیم تا بدانیم صحبت در کدام وادی است. لیست لوازم نمایشگاهی که اجاره داده می شوند
 •پیشخوان؛
 •کانتر؛
•میز و صندلی (فلزی یا پلاستیکی)؛
 •قفسه و کمد؛
•کانتر؛
•مبل؛
•ویدئو پروژکشن؛
•جاکاتالوگی؛
•تلویزیون؛
•کفپوش؛
•موکت؛
•لب تاپ؛
•وسایل پذیرایی (قهوه ساز و غیره)؛
•اسپیس؛
•سازه نمایشگاهی و غیره.


تجهیزات نمایشگاهی مناسب و ارزان را از طریق لینک زیر سفارش دهید. 
اجاره لوازم نمایشگاهی


چه زمانی اجاره کردن سازه انتخاب مناسبی است ؟ 


در سه حالت کلی گزینه اجاره لوازم نمایشگاهی می تواند صرفه اقتصادی داشته باشد. اول اینکه برای یک نهاد یا شرکتی خاص فاصله ی برگزاری مراسم، نمایشگاه و همایش زیاد باشد. دوم اینکه سازمان متولی برگزاری مراسم شرایط انبار کردن و نگهداری تجهیزات نمایشگاهی را نداشته باشد و در آخر، اگر سازه نمایشگاهی روی هم رفته تجهیزات کاملی داشته باشد اما تنها در یک یا دو قسمت ناقص داشته باشد، می توان به جای خرید، روی اجاره همان وسیله تمرکز کرد. 

بیشتر بخوانید: تولید اسپیس فریم

حالا در این قسمت برای هر کدام از شرایط مطرح شده مثالی کوتاه ارائه می دهیم.

 1.فرض را بر این بگذارید که شما یک شرکت ترافیکی هستید و تنها سالی یک بار در ورک شاپ های کنفرانس بین المللی ترافیک تهران حضور می یابید. در این شرایط، انتخاب مناسب برای شما اجاره لوازم نمایشگاهی است. به این دلیل که روز به روز مدل های جدیدی به بازار می آیند و خرید، اولا سرمایه ی شما را برای مدت زیادی از چرخه ی استفاده دور کرده و ثانیا، این احتمال وجود دارد که سال آینده طرحی ویژه داشته باشید، اما به دلیل محدودیت های قدیمی سازه نمایشگاهی و سایر تجهیزات، موفق به اجرای آن نشوید؛ 

2.حالت دوم برای شرکت های کوچک تر پدید می آید. اگر لوازم نمایشگاهی را به خوبی نگهداری نکنید، آسیب دیدگی آن ها محتمل خواهد بود. یک رول آپ را در نظر آورید که در کاور خود قرار ندارد و در گوشه ای از یک انباری قرار گرفته. کافی است ناخواسته وسیله ای سنگین روی آن قرار دهید، در این شرایط مشخص نیست پس از مدتی دوباره کارآیی ابتدایی را داشته باشد؛ 

3.حالت سوم هم که رایج ترین دلیل اجاره لوازم نمایشگاهی است امر قابل توجهی به نظر می رسد. فرض کنید برای همایش خود نیاز به حضور یک مترجم همزمان دارید و او برای انجام وظیفه مناسب یک لب تاپ درخواست کرده. بهینه ترین راه این است که لب تاپ را مبلغ کمی اجاره کنید. مشابه این امر برای طیف وسیعی از لوازم نمایشگاهی مصداق دارد.

اجاره لوازم نمایشگاهی ارزان

از چه کسی لوازم نمایشگاهی اجاره کنم؟


حالا به اصل مطلب می رسیم. در این قسمت چند بند در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید بهترین مصداق اجاره لوازم نمایشگاهی را در اختیار داشته باشید. •توصیه اول که از هر امری مهم تر است، در بازار اصطلاحا "جور بودن" جنس نامیده می شود. همیشه بررسی کنید که چه وسیله ای را از چه شرکت یا سازمانی تهیه می کنید.
 افرادی که سابقه ی برگزاری همایش، حتی در سطح یک شب شعر کوچک را دارند به خوبی می دانند در روند اجرا، گاهی تجهیزاتی مورد نیاز است که از پیش فکری برای تهیه آن ها نشده بوده.

بیشتر بخوانید: اسپیس فریم در معماری 

 در این شرایط، مثلا اگر سازه نمایشگاهی خود را از برند A تهیه کرده باشید و به یک استند نیاز پیدا کرده باشید، تهیه این استند از همان برند دو مزیت دارد. اول اینکه طراحی ها با هم سازگارند و دوم اینکه این انتخاب اقتصادی و در نهایت هزینه ی کمتری به شما تحمیل می کند. •توصیه دوم توجه به شرکت های وابسته است. لوازم نمایشگاهی با صنایع چاپ و دکوراسیون رابطه ی تنگاتنگی دارند.
 در نتیجه، بنا را بر این قرار دهید که لوازم خود را از شرکتی تهیه می کنید که توانایی چاپ و نشر مثلا پوستر، بنر و تراکت های شما را هم داشته باشد. مزیت این انتخاب هم شبیه بالا هم در ظاهر نمود دارد و هم در صورت حساب نهایی. 
با کسی کار کنید که متخصص یا اصطلاحا "کننده ی کار" باشد. حتما و حتما نمونه هایی که خود آن شرکت وظیفه ی برپایی سازه نمایشگاهی را بر عهده داشته مشاهده و بررسی کنید.

برای اجاره اسپیس نمایشگاهی به لینک زیر مراجعه کنید. 

 اجاره لوازم نمایشگاهی دلالی نیست، بلکه فرد باید نیازهای شما را بشنود و بهترین پیشنهادات ممکن را ارائه دهد. 
•در آخر اینکه، توجه داشته باشید شرکت طرف حساب شما، علاوه بر اجاره، فروش تجهیزات نمایشگاهی را انجام دهد و در اجرای اسپیس و فرم، کف سازی و غرفه سازی نمایشگاهی دستی بر آتش داشته باشد. اگر در روز اول چنین شرکتی را برای دریافت خدمات اجاره لوازم نمایشگاهی انتخاب کنید، در آینده ی کسب و کار خدمات احتمالی مورد نیاز در آینده را با کیفیت بیشتر و قیمت پایین تر دریافت خواهید کرد.

اجاره لوازم نمایشگاهی اسپیس سازان


اجاره لوازم نمایشگاهی در بهترین شرایط


در بخش نهایی این مقاله، باید بگوییم اگر نیاز به اجاره لوازم نمایشگاهی داشتید، حتما سری به اسپیس سازان بزنید. این شرکت با همکاری چاپ کوثر و اسپیس سازان، به لطف در اختیار داشتن متخصصان کارکشته، توانایی ارائه تجهیزات نمایشگاهی در بالاترین کیفیت ممکن و بهترین شرایط اقتصادی را داراست.
 از کف سازی گرفته تا طناب تشریفات، از کانتر و بک لایت گرفته تا لایت باکس و پاپ آپ، همه و همه آماده چاپ اختصاصی، اجاره، فروش و هر شرایطی که ممکن است در آن قرار داشته باشید هستند. کافی است با چاپ کوثر، پارادایس دات کام و یا اسپیس سازان تماس بگیرید و شرایط خود را مطرح سازید. کارشناسان ما بهترین پیشنهاد را در اختیار شما قرار خواهند داد.

بیشتر بخوانید: خرید اسپیس فریم دست دوم 

اسپیس سازان کوثر اسپیس فریم با کیفیت و با درجه استحکام بالا را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این مرکز هم قابلیت اجاره اسپیس فریم و هم فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در تناژ بالا و در سریعترین زمان ممکن را دارد. جهت عملیات نصب اسپیس فریم بهتر است از نصاب اسپیس که دارای تجربه و تخصص کافی است بهره ببرید. برای اطلاعات بیشتر و خرید اسپیس فریم های با کیفیت نمایشگاهی و یا سازه های نمایشگاهی با این مجموعه تماس بگیرید. 

اجاره اسپیس فریم، قیمت اجاره اسپیس فریم، هزینه اجاره اسپیس فریم، فروش و اجاره اسپیس فریم، اسپیس فریم در تهران، خرید اسپیس فریم
با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟