نکاتی که باید در طراحی غرفه های نمایشگاهی رعایت شود



همه چیز درباره طراحی غرفه های نمایشگاهی

نمایشگاه ها برای اولین بار پس از انقلاب صنعتی در کشور انگلستان تاسیس شدند. هدف این بود که هر تولید کننده یا صنعتگر محصولات و ساخته های دست خود را به نمایش گذاشته و به میزان کیفیتی که ارائه می دهد، روابط و بازارهای جدیدی برای خود دست و پا کند. حال پس از چندین و چند دهه، تکنولوژی کار را به جایی کشانده که حیات و ممات یک برند از خلال شرکت در نمایشگاه های مختلف به دست می آید. به همین منظور، طراحی غرفه های نمایشگاهی کسب و کاری است تخصصی، زیرا محبوبیت و موفقیت شرکت ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

در صورتی که قصد در دارید در آینده ای نزدیک برند، کسب و کار و هویت تجاری خود را در نمایشگاهی مشخص عرضه کنید، با ما در سطرهای پیش رو همراه باشید.


برای تهیه اسپیس فریم مناسب میتوانید از طریق لینک زیر وارد شده یا با اسپیس سازان کوثر تماس بگیرید. 

مقدمه؛ چرا در نمایشگاه شرکت می کنیم؟

طراحی غرفه های نمایشگاهی


نمایشگاه جایی است که یک برند می تواند با صرف کمترین هزینه برای خود روابط تجاری بسازد و از این طریق، دایره مشتری های خود را گسترش دهد. نمایشگاه ها در حالت کلی و استاندارد برای جذب مشتری از کشورهای دیگر برپا می شوند اما در ایران به دلیل عدم ارتباطات رایج و معمول، در بسیاری مواقع بازار هدف داخلی است.

خلاصه مطلب اینکه، یک برند در نمایشگاه شرکت می کند تا اولا هویت خود را در ذهن مخاطب تعمیق کند و دوما اینکه، در کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت، طرف های تجاری خود را ازدیاد بخشد. 


بیشتر بخوانید:  آشنایی با چند سازه نمایشگاهی مهم و کاربرد آن ها

نکاتی که باید در طراحی غرفه های نمایشگاهی رعایت کنیم


تقریبا هر مطلبی که برای دایر کردن یک شرکت در نظر دارید، برای غرفه نمایشگاهی نیز صادق است. به بیان دقیق تر، شما ابتدا محل برپایی غرفه در فضای نمایشگاهی را تعیین می کنید (در ابتدای نمایشگاه قرار دارد یا در انتها، اطراف غرفه را چه برندهایی احاطه می کنند و مسائلی از این دست)، سپس سراغ بررسی این مطلب می روید که مساحت غرفه چه اندازه است و چه سازه نمایشگاهی برای آن مناسب است و در آخر، با وسایل مخصوص نظیر پاپ آپ، استند رول آپ، بنر، جاکاتالوگی، بروشور و تجهیزاتی از این دست غرفه خود را مجهز می سازید.

تجهیزات نمایشگاهی مناسب و ارزان را از طریق لینک زیر سفارش دهید. 
اجاره لوازم نمایشگاهی



در طراحی غرفه پیش از هر چیز دو نکته را باید مد نظر داشت. اول اینکه ظاهر، برخورد و رفتار افراد درون غرفه بخشی از ویژگی های طراحی غرفه های نمایشگاهی است و دوم اینکه، متریال، چاپ و سازه های سفارش داده شده باید با روح برندی که تبلیغ آن را می کنند سازگاری داشته باشند. به بیان دقیق تر شما نمی توانید برای یک برند رسمی طرح های گرافیکی و فانتزی را به خدمت بگیرید.

پس از این توصیفات کیفی، زمان آن است که در چند بند چکیده نکات مربوط به طراحی غرفه نمایشگاهی را ارائه دهیم.

  • غرفه با پیش از هر چیز با ظاهر بیرونی خود قضاوت می شود. در نتیجه روی این مساله تاکید و دقت نظر داشته باشید؛
  • هر غرفه ای بنا به برند، طراحی مخصوص به خود را می طلبد؛
  • تمامی جزئیات حاضر در فضای غرفه نمایشگاهی روی درک و دریافت مخاطب از برند شما تاثیرگذاری دارند؛
  • و نکته آخر به لزوم ارزیابی و تشخیص اثرگذاری طراحی غرفه باز می گردد. شما باید این مساله را در دستور کار داشته باشید تا برای پروژه های پیش رو دقیق تر وارد کارزار شوید.

بیشتر بخوانید: آشنایی با دو نمونه از تجهیزات نمایشگاهی مهم و کلیدی 

جمع بندی مقاله


در سطرهای حاضر تلاش شد نکات مهم مربوط به طراحی غرفه نمایشگاهی به صورت چکیده ارائه شود. به خاطر داشته باشید کارشناسان اسپیس سازان کوثر، همواره برای پاسخ گویی به سوالات شما حاضرند. در نتیجه، در صورتی که مساله ای ذهن شما را مشغول کرده، همین حالا با ما تماس بگیرید.

اسپیس سازان کوثر اسپیس فریم با کیفیت و با درجه استحکام بالا را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این مرکز هم قابلیت اجاره اسپیس فریم و هم فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در تناژ بالا و در سریعترین زمان ممکن را دارد. جهت عملیات نصب اسپیس فریم بهتر است از نصاب اسپیس که دارای تجربه و تخصص کافی است بهره ببرید. برای اطلاعات بیشتر و اجاره اسپیس فریم های با کیفیت نمایشگاهی و یا سازه های نمایشگاهی با این مجموعه تماس بگیرید. 



با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

سلام، چطور میتونم کمک کنم؟