جنس چادرهای نمایشگاهی در انتخاب نهایی تا چه اندازه تاثیرگذار است؟



نگاهی مختصر به چادرهای نمایشگاهی


در صورتی که به برپایی سازه های موقت علاقه دارید، باید بگوییم که تکنولوژی این امکان را در اختیار من و شما گذاشته تا با چادرهای نمایشگاهی سازه هایی کاربردی، زیبا، مستحکم و شیک برپا کنیم. این چادرها از مصارف خصوصی مانند مجالس عروسی یا ختم را در بر می گیرند و تا برقراری نمایشگاه های عمومی، جشن های مذهبی و بسیاری دیگر را پشتیبانی می کنند. نیازی به تاکید نیست که از نظر تنوع طرح و اجرا، چادرهای نمایشگاهی ابعاد مختلف، رنگ های متنوع و ساختارهای متمایزی را ارائه می دهند. در سطرهای مختصر آینده با ما همراه باشید تا دقیق تر به چادرهای نمایشگاهی و جنس آن ها بپردازیم.  

برای خرید چادر های نمایشگاهی می توانید از لینک زیر استفاده کنید

 

مقدمه؛ چرا  چادرهای نمایشگاهی؟


زمانی که با اسپیس فریم یک چادر نمایشگاهی برپا کنید، در واقع سازه ای برپا کرده اید که اسکلتی محکم دارد و در عین حال توسط متریالی از لمینت، برزنت و یا چادرهای وارداتی جنس کره پوشانده شده است.

با این تدبیر شما سازه موقت خود را از نظر دوام و قوام مستحکم طراحی کرده اید و در عین حال، از ورود آفتاب، آب و سایر عوامل مخرب محیطی جلوگیری به عمل آورده اید.

نکته آخر اینکه، زیبایی کار فوق العاده خواهد بود و رضایت حداکثری افراد را به همراه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: پیش از اجاره اسپیس فریم به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟


انواع  چادرهای نمایشگاهی از نظر طرح

چادرهای نمایشگاهی از نظر طرح انواع مختلفی دارند و همین مساله روی انتخاب جنس آن ها اثرگذاری دارد. به بیان دقیق تر، شما بسته به کاربری و طرح چادر، جنس آن را انتخاب می کنید. حال، کاربری و طرح های مختلف چادر نمایشگاهی به شرح زیر است:

  • برای مقاصد VIP نمایشگاهی؛
  • به منظور برپایی غذاخوری های موقت و فصلی؛
  • برای برپایی سالن های پذیرایی؛
  • برای برپایی تالارهای موقت؛
  • چادرهای خیمه ای شاه عباسی؛
  • چادرهای مراسم شادی یا سوگواری؛
  • چادرهایی که شبیه به آلاچیق و به صورت باز عمل می کنند.


برای اجاره چادر نمایشگاهی از لینک زیر استفاده نمایید


جنس  چادرهای نمایشگاهی چگونه روی انتخاب نهایی تاثیر دارد؟

جنس چادر های نمایشگاهی


مانند تمامی انتخاب های این حوزه، جنس چادر نمایشگاهی بر اساس محل و کاربری مد نظر شما تغییر می کند. در صورتی که بخواهید در فضایی باز چادر برپا کنید، ضد آب بودن و دوام در برابر آفتاب و سایر شرایط محیطی المان هایی تاثیرگذار هستند. اما اگر قصد شما حضور در نمایشگاه های داخلی است، آن گاه راحتی برپایی، سبک بودن، زیبایی و اموری از این دست تعیین کننده خواهند بود.

مخلص کلام اینکه، جنس چادر نمایشگاهی در ارتباط مستقیم با عملکرد مد نظر شما است.

بیشتر بخوانید: نصب استیج در چه فضاهایی مورد استفاده است؟

جمع بندی

در این نوشته به طور خلاصه چادرهای نمایشگاهی را مورد بررسی قرار دادیم. در این میان، اشاره ای گذرا به انواع مواد سازنده چادرها، طراحی ها و موارد بهره داری داشتیم. به خاطر داشته باشید همواره می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان اسپیس سازان کوثر، تماس گرفته و به طور شخصی با آن ها مشورت کنید.
مجموعه اسپیس سازان کوثر در کنار فروش و اجاره انواع اسپیس فریم و لوازم جانبی آن مانند آچار آلن و بست اسپیس ، چادر های نمایشگاهی را نیز به فروش می رساند .همچنین شما می توانید با هزینه کمتر چادر های نمایشگاهی را نیز اجاره نمایید .برای اجاره یا خرید چادر های نمایشگاهی کافیست با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمائید.


 


با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

سلام، چطور میتونم کمک کنم؟