چرا استفاده از اسپیس نمایشگاهی فراگیر شده ؟



خرید اسپیس فریم چه مزیت هایی دارد؟

امروزه علاوه بر غرفه نمایشگاهی، استفاده از اسپس فریم‌ها به شکل افراطی، در مقاصد گوناگون رواج دارد. از برپایی ایستگاه‌های صلواتی و مذهبی گرفته تا بهره‌گیری از اسپیس فریم‌ها در همایش و رویدادهای میدانی. در این نوشته، کمی از ویژگی‌های منحصر به فرد اسپیس نمایشگاهی می‌گوییم و سپس، ویژگی‌هایی که در زمان خرید، فروش و اجاره آن ها نقش اصلی را بازی می کنند برخواهیم شمرد. پیشنهاد ما این است که اگر در آینده‌ای نزدیک، کار شما به استفاده از این سازه‌های موقت می‌افتد، سطرهای پیش رو را از دست ندهید.

درصورتیکه قصد خرید یا اجاره اسپیس فریم مناسب و ارزان را دارید به لینک زیر مراجعه نمایید. 
سفارش اینترنتی اسپیس فریم



اسپیس نمایشگاهی و مزایای آن

بیشتر بخوانید: با استفاده از اسپیس فریم چه فضاهایی ساخته می شود؟

مقدمه؛

آشنایی با اسپیس نمایشگاهی

به خصوص زمانی که در نمایشگاه‌های بین المللی غرفه داشته باشیم، نیاز است که کار را از سطح عمومی ارتقا داده و سراغ اسپیس فریم‌های باکیفیت، ویژه و خلاقانه برویم. اینجاست که کیفیت قطعات مختلف اسپیس نمایشگاهی اهمیت پیدا می‌کند و باید آن ها را به شکلی ویژه و وسواس گونه انتخاب کرده و طبق نقشه‌ای از پیش تعیین شده، سرهم سازیم. کوتاه سخن اینکه، اسپیس نمایشگاهی از یک سری فریم ثابت تشکیل می شود و در نهایت، با کنارهم قرار گرفتن قطعات، به وجود می آید. اگر نقشه اولیه، قطعات ابتدایی و شیوه سرهم سازی آن ها کیفیت و دقت لازم را داشته باشند، کار نهایی جلوه خواهد کرد و اگر کمیت کار در هر یک از بخش های مذکور لَنگ شود، سازه نمایشگاهی کارکرد مد نظر را ارائه نخواهد کرد.

اسپیس نمایشگاهی و مزایای آن


مزایای بهره گیری از اسپیس نمایشگاهی

بسیار خب، حالا زمان برشمردن مزایا و فواید در اختیار داشتن  اسپیس نمایشگاهی است. نظر ما بر این است که هر شرکت، مجموعه، برند یا سازمان، فارغ از حوزه فعالیت، حداقل به یک  اسپیس نمایشگاهی نیاز دارد. دلیل این امر را به تفصیل در بندهای پیش رو تشریح کرده ایم، اما اگر بخواهیم در یک جمله آن را خلاصه کنیم می شود اینکه، به دلیل ساختار منعطف و ماندگار، می توان از  اسپیس نمایشگاهی در مقاصد گوناگون، در مدت زمانی طولانی بهره گرفت. سایر ویژگی و مزایای بهره گیری از اسپیس فریم های نمایشگاهی به شرح زیر برشمرده می شوند:

  • اسپیس فریم را می توان دقیقا، مخصوص نیاز و سلیقه فردی یا سازمانی سفارش داد (می توان پلان یا نقشه اولیه را به شرکت سازنده سپرد و قطعات را متناسب با آن تحویل گرفت، آن ها همچنین قابلیت نصب و برپایی در محل پروژه را دارند)؛

برای اجاره غرفه های نمایشگاهی میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید. 

  • اسپیس فریم می تواند به شکلی طراحی شود که یک سازه قابل دسترسی برای همگان باشد. به بیان دقیق تر، شما می توانید با در نظر گرفتن تدابیری مشخص، تنها غرفه نمایشگاهی یک همایش باشید که توانایی میزبانی از کودکان، سالخوردگان، معلولین و غیره را داراست؛
  • یک اسپیس فریم می تواند به شکل دقیق، متناسب با تمِ سازمانی یا همایش مد نظر طراحی و تزئین شود (به عنوان مثال اگر در یک همایش مقاوم سازی سازه حضور دارید، می توانید تمِ غرفه خود را به شکل سازه‌ای ضد زلزله طراحی کنید)؛
  • و مهم ترین نکته این است که شما می توانید اسپیس فریم مد نظر خود را سفارش دهید، در همایش یا نمایشگاه مد نظر شرکت کنید، سپس آن را جمع کرده و در انبار قرار دهید تا مناسبت بعدی. به بیان دیگر، سازمان هایی که پای ثابت نمایشگاه‌های داخلی و بین المللی هستند، می توانند تنها با خرید یک اسپیس نمایشگاهی، نیاز سالانه خود را برای حضور در فضاهای مد نظر پاسخ دهند.

در خرید یا اجاره  اسپیس نمایشگاهی چه نکاتی را مد نظر قرار دهیم؟

اگر با مطالعه فواید و مزایای معرفی شده در بخش پیش قصد دارید دست به جیب شوید و یک اسپیس نمایشگاهی به دارایی های شخصی یا سازمانی خود اضافه کنید به لختی درنگ نیاز دارید. قصد پیچیده کردن مساله را نداریم، اما پیش از اجاره یا خرید اسپیس فریم، نکات محدود زیر را در نظر بگیرید:

  • اسپیس فریم، غرفه یا سازه نمایشگاهی خود را از شرکتی دریافت کنید که تجربه ای قابل اتکا در این زمینه دارد. پیشنهاد می کنید حتما پروژه های سابق آن ها را زیر ذره بین قرار دهید؛
  • حتی در صورتی که نیاز شما تنها اجاره یک اسپیس نمایشگاهی کوچک است، سراغ مجموعه ای بروید که قابلیت ارائه طیف وسیعی از تجهیزات نمایشگاهی را داشته باشد. با این کار شما به دو ویژگی دست پیدا می کنید، اول اینکه با مجموعه ای معتبر، پایه همکاری طولانی مدت را بنا می کنید و دوم اینکه در لحظات حساس، زمانی که به شکلی فوری به وسیله ای احتیاج داشته باشید (افرادی که تجربه حضور در رویدادهای گوناگون را دارند به خوبی از وقوع نیازهای ناگهانی اطلاع دارند)، با مجموعه ای طرف هستید که می تواند شبانه روزی نیاز شما را پاسخ دهد؛
  • و در آخر، باید به خرید سازه موقتی انعطاف پذیر اشاره کنیم. توصیه ما این است که روی محصولاتی دست بگذارید که منعطف طراحی شده اند و می توان آن ها را در پلان های مختلف به کار بست.

برای خرید اسپیس نمایشگاهی می توانید از لینک زیر تماس بگیرید.
خرید اسپیس فریم


جمع بندی نهایی مقاله

در این نوشته، کمی از اسپیس نمایشگاهی گفتیم. پس از ارائه مقدمه و شناخت کلی این تجهیزات، سراغ مزایای آن ها رفتیم و سپس دریافتیم به هنگام خرید یا اجاره سازه نمایشگاهی، چه نکاتی را باید مد نظر داشته باشیم. در انتها به این نکته اشاره می کنیم که ما در اسپیس سازان کوثر ، همواره آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به شما هستیم، در نتیجه اگر سوالی ذهن شما را مشغول کرده، همین حالا با ما تماس بگیرید.

 شما مشتریان عزیز میتوانید جهت
 مجموعه اسپیس سازان کوثر اسپیس فریم با کیفیت و با درجه استحکام بالا را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این مرکز هم قابلیت اجاره اسپیس فریم و هم فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در تناژ بالا و در سریعترین زمان ممکن را دارد. جهت عملیات نصب اسپیس فریم بهتر است از نصاب اسپیس که دارای تجربه و تخصص کافی است بهره برید. برای اطلاعات بیشتر در مورد اسپیس فریم های با کیفیت و مقرون به صرفه با این مجموعه تماس بگیرید. 


با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟